Anti-cravings?

Kaffe om morgenen:hungover:

Ingen foreløpig. Forrige graviditet fikk jeg en voldsom avsmak mot den typen pærer de selger i butikken om sommeren, altså ikke de vanlige conference-pærene, men de som er små og rød-grønne. Elsker pærer, og gleder meg som regel til denne typen pærer kommer i butikkene.

Er det noe dere har fått avsmak på så langt i dette svangerskapet? Her byr ostesmørbrød meg veldig imot. Jeg blir kvalm av tanken på det :yuck: Kaffen smaker heller ikke som før..
Det samme her! Kastet opp på jobb i dag etter å ha spist det :depressed: blir vanskelig å holde det skjult mye lenger nå, om jeg skal fortsette å kaste opp :smiley-ashamed008

Ingen anti-cravings, dessverre!! Skulle virkelig ønske jeg fikk anti-cravings på alt usunt:angelic::hilarious:

Alt av "tung" mat, husmannskost! Usikker på om det er graviditet, eller om det er varmen :)

Kaffe her og! Tar meg alltid en liten kopp om morgenen på jobb, av gammel vane (og litt for å ikke vekke oppsikt :p), men ender som regel opp med å bare nippe til den, før den blir helt ut :p

Ellers så varierer det litt fra dag til dag. Får såå lyst på noe den ene dagen, og kjøper inn masse, for så å ikke ha noe lyst på det neste dag :hungover:

Har ikke lyst på noe egentlig... blir kvalm av tanken på mat, og er stort sett kvalm hele døgnet rundt.. vært sånn i 2 uker nå. Er 8+2 i dag. Veldig slitsomt. Kan plutselig få lyst på en ting og da er det bare å få tak i det. Tvinger i meg mat for å ikke bli ennå mer kvalm. Kaster heldigvis ikke opp. Spiser også kjeks ofte, til og med på natten når jeg våkner :grumpy: Håper det snart gir seg :rolleyes:

Nå har kaffe begynt å smake rart, og jeg som elsker kaffe men da slipper jeg hvert fall bekymre meg for å begrense kaffedrikkingen

Back
Topp