Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme her! Kastet opp på jobb i dag etter å ha spist detEr det noe dere har fått avsmak på så langt i dette svangerskapet? Her byr ostesmørbrød meg veldig imot. Jeg blir kvalm av tanken på detKaffen smaker heller ikke som før..
blir vanskelig å holde det skjult mye lenger nå, om jeg skal fortsette å kaste opp 
Uff, stakkars som kastet opp på jobb. Det er så grusomt, samt vanskelig å skjule.Det samme her! Kastet opp på jobb i dag etter å ha spist detblir vanskelig å holde det skjult mye lenger nå, om jeg skal fortsette å kaste opp
![]()
Ja, hater det... Er 5 uker i morgen, så synes det er litt i tidligste laget at alle kolleger skal få vite det endaUff, stakkars som kastet opp på jobb. Det er så grusomt, samt vanskelig å skjule.

Uff da. Ja det var tidlig. For min del har det hjulpet å ikke bli sulten, da holder kvalmen seg borte.Ja, hater det... Er 5 uker i morgen, så synes det er litt i tidligste laget at alle kolleger skal få vite det enda![]()
Uff da. Ja det var tidlig. For min del har det hjulpet å ikke bli sulten, da holder kvalmen seg borte.
Uff, den er lei!! Men da vet du det til neste gang da :dFøler jeg spiser hele tiden. Var nok bare den smelta osten som gjorde utslag

Håper det snart gir seg