Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Orker ikke å drikke kaffe, og bare tanken på å spise taco gjør meg kvalm (til min samboers store frustrasjon da han elsker taco og det er fast fredagsmiddag [emoji23]), er vel egentlig flere ting også, men kommer ikke på alt i farta [emoji12]
Ooog selvfølgelig! Cola zero! Drakk det hver dag før, har ikke hatt lyst på det en eneste dag siden litt før jeg fant ut at jeg ble gravid! Generelt sett så synes jeg ikke at brus frister noe særlig i det hele tatt, men et av symptomene mine på graviditeten var at jeg plutselig heller kjøpte Solo super enn cola zero, uten at jeg helt skjønte hvorfor [emoji23]
Synes det skifter litt dag for dag, men Pepsi Max er vel det som jeg ikke orker i hele tatt lenger. Spiste ikke brød før, kun knekkebrød, men nå spiser jeg kun brød. Helst rista brød
Kaffe! Og laks, som jeg vanligvis elsker i alle varianter er nå krise! Sånn var det sist også.. ellers så varierer det litt fra dag til dag. Det som funker en dag er helt utelukket dagen etter
Varierer en god del, men har så og si mistet helt lysten på kaffe. Ser ut som dette er en gjenganger Det er jo like greit mtp. koffeinet. Ellers har jeg mindre lyst på søte ting generelt. Mer lyst på syrlige/sure og friske ting og salt!
Noe variabelt, men ikke noe som jeg blir dårlig av så langt! Når jeg gikk med jenta ble jeg dårlig av lukta av kylling tilogmed, var helt uaktelt med kylling i vårt hus, spiste ikke noe form for kylling på over ett år
Jeg elsker laks, men blir kvalm av tanken nå. Begynne i uke 5. Har prøvd å tvinge det ned til tross for at det byr meg imot, og det vokser i munnen.. All annen fisk også blir jeg kvalm av. Både å se, steke/lukte og spise. Fortvilende! Er heller ikke like gira på sjokolade som jeg pleier, men det er jo bare bra [emoji14]
Slutta helt å drikke vanlig svart kaffe, men en perfekt laget kopp cappuccino på kafé er fortsatt supergodt. Ellers blir jeg kvalm bare tanken på torsk /hvit fisk. Er egentlig veldig glad i det.. skulle heller fått avsmak på sjokolade, men det forguder jeg like mye som før