Anti-Cravings

Jeg drakk pepsi max hver dag før. Nå orker jeg ikke tanken! Kaffe er også ekkelt. Og sjokoskruer som jeg elsket klarer jeg heller ikke[emoji50][emoji50]

Ikke lyst på kaffe og søtsaker. Ikke bananer.. Så er det visse ting som endrer seg fra dag til dag. Eller uke til uke :-P

En iiiiiis kald glass cola:sour: va jo sååå godt før mn no bare blæææhhh..:hungover:

Kaffe og middag [emoji30] Eller, jeg kan spise tilbehøret til middag, men ikke kjøttet eller fisken. Sært med ris, pasta, potet eller pommes til middag.

Vanligvis glad i sjokolade, men nå er det lite fristende. Helt anti på fisk, takler det bare ikke i det hele tatt. Til gjengjeld fått lyst på kylling (kyllingsalat), noe jeg sjelden spiser...

Kaffe :/ og jeg er skikkelig koffeinavhengig! Men det passer jo greit siden man ikke bør drikke så mye av det ;) og så har jeg ikke så veldig lyst på middag generelt, men akkurat hva varierer fra dag til dag.

Taco, wok, laks og kylling byr meg i mot og greier ikke å spise deg what so ever. Vanligvis liker jeg alt av det...

Har fått en helt sinnsykt aversjon til en frossen wok blanding jeg prøvde for noen uker siden. Nå brekker jeg meg bare jeg ser pakningen i frysedisken på butikken. Wtf?
Og hver gang jeg kjenner meg kvalm minner det meg om smaken av den.. blæh.

Har fått en helt sinnsykt aversjon til en frossen wok blanding jeg prøvde for noen uker siden. Nå brekker jeg meg bare jeg ser pakningen i frysedisken på butikken. Wtf?
Jeg fikk det forrige svangerskap. En de solgte på bunnpris. Syntes den stinka urin [emoji23]

Taco, skjønner ingenting! Jeg kunne spise taco hver dag om ikke min mann hadde satt foten ned Og det var fast hver eneste fredag. Nå klarer jeg det bare ikke. Vi prøvde en gang, men nei,det smaker ikke noe godt lenger

Cola, elsker det, har så lyst på!
Det smaker drit!

MASSE mat jeg ikke vil ha, som taco, vrenger seg helt ved tanken.
Men cola er det som jeg har lyst på men smaker feil

Bretagne kyllingsaus elsker jeg vanligvis. NOT anymore!! Også synes jeg kaffe lukter promp nå.. liker ikke kaffe, men er glad i lukten sånn egentlig. :P

Kaffe og middag [emoji30] Eller, jeg kan spise tilbehøret til middag, men ikke kjøttet eller fisken. Sært med ris, pasta, potet eller pommes til middag.
Har det sånn jeg også. Avsmak på kjøtt og fisk... Spiser heller potet og pasta til middag....

D

Det har æ også fått.... men det gjelder all frossen grønnsaker
Bruker frosne grønnsaker hver dag til middag men no e det bare ferske grønnsaker som funker. Ikke like lettvint men smaker jo mye bedre

Back
Topp