Antall ultralyder

Hadde en i uke 9 pga blødning også skal jeg i morgen(uke 12). Er alt i orden da, så venter jeg til den ordinære tror jeg.
 
Hei! :)

Hvor mange ultralyder har dere gjennomført/planlagt å gjennomføre før ordinær ultralyd?

Jeg var på UL i uke 7, og tror jeg ønsker minst et par til. Kanskje i uke 11, og så i uke 14 igjen.. :rolleyes:

Tenker en i uke 13/14 for å se om alt er ok og forhåpentligvis finne ut kjønnet. Ellers blir det OUL. Jordmor har en litt eldre maskin på sitt kontor, så hun tar en titt ny og ned
 
Var på en 9+6, skal nå på fredag 12+2, muligens en til mellom den og OUL, så vil jeg få oppfølgning av sykehus grunnet risikosvangerskap(var på UL hver 3 uke sist svangerskap, vet ikke om det blir så ofte nå siden alt gikk veldig bra sist)
 
Jeg skal ha én privat uke 10+6, håper de får sjekka en del ting da. Så blir det ordinær ultralyd litt seinere ☺️

Forrige graviditet fikk jeg flere ekstra ultralyder med vekstkontroll pga at magen ikke ble så veldig stor, det var egentlig litt fint☺️ Nesten så jeg håper på lavt SF-mål denne gangen også, men det er vel sjeldnere med andregangsgravide.
 
Var på sjekk i uke 7+4 og 10+5 pga små blødninger. Henvist begge gangene
 
Var 7+2 og 12+2 på klinikken jeg hadde IVF.
Har bestilt en til i uke 16 før OUL i uke 20 (synes det var litt lenge å vente fra uke 12 til 20..:))
 
Jeg har hatt 4 og idag den 5 på Rikshospitalet pga alder. Alt så bra til men så ikke kjønn. Så da er det bare å vente til obligatorisk som nå blir lenge tid …noen som vet om gratis ultralyd i Vestfold ?
 
Jeg var i uke 12, skal i uke 18, da tenker jeg det holder:happy: Nå har jeg tatt en cvs i uke 12, så jeg vet alt jeg trenger å vite. Må være om jeg får lyst til å se en siste gang eller jeg blir bekymret for noe da så kan jeg ta en privat.
 
Jeg var i uke 12, skal i uke 18, da tenker jeg det holder:happy: Nå har jeg tatt en cvs i uke 12, så jeg vet alt jeg trenger å vite. Må være om jeg får lyst til å se en siste gang eller jeg blir bekymret for noe da så kan jeg ta en privat.
Hva er cvs? :)
 
Skulle egentlig bare ha en I uke 13 og den vi får i uke 18. Men klarte ikke vente med å se om det var liv, så vi tok en i uke 11 også ❤️
 
Back
Topp