Antall tenner nå?

4 oppe og 4 nede, og nå ser det ut som ene hjørnetanna er på vei og ammingen går fortsatt overraskende bra, selv om hun fikk første tannen 3,5 mnd gammel :)
 
Ingen tenner. Trodde det kom en hjørnetann, men det var flere uker siden og fortsatt ingenting :p
 
Der var det plutselig kommet en tann nede, og snart en til ved siden av :eek: Hørte bare plutselig et klikk da jeg kom borti med skjeen. Har ikke merket noe på han ved tannfrembruddet, håper han slipper å være plaget med de andre også :) Fram med tannbørsten! :D
 
Der var det plutselig kommet en tann nede, og snart en til ved siden av :eek: Hørte bare plutselig et klikk da jeg kom borti med skjeen. Har ikke merket noe på han ved tannfrembruddet, håper han slipper å være plaget med de andre også :) Fram med tannbørsten! :D

Slik var det her også :D venter fortsatt på at den ved siden av skal komme. Men ingen plager her heller :)
 
Nå er nr 2 såvidt brutt overflaten :). I tillegg er han forkjølt for 2. gang på 2 måneder, forrige gang når tann nr 1 kom.
 
2 nede og mistenker at det kommer en oppe snart. Han er fæl til å bite så ammer med skjold :)
 
Her er det plutselig 4 oppe å 2 nede, pluss hjørnetenner I anmarsj oppe.. amminga begynner å bli grusomt for meg nå :lol:
 
Da er nr.2 kommet for ca en uke siden. Nå har slevingen og bitingen tatt seg opp igjen, så lurer på om flere er på gang :p
 
Back
Topp