Antall hjerteslag og kjønn

Ivf90

Blir kjent med forumet
Jeg vet dette kun er en myte, men lurte på om det har stemt for noen av dere :book1?

Det sies at over 140 hjerteslag hos foster er jente og under 140 hjerteslag er gutt.

Har dette stemt for dere :queen?

Nei. Alle mine har ligget rundt 145 hver gang det er målt. Jeg har tre av hver.

Jeg vet dette kun er en myte, men lurte på om det har stemt for noen av dere :book1?

Det sies at over 140 hjerteslag hos foster er jente og under 140 hjerteslag er gutt.

Nei det stemte ikke, og hjerteslag per minutt varierer også etter om fosteret sover/slapper av eller speller :)

Stemte ikke her
Mini låg hele tiden over 140, er gutt
Venter tvillinger nå, begge ligger over 140, er blitt fortalt at det er en av hver

Han lille her ligger på rundt 148 så her stemmer det ikke. Han har aldri ligget under 140

Jenta i magen ligger på 145-150, samme gjorde datteren min da hun var i magen:happy:

Gutten min lå stort sett på 130-135 når jordmor brukte doppler, så her stemte det :) Men det var nok tilfeldig.

Her målte legen den til 155 på siste kontroll som da var oul, og det første jeg sa da var: da blir det en gutt da. Og på slutten av kontrollen fikk vi vite at ja det er faktisk en lillebror som er i magen. ❤️

Her målte legen den til 155 på siste kontroll som da var oul, og det første jeg sa da var: da blir det en gutt da. Og på slutten av kontrollen fikk vi vite at ja det er faktisk en lillebror som er i magen. ❤️

Men høy fosterlyd indikerer visstnok jente. Bare tull hele greia spør du meg.

Stemte her. 160 slag i minuttet - jente :dummy1:
Tror ikke det er en faktisk indikasjon men moro likevel.

Gutten min har blitt målt til 147, 150 og 144 hos jordmor.

Mine gutter har ligget på rundt 150

Back
Topp