Ansiktet mitt uten sminke.. Hjelp!! *BILDER* Oppdatert!

http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx

her selger de den la rouche kremen:-)
prøver selv en fra de samme som heter toleriane i ansiktet.
Får litt det samme som deg på haken, men er eksem i mitt tilfelle.

ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤

Da har jeg bestilt time til fastlegen min. Han hadde såklart ferie nå, og kom ikke tilbake før midte av august. Første ledige time var 27. august. Men-men, bedre enn ingenting ihvertfall

Ellers var jeg innom apoteket for å få tak i kremen som Lykketrollmor anbefalte (fuktighetskrem fra La Roche Posay som heter Rosaliac XL). Men den var ute av produksjon fikk jeg beskjed om. Så den var altså ikke å få tak i lengre. Kjipt!

Noen andre med Rosacea som har kremer å anbefale? Reseptfrie, sånn for å prøve i ventetiden før jeg kommer meg inn til legen.

Hvilket apotek var du på? Her i byen er det kun Vitus Apotek som selger den.....[:)]

Jeg tror kanskje Vichy har noen lignende.......

Edit: Det er Avène som en krem som heter Diroséal Anti-Redness[:D]

Etter å ha søkt litt, så finner jeg ut at Vitus Apotek som selger den, ja! Her hvor jeg bor er det Apotek1 vi har. Har sett de at de selger kremen i nettbutikken til vitus [:)] Kanskje jeg bare skal bestille den i nettbutikken da (16 kr i porto bare, så det overlever jeg, hehe)

Ellers fører de Avène på apoteket her vet jeg, så skader jo ikke å sjekke ut den kremen de har [:)]

Back
Topp