Ansiktet mitt uten sminke.. Hjelp!! *BILDER* Oppdatert!

Jeg har fødselsmerker og bruker en nattkrem fra Eucerin Night, denne er formidabel!!!
den roer virkelig ned huden, og jeg også har hissige røde merker i huden, men jeg vet at det er fødselsmerker, og disse MÅ taes med laser, så jeg har valgt å bare bruke sminke på dagtid, ta godt vare på huden om natten, og det gjør denne nattkremen

Den virker ganske fet, og den er nok det også, men den roer ned det røde ila natten, og gir fuktighet til tørr hud.
Fikk beskjed om når jeg kjøpte den at den ville nok ikke gjøre så mye for meg som hadde fødselsmerker, for de er egentlig ikke mulig å behandle direkte, siden dette er blodårer som ligger på spreng mot huden hele tiden, men jammen gjør den det!

Kjøpes på apoteket, koster 260 kr... eller noe, og er kjempe drøy!

Så den anbefales på det sterkeste.
den er faktisk for rosacea som mange nevner her at det ser ut som du har.

Masse lykke til hvertfall [:)]

ORIGINAL: ~Rosa~

Ja, jeg signerer, du er en pen jente og ser helt normal og pen ut uten sminke, men det er denne røde huden som ikke ser helt bra ut. Sier som de andre her... gå til legen - uten sminke.

signerer denne jeg[:)] du skal tross alt føle deg komfortabel med deg selv!!

Jeg så heeelt jævlig ut for ca et år siden, og hadde det i godt over ett år. prøvde alt mulig kremer, sol, salver osv..
Kom meg til en hudspesialist som sa jeg hadde rosacea og fikk en krem av han, brukte den en uke og jeg var heeelt fin, nå tar jeg på etter behov, kansje en gang i måneden... Skinoren heter den, men er maaange behandlinger for rosacea... typisk er det og ha det i midten av fjeset. altså der du har det...
ville absolutt kommet meg til en spesialist....

Tusen takk for flotte tips Lykketrollemor og Milly83!!

Men Lykketrollemor: Den siden til Rosacea (http://www.rosacea.no/), har du noe erfaring med disse produktene!?

ORIGINAL: MarcusMamma

Jeg så heeelt jævlig ut for ca et år siden, og hadde det i godt over ett år. prøvde alt mulig kremer, sol, salver osv..
Kom meg til en hudspesialist som sa jeg hadde rosacea og fikk en krem av han, brukte den en uke og jeg var heeelt fin, nå tar jeg på etter behov, kansje en gang i måneden... Skinoren heter den, men er maaange behandlinger for rosacea... typisk er det og ha det i midten av fjeset. altså der du har det...

Høres jo fantastisk ut!! Du har ikke før/etter bilder? [:)]

ORIGINAL: Vesla85

skal leite gjennom bildene og se, men da sender jeg de på mail om jeg finner. [8D]
sender pm[8D]

skal leite gjennom bildene og se, men da sender jeg de på mail om jeg finner. [8D]
sender pm[8D]

Ah, supert! Tusen tusen takk :)

En kollega av meg hadde akkurat sånn hud osm deg!!!
Så dro han til spesialist (Trondheim hudlegesenter) og vips ble han ganske så kjekk ;)

Ser du bor i Sør-Trøndelag. Tror de er veldig flinke på det hudlegesenteret. Har hørt rykter om det sørover til og med!
Jeg går der selv, men ikke pga sånn hud.

Syns også det var noe kjent med deg!! Gruble gruble....

ORIGINAL: [Lisa]

En kollega av meg hadde akkurat sånn hud osm deg!!!
Så dro han til spesialist (Trondheim hudlegesenter) og vips ble han ganske så kjekk ;)

Ser du bor i Sør-Trøndelag. Tror de er veldig flinke på det hudlegesenteret. Har hørt rykter om det sørover til og med!
Jeg går der selv, men ikke pga sånn hud.

Syns også det var noe kjent med deg!! Gruble gruble....

Ja jeg har vært inn på Trondheim Hudlegesenter å lest litt! [:)] Absolutt et alternativ! Men forsvinner fort noen tusen kroner da ser jeg (sjekka prislistene)

Åhhh, hvem er du da? [:D]

signerer de andre her,gå til fastlegen din å få en henvisning,dette er nok helt sikkert roscea,og kan behandles! :) men du er uansett nydelig både med og uten sminke!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤

Tusen takk for flotte tips Lykketrollemor og Milly83!!

Men Lykketrollemor: Den siden til Rosacea (http://www.rosacea.no/), har du noe erfaring med disse produktene!?

Nei, jeg har ingen erfaring med de produktene. Jeg snakket med legen på Rikshospitalet om de og han sa at han hadde ikke brukt sine penger på det der......

Det som går igjen overalt er: unngå FETE produkter på huden. Bruk helst bare produkter uten olje etc. Den eneste sminken jeg har funnet som har dekket godt nok og ikke gjort det verre er Sheer Cover.

Da skal jeg ikke se mer på disse produktene ihvertfall! Skal ta kontakt med legekontoret å bestille time i morgen den dag jeg [:)][:)]

Har du også "før/etter bilder" kanskje? [:)] Jeg liker å lese og se hvor bra ting kan bli med behandling! Hehe..

bilder sendt[:)]

Og svart [:)] Tusen tusen takk!

ORIGINAL: Bare Kari

Det er ikke rosecea du har da?

Jeg syns også det ser sånn ut, ligner veldig på det pappa hadde før han begynte med behandling. Ville kontakten legen min jeg

har en i familien som hadde slik hud, hun fikk laserbehandling å ser 10 ganger bedre ut i dag..
ikke noe røde partier igjen, så det anbefales virkelig.. skjønner godt det ikke føles bra å gå uten sminke, selvom du ser
veldig søt ut da!!![:)]

Oppdatert i HI!

Bruker denne foundation'en:

Skal sjekke opp det med glycolsyre jeg! Takk for tipset [:)]

Tanta til gubben var et oppgitt tilfelle av både lege og hudpleiere. Og hun har vel prøvd det meste. Legen skrev tilslutt ut kortisonkrem til henne...[&:] 
Uansett, hun prøvde TimeWise serien fra Mary Kay, rens, serum(dag og natt), fuktighetskremen og foundation. Hun så skikkelig forskjell på kort tid!!
Sier ikke at det vil funke for deg, men det virket veldig for henne!![:D]

md har en pakke som er spesielt til slik hud du har(ser ut som det er rosacea)
Er mange forskjellige renseprodukter og kremer i en boks.Tror den kosta 800 eller noe sånt.MEGET effektiv har jeg hørt.

Back
Topp