Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, mormor tok meg i kinnet en dag og sa : "ja,nå begynner du å se gravid ut, ja.." hehe, blitt litt bollekinn ja! har en del vann i kroppen, så det har vel litt med det å gjøre.. men de 16 kgene jeg har lagt på meg må jo og fylles i ett sted [:D]
Fikk høre av mamma'n til bestevenninna mi at jeg så gravid ut (i ansiktet) Da jeg var ca 12 uker på vei..[8|]
Svigermora til bestevenninna mi hadde sett det forrige gangjeg var gravid, men ikke denne gangen..
Og jeg ser forandring på ansiktet til bestevenninna mi også - (hun har termin 3 uker etter meg)[;)]
Hæææææ, Marte: Kan du sende meg et dusin med dine hjemmelaget fiskekaker? Jeg eser ut føler jeg. 16 kg til nå og det er mye når utgangspunktet var 55 kg grøss. Huff sist la jeg på meg 25 kg iiiikkkk!!
En kollega av meg har vært 3 uker på ferie nå, og kom tilbake i dag.
Hun kommenterte hvor gravid jeg så ut i ansiktet i dag... [:)]
Hovne lepper og bollekinn var det hun mente. Vikaren min sa hun bare var veldig imponert over hvor fyldige lepper jeg har. [:D] Men hun har jo aldri sett meg u-gravid, så...