Annerledes i ansiktet??

Ingen som har kommentert at jeg har blitt annerledes i ansiktet enda...ikke har j merka det sjøl enda heller. Men i går merka jeg at jeg har fått vann i beina, skikkelig hoven...og fingra mine har blitt stivere... men detta hører jo med d! Så jeg regner med at ansiktet forandrer seg snart også... 

ORIGINAL: frøken my

har fått høre at eg har fått gravid ansikt, men ser ikkje den store forandringen sjøl. var jo litt stor fra før og litt bollekinn jepp.[:D]

signerer denne

Ingen som har kommentert at jeg har forandringer i ansiktet, så det vet jeg egentlig ikke [;)] har ikke hatt noe vann i kroppen ennå, men kan hende det kommer etterhvert [8|]

jo forresten sambo sa jeg hadde lagt på meg i ansiktet, men det er leeenge siden .. men tar det han sier med en klype salt [:D][:)] (vil da ikke legge på meg i ansiktet .. )

Jeg har ikke forandret meg noen plass  Har kun en stor mage som stikker ut [:D][:D][:D] 
Sånn har jeg vært med guttene mine også [:)]

Er kulerund i ansiktet ja[:D][:D] Det blir jeg alltid hvis jeg går opp i vekt, og det beviser jo mine nye 24 kg.

ORIGINAL: madonna

Hæææææ, Marte: Kan du sende meg et dusin med dine hjemmelaget fiskekaker? Jeg eser ut føler jeg. 16 kg til nå og det er mye når utgangspunktet var 55 kg grøss. Huff sist la jeg på meg 25 kg iiiikkkk!!

ORIGINAL: MsMarte

2,2 kg viser vel ikke så mye tror jeg..

jaja dere er nå¨heldige uansett, jeg var 58 kg før jeg blei gravid, å nå har jeg lagt på meg 29 kg....[:@][:@] FATTER DET IKKE!!! men må begynner vannet å komme, beina mine er helt sprengt føles det ut som, og har blitt feit i ansiktet [X(][X(]JEG VIL IKKE LEGGE PÅ MEG MERE

blitt smalere[:D] siden jeg lå 1kg under startvekt sist jeg var med jm og skal igjen i dag vil jeg tippe kanskje jeg har gått opp ett par kg å det er jo babyen som veier så her viser ingenting[:)]

Jeg har est ut litt i ansiktet, og har fått en merkelig dobbelthake [:'(]  Den kan jo ha sammenheng med mine 18/19 kilo opp, men jeg tror det er vann og at den forsvinner fort etter fødselen. Den er ikke spesielt kledelig, selv om alle rundt meg later som de ikke kan se noe som helst i det hele tatt.

Hørte også av ei venninne at vann i ansiktet (bollekinn) tydet på at fødsel er rett rundt hjørnet. Har (dessverre) ikke tegn på det enda... 

leppene mine har blitt fyldigere, har fått ittelitt vann i legga og fingrene. men ikke gått opp noenting. Så ellers har jeg tatt av myye. begynner å tro at jeg endelig skal komme rundt 80 kg når jeg er ferdig hehe....   Noe må jo renne av når ungen fødes.

Back
Topp