ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis
ORIGINAL: Maja24de er svææære[&:][:D] veninna mi har en slik! fine da[:)] den hun og søstra hennes har var ikke særlig begeistret for barn, men herregud, du finner sære bikkjer i alle raser da..
Samojed!!!
Kan ikke si noe anna! Jeg visste ikke helt om jeg ville ha, men sambo synes det var en super hund..
Men vi dro å så på han og da var jo jeg solgt!! Gud så skjønne små bamser!
Han har en helt spesiell personlighet.. han kan snakke! og er helt utrolig selskaps syk og kosete!
Selvfølgelig er det litt arbeid siden det er mye pels.. men det har ingenting å si fordi dette er en helt utrolig hund!
Han kan bære kløv og dra pulk og mennesker... Han bærer alltid med seg alt sitt han trenger på tur! Utrolig sterk!
Han er veldig glad i barn.. slikker jo litt som alle hunder, men hvis barnet blir for mye går han bare unna eller ligger helt stille..han vet at det er småbarn som ikke tåler så mye virker det som..
Han har en utrolig tålmodighet! Bråker ikke mye..boffer litt lavt når det kommer folk eller hvis han leker, aldri ellers..
Å jeg kunne skrevet til krampa tar meg tror jeg! men må bare oppleves!!!!
Vi kommer nok alltid til å ha samojed!! ELSKER HAN!!!
gøy med en hun som kan trekke ungen på spark f.eks da[:D][:D] istedet for en chiuahua(?) som fryser ihjel ute[8D][8D]
Men da kan man velge Japansk spisshund da[:)] Den er mindre.. men den er svært lik Samojeden[:)] SAVNER min Japaner[:(]
Han var sååå nydlig