Anklene mine er borte :(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
I går fikk jeg masse vann i føtterne. Anklene går i ett med alt og jeg har måttet klippe opp ett par sokker så jeg får de på meg. Flere som sliter med det samme? Kjenner det er smertefult og gå. Men kan jo ikke sitte med de høyt hele tiden da det snart er jul. :(

Jeg har slitt med vann i kroppen siden august, og verst i fingrene og rundt anklene. Sitter jeg for lenge med bena ned eller går med type ballerinasko eller sko med hæl får jeg skikkelig hovne ankler og føtter. Det bedrer seg når jeg lar bena ligge høyt. Men har ikke vært så gale at jeg har vært nødt til å klippe opp sokker. Men går mye med ankelstrømper da andre strømper fort strammer for mye.

Sjekket blodtrykk? Lumske greier det SF greiene! Drikk masse vann!! Det hjelper ;)

Jeg sliter mye med lårene, særlig venstre, av en eller annen grunn. Åreknuter, hevelse osv. Og i sommer var fingrene litt hovne også. Men slitsomt når det blir så ille som du beskriver :(

Blod trykket er nok normalt. Det har vært fint hele veien:) prøver og sitte høyt med føtterne når jeg sitter men der er problemet. Har ikke tid til og sitte i ro så lenge :) men heldigvis 24 dager til termin:)

Blod trykket er nok normalt. Det har vært fint hele veien:) prøver og sitte høyt med føtterne når jeg sitter men der er problemet. Har ikke tid til og sitte i ro så lenge :) men heldigvis 24 dager til termin:)

Uff det må sprenge noe veldig!!! Håper det roer seg litt! ;)

Jeg har også fått sykt mye vann i kroppen, spesilet i føttene de siste dagene!

Noen som har noen tips? Er det et tegn på at fødselen ikke er langt unna? Har termin 8. og håper jeg ikke går så lenge over ;)

Jeg har også fått sykt mye vann i kroppen, spesilet i føttene de siste dagene!

Noen som har noen tips? Er det et tegn på at fødselen ikke er langt unna? Har termin 8. og håper jeg ikke går så lenge over ;)
Drikke mye vann har jeg hørt skal hjelpe. Unngå salt mat da dette binder vannet i kroppen, sitte med bena høyt/ unngå å sitte med bena rett ned for lenge:-)

Jeg har fått masse vann i kroppen den siste uka..!
Det bare "kom over natta"..!
Det er såpass mye at jeg fikk rød strek som har vært der nå en uke, av ringen på ene fingeren, vonde "blemmer" under føttene og vondt i anklene...
Ikke deilig!
For ikke å snakke om at ansiktet mitt ser surt og kraftig ut -.-

Drikka vatn og spisa grønt eple ska vera tips.. Men so e da vel og heilt vanli me vatn i kroppen når me no har komme so longt so me har.. :o :p eg merke da og godt i både fingra og føtter, fant meg endeli sokka so ikkje va so stram.. :p Lykke.. :)

Shit!!!! Trudde jeg hadde ødem, men fyttirakkern! Håper det går fort over etter fødselen!! Mitt ødem merker jeg best i håndleddene- nervene er i klem og er nummen og kraftløs :/
Dette var i fjor(altså forrige graviditet) og jeg fikk karpaltunnelsyndrom på begge hender også. Hadde mange merkelige plager. Har fått ødem nå også, men ikke like mye som sist. Sist gikk jegnopp 10 kg på en uke i bare vann. Huff!

Back
Topp