Angst

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som sliter litt med angst?
Både for selve fødsel og barseltiden? Har i små perioder veldig angst og føler meg ikke klar i det hele tatt på det som skal skje. 2 min etter er tankene borte igjen.. termin i dag så kanskje det er på tide å bli helt klar :p

Har litt angst for at det ikke skal starte av seg selv :( vil så gjerne føde i vann og da må jeg ha spontan fødsel.. Har max 5 dager på meg men ingen ting skjer..

Kommer til å være nervevrak før kontroll i morgen.. Tenk om de bestemmer induksjon allerede da.. Det kan skje.. Men mest sannsynlig gjør det ikke det da

Har angst ja. Angst for fødselen, for smertene jeg MÅ igjennom. Og angst for om det ender godt.

Angst er nok et litt for sterkt ord, men jeg er nervøs for å bli tobarnsmor. Det var en veldig overgang å få barn, og det gikk i en periode hardt utover forholdet til meg og mannen. Jeg kjenner jeg er redd for at alt skal føles tungt og vanskelig i begynnelsen... Har i tillegg en toåring som gjerne vil ha all oppmerksomheten, og kan tenke meg det blir en del sjalusi. Noen ganger kan jeg få sånne "hva er det vi har gjort-tanker". Krysser fingrene for at det blir fint, og at vi etterhvert får gode rutiner på plass. :-)

Samme her... Her er det for fødselen og smertene.. Og jeg er livredd for å få panikk under fødselen som sist, det var ikke særlig hyggelig :-( Prøver så godt det lar seg gjøre å tenke på premien i andre enden <3

Jeg tror jeg har hormoner som demper angsten. For jeg er som regel en engstelig person. Men fødselen har jeg ikke angst for i det hele tatt. Er bare litt redd for å få panikk.

Har litt angst for at det ikke skal starte av seg selv :( vil så gjerne føde i vann og da må jeg ha spontan fødsel.. Har max 5 dager på meg men ingen ting skjer..

Kommer til å være nervevrak før kontroll i morgen.. Tenk om de bestemmer induksjon allerede da.. Det kan skje.. Men mest sannsynlig gjør det ikke det da

Samme her, har Max 6 dager på meg. Skal til legen nå snart å høre hva de tenker, har ikke spurt hva regelen for badekar er i kr.sand, Mn antar vel det gjelder det samme der!

:(

Samme her, har Max 6 dager på meg. Skal til legen nå snart å høre hva de tenker, har ikke spurt hva regelen for badekar er i kr.sand, Mn antar vel det gjelder det samme der!

:(

Håper du får! Jeg er komiske helt sikker uansett om det blir spontan heller.. Pga svangerskapsdiabetes og svangerskapshypertensjon..

Back
Topp