Angst og masse murring før innsett

ivflinn

Glad i forumet
Kjenner d romler å styrer på i magen nå. Dag 2 på utrogestan og dag 15 på progynova... Og er såååå nervøs for at den ene ikke skal klare opptininga:( hva skjer da? Må man vente en mens før neste?? Klarer snart ikke vente mer.. Vil ha baby nå!!!!!!!!! Kveldens sutreinnlegg...

Kjenner d romler å styrer på i magen nå. Dag 2 på utrogestan og dag 15 på progynova... Og er såååå nervøs for at den ene ikke skal klare opptininga:( hva skjer da? Må man vente en mens før neste?? Klarer snart ikke vente mer.. Vil ha baby nå!!!!!!!!! Kveldens sutreinnlegg...

Som jeg skulle ha skrive det selv. Samme tankene og spm jeg "strir" med. Når har du innsett til uken? Hvilken klinikk hører du til? :)

Slenger over en stor klem i alle tankene :)

Jg fikk starte på nytt neste mens når vi var igang sist, d siste egget på første forsøk klarte seg ikke så måtte ta ut på nytt :-) jg fikk egentlig bare beskjed om at hvis jeg var klar mentalt så var det bare å kjøre på :-) har inntrykk av at Porsgrunn ihvertfall har stort sett ledig kapasitet når du er inne i behandlingsfasen :-) krysser fingre for at d går bra nå :-)

Det er lov å sutre :)
prøv å tenke litt på andre ting. Lese bøker, se på film, spille spill. Bare sånn at hodet får en liten pause fra alle stresse-og bekymrings-tankene.
Dette går så bra så :) klem!

Som jeg skulle ha skrive det selv. Samme tankene og spm jeg "strir" med. Når har du innsett til uken? Hvilken klinikk hører du til? :)

Slenger over en stor klem i alle tankene :)
Takk for klemmen.. Den trengs:)
Denne runden er vi på st.olavs. Skal forhåpentligvis sette inn på mandag

Jg fikk starte på nytt neste mens når vi var igang sist, d siste egget på første forsøk klarte seg ikke så måtte ta ut på nytt :-) jg fikk egentlig bare beskjed om at hvis jeg var klar mentalt så var det bare å kjøre på :-) har inntrykk av at Porsgrunn ihvertfall har stort sett ledig kapasitet når du er inne i behandlingsfasen :-) krysser fingre for at d går bra nå :-)
Ja krysser alt jeg har. Man blir aldri ferdig med nervepirrende venting.. Alle mine venner sier at d går nok bra eller da prøver du bare på nytt neste mnd... Men jeg vil nå!!!! Har ventet alt for mange mnd allerede:(

Skjønner at d med at venner kommer m kommentarer som du sier også kan være med på å stresse litt :-) vi har valgt å ikke fortelle noen om d, kun en arbeidskollega, som også er en god venn, slik at denne kan dekke over når jeg er borte ;-) gubben jobber hjemmefra de gangene han må være med, så han har ikke sagt noe til noen :-) jg synes dette er det beste for meg, siden jg da slipper spørsmål. Men har selvfølgelig full forståelse for at noen trenger andre å prate med også:-) håper du får satt inn på mandag, krysser masse fingrer for deg :-)

Har bare fortalt d til de nærmeste venner og noen i familien.. Syns d er greit å kan snakke om d og være lei seg når jeg er det! Får jo litt mer forståelse.. Men noen ganger hadde d vært greit at ikke alle hadde visst ja...
Men ingen skjønner hva vi går gjennom av de uansetr...
Takk for d:) håper alt går bra på mandag ja...

Hei! Mye av de følelsene du har er helt normalt. Rett og slett fordi denne prosessen er så tøff, og kroppen ender opp med å bli en berg- og dalbane av hormonelle følelser. Å fortelle noen at de må roe seg ned er nesten nytteløst. Men ta ikke sorgene på forskudd. Dette kommer til å gå kjempefint:) Når jeg kjenner angsten komme krypende, så setter jeg meg i et stille rom, lukker øynene og puster noen gode åndedrag i noen minutter. Ofte blir pusten kort og overfladisk om man stresser eller er engstelig og da blir man bare mer stresset. La deg selv få tid til å tenke, gråte og sutre. Men husk at du også må gi deg selv litt tid til å reflektere og å få dette litt på avstand. Det er en altoppslukende og ekstrem situasjon vi har satt oss i, og i tillegg er det frivillig. Vi er noen rare mennesker. Hehehe :) :)

Hei! Mye av de følelsene du har er helt normalt. Rett og slett fordi denne prosessen er så tøff, og kroppen ender opp med å bli en berg- og dalbane av hormonelle følelser. Å fortelle noen at de må roe seg ned er nesten nytteløst. Men ta ikke sorgene på forskudd. Dette kommer til å gå kjempefint:) Når jeg kjenner angsten komme krypende, så setter jeg meg i et stille rom, lukker øynene og puster noen gode åndedrag i noen minutter. Ofte blir pusten kort og overfladisk om man stresser eller er engstelig og da blir man bare mer stresset. La deg selv få tid til å tenke, gråte og sutre. Men husk at du også må gi deg selv litt tid til å reflektere og å få dette litt på avstand. Det er en altoppslukende og ekstrem situasjon vi har satt oss i, og i tillegg er det frivillig. Vi er noen rare mennesker. Hehehe :) :)
Takk❤️ D er en litt for spennende berg og dalbane ja.. Følelser her og der å.. våknet 4 inatt og var kjempekvalm.. Er på jobb nå og er sååå spent på tlf idag... håper på d beste men er litt forberedt.. Tror jeg.. Til negativt svar fra sykehuset:( men håper jo at dette er min mnd også:)

Krysser fingrene for deg :)

Gratulerer som ruger, og lykke til! ♥

Back
Topp