Angst for SA

Jeg fikk blødning nå og er 6+1 og er nå super forbanna, lei meg og bekymret for at dette nå skal gå galt.. har snakket med legevakten og fått beskjed om og ligge stille nå i en times tid for og se om blødningen blir mindre eller øker på og om jeg får smerter. Hadde liksom håpet nå at dette skulle gå bra da jeg ENDELIG blei gravid igjen.. mistet sist også.. og når man har prøvd aktivt i 4 år og begge gangene det har gått skal ende opp med at jeg mister kjenner jeg frustrasjonen, sinne og den sårbarheten rundt dette er.. :sad010:sad010:sad010

Jeg fikk blødning nå og er 6+1 og er nå super forbanna, lei meg og bekymret for at dette nå skal gå galt.. har snakket med legevakten og fått beskjed om og ligge stille nå i en times tid for og se om blødningen blir mindre eller øker på og om jeg får smerter. Hadde liksom håpet nå at dette skulle gå bra da jeg ENDELIG blei gravid igjen.. mistet sist også.. og når man har prøvd aktivt i 4 år og begge gangene det har gått skal ende opp med at jeg mister kjenner jeg frustrasjonen, sinne og den sårbarheten rundt dette er.. :sad010:sad010:sad010

Varme tanker og klemmer fra meg❤ Håper alt går bra med dere ❤

Jeg har også angst.. skal til legen til uka, og har bestilt tidlig ultralyd (6+2).. er livredd for å miste :-( Er gravid for første gang..

Tenker på dere :Heartred

Tenker på dere :Heartred
Håper det går bra med deg Betty1234..

Tusen takk for støtten :Heartbigred Skal til gyn på tirsdagen så da får jeg mer svar.. men har i dag hatt større blødning igjen og jeg merker at det kommer ting ut.. så er helt sikker på at dette ikke gikk veien :crybaby2 Men når jeg skal til gyn så skal jeg få dem til og henvise meg til fertilitetsklinikken i Porsgrunn for nå må jeg få hjelp skjønner jeg..

Ønsker alle dere her inne lykke til :Heartbigred

Tusen takk for støtten [emoji813]bigred Skal til gyn på tirsdagen så da får jeg mer svar.. men har i dag hatt større blødning igjen og jeg merker at det kommer ting ut.. så er helt sikker på at dette ikke gikk veien :crybaby2 Men når jeg skal til gyn så skal jeg få dem til og henvise meg til fertilitetsklinikken i Porsgrunn for nå må jeg få hjelp skjønner jeg..

Ønsker alle dere her inne lykke til [emoji813]bigred
Huff, sender varme klemmer.

Skjønner at det ikke er noen god situasjon, men ville bare nevne at det ikke nødvendigvis trenger å bety at det har gått galt. Når bestevenninnen min var gravid, så fikk hun blødning over noen dager, med koagler (klumper) så hun var sikker på at det ikke gikk veien. Var på tul og fikk se en sprudlende spire som per i dag er et friskt lite barn.

Krysser fingrene for at det er sånn for deg og

Det er så tøft å gå rundt å ha det sånn som dette!! Er redd for å gå på do, redd for å gjøre noe feil - redd for alt rett og slett!! Må ukene gå så jeg kan føle meg trygg igjen.

Back
Topp