Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
), så håper jeg hører snart da Kommer til å prøve jevnlig framover nå ☺
Godt vi er flereføler det er veldig tidlig, men håper å finne den. Jeg er førstegangs, og vet egentlig ikke hva jeg leter etter en gang
![]()

Klarte ikke å høre noe nåVente en stund til da
![]()
Veldig tidlig da
Her ble de overrasket over hvor raskt de fant baby på ul sist og, 8+1, og utvendig ul med morkaka foran og bakovervendt livmor. Er vel ikke alltid like lett det heller.
Kanskje babyen min bare ville vise seg frem?hehe
Hørt at mange tar feil av sin egen å babyens hjertelyd.. Men babyen sitt går veeldig mye fortere enn vårt, så skulle tro det var lett å høre forskjelljeg har prøvd den når jeg ikke har vært gravid, så jeg vet hvordan min hjertelyd høres ut i den, så jeg vet det til når jeg kan begynne lete
![]()
Gjerne jeg kan høre på min først, så baby sin? Da burde jeg høre forskjell, hvis jeg finner den![]()
Jeg hører min mye tydeligere enn baby sin nå ihvertfall. Må lukke øynene og konsentrere meg, så hører jeg baby i bakgrunnen av min egen. Babyen sin slår ca det dobbelte +/-
Jeg syns ihvertfall ikke det er til å ta feil av![]()
Gjerne jeg kan høre på min først, så baby sin? Da burde jeg høre forskjell, hvis jeg finner den![]()
Jeg hører min mye tydeligere enn baby sin nå ihvertfall. Må lukke øynene og konsentrere meg, så hører jeg baby i bakgrunnen av min egen. Babyen sin slår ca det dobbelte +/-
Jeg syns ihvertfall ikke det er til å ta feil av![]()