Angelsound

maja88

Gift med forumet
Hvor mange uker på vei må man være for å høre hjertelyden på angelsound?

Det varierer nok veldig utifra f.eks hvor lille ligger, hvor mye fett man har på magen osv. Sikkert mamge andre faktorer og.
Jeg fant ganske raskt sist gang, 7+1.
Og fant den faktisk om fredag, 6+0 ♡
Så veldig mulig å finne tidlig, men veldig vanlig å ikke gjøre det:)

Da skal jeg jaggu lete den fram å se om jeg finner 6+1 i dag

Sniker fra desember :) jeg kjøpte meg angelsound da jeg ventet i desember, men har ikke rukket å bruke den da det enten i exu å så en SA i februar. Håper å få brukt den nå :) så spennende at man kan høre det så tidlig:rolleyes: jeg er veldig slank ( foreløpig :joyful:), så håper jeg hører snart da :)

Klarte ikke å høre noe nå :( Vente en stund til da :)

Kommer til å prøve jevnlig framover nå ☺

Godt vi er flere:) føler det er veldig tidlig, men håper å finne den. Jeg er førstegangs, og vet egentlig ikke hva jeg leter etter en gang:p

Forrige gang fant jeg lyden 8+5. Nå er jeg 9+1 og finner den ikke. Har hørt det kan være vanskelig før 12 uker :-)

Jeg har foreløpig ikke funnet. Er 8+2. Forrige gang fant jeg først 10+2. Bakovervendt livmor.

Godt vi er flere:) føler det er veldig tidlig, men håper å finne den. Jeg er førstegangs, og vet egentlig ikke hva jeg leter etter en gang:p

Hørt at mange tar feil av sin egen å babyens hjertelyd.. Men babyen sitt går veeldig mye fortere enn vårt, så skulle tro det var lett å høre forskjell :) jeg har prøvd den når jeg ikke har vært gravid, så jeg vet hvordan min hjertelyd høres ut i den, så jeg vet det til når jeg kan begynne lete:Heartpink

Klarte ikke å høre noe nå :( Vente en stund til da :)

Veldig tidlig da :)
Her ble de overrasket over hvor raskt de fant baby på ul sist og, 8+1, og utvendig ul med morkaka foran og bakovervendt livmor. Er vel ikke alltid like lett det heller.

Kanskje babyen min bare ville vise seg frem? :p hehe

Veldig tidlig da :)
Her ble de overrasket over hvor raskt de fant baby på ul sist og, 8+1, og utvendig ul med morkaka foran og bakovervendt livmor. Er vel ikke alltid like lett det heller.

Kanskje babyen min bare ville vise seg frem? :p hehe

Har du bakovervendt livmor?:)

Hørt at mange tar feil av sin egen å babyens hjertelyd.. Men babyen sitt går veeldig mye fortere enn vårt, så skulle tro det var lett å høre forskjell :) jeg har prøvd den når jeg ikke har vært gravid, så jeg vet hvordan min hjertelyd høres ut i den, så jeg vet det til når jeg kan begynne lete:Heartpink

Gjerne jeg kan høre på min først, så baby sin? Da burde jeg høre forskjell, hvis jeg finner den:)

Gjerne jeg kan høre på min først, så baby sin? Da burde jeg høre forskjell, hvis jeg finner den:)

Jeg hører min mye tydeligere enn baby sin nå ihvertfall. Må lukke øynene og konsentrere meg, så hører jeg baby i bakgrunnen av min egen. Babyen sin slår ca det dobbelte +/-
Jeg syns ihvertfall ikke det er til å ta feil av:)

Jeg hører min mye tydeligere enn baby sin nå ihvertfall. Må lukke øynene og konsentrere meg, så hører jeg baby i bakgrunnen av min egen. Babyen sin slår ca det dobbelte +/-

Ja babyen slår omtrent dobbelt så fort. De ligger på +- 140 slag, mens vi voksne har på 60-80 slag i minuttet :) Gleder meg til å prøve :)

Høres så kjekt ut! :) håper jeg får min i morgen:)

Back
Topp