K
Kath
Guest
Barnets oldeforeldre har en sånn lignende. Hvordan er det av bruk av denne?
tenkte å høre hjertelyden 1 gang i mnd til jeg kjenner liv etter ordinære ultralyden er det for ofte? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiNei, jeg hører etter ett par ganger i uken, nå frem til jeg kjenner liv![]()
OkeiDet er ikke skadelig for fosteret med doppler. Men man skal ikke lete lenger enn ca 5 minutter for man vet ikke om det kan stresse babyen.
Er den vanskelig å finne i uke 10?Det bestemmer du da helt selv om du vil gjøre det nå eller vente
Vet sånn ca hvor den ligger og at min morkake er forannDet kommer helt an på hvordan babyen ligger og om hvor morkaka er plassert. Om du leter etter hjertelyden nå, med innstilling på at du mest sannsynlig ikke finner den, går vel det greit
De kjøpte inn til meg i gaveMen hvorfor har barnets OLDEforeldre en angelsound??
Åja beklagerÅååjeg tolket det som de hadde en liggende( som i at de hadde en fra da de selv brukte den liksom)
Kjipt :-( men har sett den så er ikke reddJa, om den ligger langt oppe så. Iallefall akkurat nå når livmoren ligger så langt nede att det bare er toppen på livmorhalsen som når over skambeinet. Da kan den hindre at du hører babyen.
Ordliste er noe dritt -.-Toppen av livmoren skulle det stå. Dumme ordliste.