Angelsound

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Barnets oldeforeldre har en sånn lignende. Hvordan er det av bruk av denne? :-) tenkte å høre hjertelyden 1 gang i mnd til jeg kjenner liv etter ordinære ultralyden er det for ofte? :p

Nei, jeg hører etter ett par ganger i uken, nå frem til jeg kjenner liv:)

Det er ikke skadelig for fosteret med doppler. Men man skal ikke lete lenger enn ca 5 minutter for man vet ikke om det kan stresse babyen.

Det er ikke skadelig for fosteret med doppler. Men man skal ikke lete lenger enn ca 5 minutter for man vet ikke om det kan stresse babyen.
Okei :-) tror du det er greit for en første gangs å vente til jeg har vært hos jm så jeg vet hvor den er så jeg ikke blir redd? :-)

Det bestemmer du da helt selv om du vil gjøre det nå eller vente

Det kommer helt an på hvordan babyen ligger og om hvor morkaka er plassert. Om du leter etter hjertelyden nå, med innstilling på at du mest sannsynlig ikke finner den, går vel det greit

Det kommer helt an på hvordan babyen ligger og om hvor morkaka er plassert. Om du leter etter hjertelyden nå, med innstilling på at du mest sannsynlig ikke finner den, går vel det greit
Vet sånn ca hvor den ligger og at min morkake er forann :p

Men hvorfor har barnets OLDEforeldre en angelsound??

Ååå:) jeg tolket det som de hadde en liggende( som i at de hadde en fra da de selv brukte den liksom)

Ja, om den ligger langt oppe så. Iallefall akkurat nå når livmoren ligger så langt nede att det bare er toppen på livmorhalsen som når over skambeinet. Da kan den hindre at du hører babyen.

Toppen av livmoren skulle det stå. Dumme ordliste.

Ja, om den ligger langt oppe så. Iallefall akkurat nå når livmoren ligger så langt nede att det bare er toppen på livmorhalsen som når over skambeinet. Da kan den hindre at du hører babyen.
Kjipt :-( men har sett den så er ikke redd :-)

Back
Topp