Angelsound

Var noe galt med angelsounden min så har ikke hørt noe de første gangene jeg prøvde..

Men i dag var jeg nede med den, og når jeg kom hjem la jeg meg på sofan, venninnen min fikk "Jordmor"oppgaven, hun tok på seg headsettet og begynte lete, etter 2 sekunder hørte hun hjertet til babyen.

Trodde ikke jeg skulle reagere så på det,men da jeg hørte den måtte jeg jobbe med å holde tårene tilbake. HELT utrolig !!!! :))))) Hjertet til babyen miiiin slååår :D:D

Hun fant min litt under navelen, og ved siden av babyens hjertelyd,kunne hun høre min hjertelyd. og det var bare snakk om en liten flekk man kunne høre den på.

Jeg har vert på UL nå, og alt var i skjønneste orden :D
Er nok bare jeg som stresser meg litt for fort opp over ting nå ettersom jeg har opplevd min store skrekk hele 3ganger før jeg nå ble gravid med en frisk og fin baby <3
Vi fikk se vår lille skatt låg å kosa seg i magen og strakk på de små armene og beina.
Han målte og fant ut jeg var 15 + 4 på vei, med termin 1.desember... AKKURAT som jeg selv hadde regna ut :D
Glad jeg ikke ble satt tilbake.
Han klarte ikke se etter kjønn ettersom mini satt med rumpa ned, men krysser fingrene for at vi får sett det på den ordinære UL'en 6.juli ;)
Noen som er "klarsynt" her og kan se om det blir en sønn eller datter som kommer til oss i desember?? :D

Så godt å høre at alt var bra[;)]
Skjønner godt at du er redd for at det skulle være noe galt, siden det har skjedd så mange ganger før. Men denne gangen går det bra[:D]

Jeg tipper jente på deg, jeg er ikke klarsynt eller noe da, hehe, men bare tror det[8D]

(da får du sikkert gutt, siden jeg alltid tipper feil[:-])

ORIGINAL: nettil

Så godt å høre at alt var bra[;)]
Skjønner godt at du er redd for at det skulle være noe galt, siden det har skjedd så mange ganger før. Men denne gangen går det bra[:D]

Jeg tipper jente på deg, jeg er ikke klarsynt eller noe da, hehe, men bare tror det[8D]

Haha :D
Jeg pleier også alltid å tippe feil, men hender jeg glimter til litt innimellom ;)
De fleste har faktisk tippa jente på meg, og samboeren min og pappa + en god kamerat av meg er helt OVERBEVIST om at det er jente i magen :P
Jeg går bare å tripper etter å finne ut om de har rett eller ikke...
Er så spennende dette.
Jeg vil på shopping å handle blått eller roooosa <3

(da får du sikkert gutt, siden jeg alltid tipper feil[:-])

Er kjempe spennende ja. Jeg venter nummer 3, og er vel mere spent enn noen gang. Har to jenter fra før, og alle tipper gutt på meg nå. Så blir spennende å se om 2 uker[:D]

Jeg tror selv det er jente da. Men siden jeg alltid tipper feil, blir det sikkert gutt[;)]
Tippa feil på begge jentene også...

Det var godt å høre at alt var i orden[:D] Da kan du slappe av og bare nyte tilværelsen[:D]

Nå har jeg definitivt funnet hjertelyden med Angelsounden min :D
Hører nå hvor feil jeg hørte sist...så det er garantert min egen puls jeg har hørt, ja :P *fnis*
Telte hjerteslagene og kom til mellom 150-165 slag i minuttet <3
Hærlige lyden!!

Back
Topp