Angelsound mini, erfaringer?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Har bestilt meg en angelsound mini, noen som har erfaring med denne? :)

Og hvor tidlig har dere hørt hjertelyd dere som har angelsound?

Ok :) det skal visst ikke være noen forskjell på det, minien er bare mindre, og man må koble den til høytalere eller høretelefonene som hører med :) ellers er den visst lik den vanlige.

Tror det er mini jeg har! Hørte den i uke 9+5 første gangen! :)

Minien er på størrelse med en datamus :)
Er 9+0 i mårra, tenkte å prøve med engang jeg får den. :p vet det ikke er sikkert at jeg finner, men lov å prøve :D

Jeg har kjøpt meg den med egen "boks" for lyd, opptak, puls, så man slipper og bruke øreklokker og alle hører samtidig... Er 8+0 i morgen, så dessverre fortsatt noen dager til det er noen vits i og prøve den... :P

Har høytalere til dataen så kan bare koble den til de :)

Det er feil. "AngelSounds gir deg både en trygghet og nærhet til ditt ufødte barn i svangerskapet. AngelSounds er både CE og FDA godkjent og er helt trygg å bruke for både mor og barn."
Fra siden deres
Man skal selvfølgelig ikke bruke den for lenge, det står mere på angelsound sin side.

Jeg har bestilt meg en angelsound mini nå, gleder meg sånn til jeg får den og kan prøve:)

jeg har en liggende siden jeg gikk gravid med nr 1. Nå er jeg 12 uker på lørdag med nr 2, men siden jeg ikke fikk til å finne hjertelyden sist svangerskap er jeg litt redd for bruke den da jeg blir nervøs. Hvordan finner dere egentlig ut hvor hjertelyden er og hvor på magen dere skal bruke den?

Jeg kjenner hvor livmora mi er nå, så starter man rett over skambeinet og fører den saakte oppover/til siden. Det kan hjelpe å holde dopplern litt på skrå. Også sa jm til meg at det fungerer best hvis man bruker sånn gele, men man kan bruke aloe vera, glidekrem, body lotion og olje om man ikke har sånn gel.

Back
Topp