~ Angelickas dagbok ~

Helledussen, jeg er treig med å oppdatere her inne! Alt så fint ut på den ordinære ULen - vi venter en liten Christian :) I morgen skal jeg på ny UL, da de ikke fikk sjekket den ene hjerteåren, og ansiktsstrukturen på forrige UL på grunn av måten han lå på. Satser på at alt er fint da også! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg fælt til uke 24. For hver uke jeg kommer over uke 24 er en seier! Rart å tenke sånn, for det gikk jo helt fint i svangerskapet med Leon - gikk til og med 11 dager på overtid - men er så redd for å miste igjen. Nå kjenner jeg at lillingen i magen sparker hver dag, og gleder meg fælt til å bli to (tre)-barns mamma...

Så godt å høre at alt står bra til med lille Christian Nå skal du se resten av svangerskapet går som en drøm

RANDÅLF skrev:
Så godt å høre at alt står bra til med lille Christian Nå skal du se resten av svangerskapet går som en drøm

Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke har klart å få med meg at dere venter en liten gutt til våren!
Men GRATULERE SÅ MYE hvertfall, utrolig koselig å lese dette i kveldingen 

Heisann...
Alt for skjelden her inne å skriver til deg... Tenk du nærmer seg 30 uker, virkelig ikke lenge til dere får møte Christian nå... Veldig glad for dere...

Er ikke ofte innom her selv, men håper jeg får mer tid når jeg begynner permisjon den 8. mai :) Tiden flyr når man har det travelt på jobb og mye som skjer utenom. Men alt er heldigvis fint, og på lørdag er jeg 30 uker!

På mandag skal vi på 3 D UL - måtte liksom ha det nå og, siden vi hadde det på Leon. Spent på å se om han ligner storebror, og ikke minst om han vokser det han skal og har det bra!

Vi pusser opp barnerom, og det begynner å bli veldig fint. Mangler bare parkett på gulvet og innredning nå, så blir det bra.

Formen er helt ok - har en del bekkenplager denne gangen, men skal starte opp med vanngym. Så da satser vi på at det blir bedre i hvert fall.

Så, det var en liten oppdatering i hvert fall. Skal prøve å huske å få lagt inn bilder fra 3D ULen :)

Fru H skrev:
Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke har klart å få med meg at dere venter en liten gutt til våren!
Men GRATULERE SÅ MYE hvertfall, utrolig koselig å lese dette i kveldingen 

Så koselig og kjekk lesing at du venter en gutt :) Husker deg godt igjen fra sist jeg var i forsøk :) Lykke til videre i svangerskapet og kos deg masse :)

Seeeeee den skjønne, lille gutten min :D Alt var helt fint på 3D UL i dag, han lå litt under gjennomsnittet da - var 1350 gram, og er beregnet til 3200 gram ved termin. Ellers så klødde han seg i hodet, smilte, gjespet og hoppet rundt der inne :D Skulle gjerne delt video med dere og, men vet ikke hvordan jeg legger inn her! Kjempekoselig å se ham, og se at han har det bra :D

Gratulerer så masse med lille Christian

Back
Topp