~ Angelickas dagbok ~

Ønsker deg en Riktig God påske...

ORIGINAL: *dreamer*

Gratulerer sååå mye med et hjemmelaget mirakel!!!

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: IVFProver84

Ønsker deg en Riktig God påske...

God påske til deg og! Og selvsagt til alle dere andre som stikker innom dagboka mi[:D][:D][:D]

Er 12 uker i overmorgen, og da jeg tørket meg etter å ha vært på toalettet i dag var det en del blod på papiret. Var på UL da jeg var rundt 9 uker og så ett bankende hjerte og alt var fint. Blødde med Leon og, men blir jo urolig allikevel. Ringte legevakten og de ba meg ligge og slappe av i dag og ringe dem hvis blødningene økte på eller jeg fikk skikkelig vondt i magen... Ååååh, jeg håper bare dette går bra! Nå har jeg vært på toalettet to ganger etterpå, den ene gangen var det ingenting, den andre gangen litt brunaktig blod :( Kjenner jeg har litt vondt på venstre side, men kjennes ut både som ligamentsmerter som jeg hadde mye av forrige gang og EL-smerter.. Blir seriøst tullete altså!

Fikk time hos fastlegen min i dag.. Fikk UL og spiren så ut som den vokste som den skal og hjertet banket som det skulle. MEN bakgrunnen for blødningene kan være at jeg har en forliggende morkake. Har lest litt på nett, og ser at 5-6 % av gravide har den tilstanden i begynnelsen, men bare 1 % til termin...

Jeg er sykemeldt frem til 06. mai og fått beskjed om ikke å løfte tungt og ikke ha sex! Heh.. Passte bra at mannen var med, for han fikk selvsagt beskjed om å ta seg av husvasken :p

Men skal tilbake på fredag for rutine 12 ukers kontroll, så får spørre litt mer da tenker jeg!

De lovte at alt skulle komme tilbake etter at det nye forumet kom, men ser dårlig ut! Så da fiksa jeg meg tickeren min ja :D

Kl. 07.30 ble jeg mamma til en nydelig, perfekt liten gutt. Han var tøff og hjertet banket enda mens jeg fikk ham opp på brystet. Jeg er nå stolt mamma til Leon på snart to år, og lille Erik som ble hentet til himmelen. Hvil i fred mamma sin...

Kjære Angelicka hva er det jeg leseremoticon
Nå ble jeg helt tom for ord.... Vet ikke hva jeg skal si nå....
Hvil i fred lille venn.... Håper du har det godt nå.... emoticon

Varme tanker og klemmer til dere alle......

Kjære Angelicka...

Jeg er egentlig tom for ord...

Så jeg sender mange varme klemmer og gode tanker!

Sov godt lille vakre engel.

MilliVanilli skrev:
Kjære Angelicka...

Jeg er egentlig tom for ord...

Så jeg sender mange varme klemmer og gode tanker!

Sov godt lille vakre engel.

Må bare sign MilliVanilli
Hvil i fred lille engelemoticon
Klememoticon

Takk for klemmer og gode ord jenter! Jeg har lyst til å skrive fødselshistorien her etterhvert, men akkurat nå er jeg bare så ufattelig tom, sliten og fysisk og psykisk utkjørt.

Har kommentert inne på november også

Dette er ufattelig trist og urettferdig Angelicka.....

Ta den tida du trenger for å komme til hektene igjen.... håper du får den støtte og oppfølging du trenger slik at du kommer gjennom dette.

stor klem

Nei! Hva er det jeg leser?
Uff, ble helt kald inni meg når jeg leste her og skjønte at dere har mistet deres dyrebare lille skatt så alt for tidlig. emoticon

Ingen ting jeg eller noen andre sier nå kan ta bort smerten, men vit at jeg tenker på dere. Ta vare på hverandre i tiden fremover, jeg håper dere har mange rundt dere som kan støtte dere gjennom dette.

Mange klemmer fra meg.

Dette var kjempetrist lesing...... mangler ord...... Ta vare på hverandre fremover!

Å, kjære dere.. Jeg har virkelig ikke ord..Forferdelig trist at Erik ikke fikk bli lenger hos dere..emoticon

Kondolerer...

Har ikke ord - ufattelig trist at lille mirakelet ikke fikk være lengre hos dere..

Masse tanker og klemmer til dere..

Tusen takk jenter. Har ikke orket å være her inne på en stund. Nå gruer jeg meg fælt til oppfølgningstimen på sykehuset på onsdag. Er så sinnsykt redd for at det er noe seriøst galt med meg, selv om Hausken mente vi bare hadde hatt "himla uflaks" som han sa. Usj.. I går var det to måneder siden jeg kjente liv i magen for første gang. Er redd det blir mange sånne "merkedager" fremover som går forbi. Gruer meg aller mest til termindagen, og lurer på hvordan det skal gå.

Veeeldig lenge siden jeg har vært her inne nå.. Har rett og slett ikke orket! Timen hos sykehuset gikk bra, men har ikke fått svar på blodprøvene som jeg tok da jeg var på etterkontrollen. Det var snakk om at jeg eventuelt må gå på blodfortynnende ved ett eventuelt nytt svangerskap, så vi kan ikke begynne å prøve igjen før jeg får svar på de blodprøvene. Ganske frustrerende, for vi har hatt en avtale med Hausken at vi bare skulle ringe etter sommeren for å gå i gang med fryseforsøk. Dette kan drøye!

Back
Topp