~ Angelickas dagbok ~

Liten oppdatering herfra: Jeg blødde 13 dager i strekk, for så å ha pause i 6 dager, og nå er jeg på dag 9 igjen med blødninger[&:] Kjenner jeg har veldig lite jern i kroppen, for jeg er tungpustet og fæl. Akkurat lik slik jeg var etter fødsel(mistet masse blod da, og gikk lenge på jerntabletter for å komme meg).

Tenkte jeg skulle ringe Hausken i morgen, og bare begynne på p-pillen for å få stabilisert kroppen min litt! Er nok ikke mange månedene før jeg er ferdig med å amme heller, og om IVF-oppkjøringen blir lik som sist, så er det bare veldig positivt at jeg går på pillen ett par-tre måneder først...

Ja, hvor tiden har blitt av lurer jammen meg jeg og på[8D] Hausken har sendt meg p-piller så da legger vi den vanlige prøvingen på hyllen, og satser på ett nytt IVF-frysemirakel! Håper bare det går like problemfritt som forrige gang[:)] Så da er det bare å vente til jeg er ferdig med å amme, så skal jeg begynne på metformin igjen, og så blir det fryseforsøk! Hadde vært moro å fått det til i november og fått enda ett augustbarn[8D] Men det blir nok litt lite tid til det gitt[;)]

Kjedlig med så lang blødning då og ein rett etterpå det igjen og! Håpar pillen ordnar opp! Blir spennandes når det vert fryseforsøk då! [:)]

Hihi, ser ut som om vi røykte og drakk øl rundt ham, men i det glasset var det lettøl, og vi satt på uterestaurant så askebegeret sto på bordet der[8D]

Var på 1-års kontroll i dag og gullet var 12,8 kg og 80 cm[:D] Han følger kurven sin, og er en aktiv, nydelig liten gutt som nå spaserer rundt her hjemme! Tenk at jeg har vært mamma i ett år[:D][:D][:D] Nå håper vi bare på søsken om ikke alt for lenge[;)]

Gratulera så masse med 1 åringen[:D][:D][:D]

Nydelig gutt dåke har!

ÅÅÅÅH så nydelig han er, virkelig ett sjarmtroll d der jah...

Gratulerer med 1åring i hus! Han er bare skjønn! [:D][:D]

Helt utrolig som tiden går[:)][:)] Tenk Leon er 1 år alt[:)][:)] Synes ikke det er lenge siden vi var inne på FS og vi syntes tiden gikk så sakte[8D][:D] Men nå sitter vi her og er mamma begge to[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Helt utrolig som tiden går[:)][:)] Tenk Leon er 1 år alt[:)][:)] Synes ikke det er lenge siden vi var inne på FS og vi syntes tiden gikk så sakte[8D][:D] Men nå sitter vi her og er mamma begge to[:)][:)][:)]

Ja, det er helt sinnsykt rart! Er alt fint med dere?

Ja-a! På tide med en liten oppdatering kanskje.. Fikk p-piller av Hausken, og det har totalt klusset til hele kroppen min. Nå har jeg blødd 30 dager i strekk!!! Fikk beskjed av Hausken å prøve en måned til med piller, og så skal jeg til legen på mandag forå få sjekket jernnivået mitt. Tror jeg har regnet ut at jeg har blødd 60 av de 90 siste dagene, så noe er ikke heeeelt som det skal[8|] Kjekt med PCOS gitt!!!

Ellers ammer jeg enda, så fryseforsøk er ikke aktuelt enda[:)]

humm kanskje du ikke tåler di ppillene da?humm uff..håper det stopper opp altså[;)]

ORIGINAL: siwro

humm kanskje du ikke tåler di ppillene da?humm uff..håper det stopper opp altså[;)]

Jeg gikk på de før forsøk sist og,for å "renske ut", så antar det var en del å renske ut nå gitt! Heh! Virker som om det er litt mindre nå, så satser på at jeg er ferdig i morgen[&:] Har vært hos legen i dag, så er spent på svar på blodprøvene! Hun skulle sjekke hormonverdiene mine samtidig og, så da er det bare å vente..

ORIGINAL: snuppis!

Hvordan går det med skjønningen?????

Hihi, det går kjempefint, utenom at han har vært en del forkjølt og syk nå. Er vel typisk sånn barnehagegreier. Sjekka han hos legen i dag og da hadde han litt vann i indre øregang, antageligvis fra ørebetennelsen han hadde forrige måned. Men de vil ikke gi han pencilin nå siden han gikk på det forrige måned. Så er litt hosting og en del oppe på natta med ham, men han er verdens snilleste godeste solstråle, så da er jo alt bare bra[:D]

ORIGINAL: ElinR

så bra du ammer enda da. er vel ikke så lett å vite når du slutter med det?? blir d frys så fort som mulig etter ammeslutt da?[:)]

Ja, jeg som slet så sinnsykt med ammingen hadde aldri trodd at jeg skulle amme så lenge[:D] Jeg skal begynne å trappe litt ned på ammingen nå - prøve å gå ned til kun morgen og kveld (hehe, ja jeg ammer en del enda gitt[8D]), så kanskje til jul om han ikke slutter selv.. Men jeg tar det etterhvert og avgjør hvor lenge jeg føler det er naturlig rett og slett!

Nå går jeg jo på p-piller som kan hjelpe litt på når jeg slutter igjen, så hadde jo vært moro å klare det selv og da, men jeg har fått metformin som jeg skal begynne på når jeg ikke ammer lenger, og ser for meg at vi kaster oss fort i gang med fryseforsøk etter det[:)] Vi har jo egentlig vært prøvere i nesten ett år allerede!

Da begynner det å nærme seg midtveis i siste pillebrett! Er litt motstridende til hele pillene, men det er nok fordi at det liksom blir "feil" å ta p-piller når man er prøver[8D] 

Tusen takk snuppa[:D][:D][:D] Var deilig å få friheten med to biler! Har vært ganske kjedelig for TE når jeg har vært på jobb[8D]

Jeg stortrives! Det er veldig variert og utfordrende, og ikke minst har jeg masse hyggelige kollegaer[:D]

Jeg er kjempespendt på hvordan veien deres blir mot en søster eller bror til Leon[:)] Vi har vel alle en drøm om at kroppen skal få til dette på egen hånd en gang[:)] Håper inderlig at det vil skje med dere altså[:)] Gleder meg til å følge med uansett jeg da[8D][:D]

Tusen takk snuppa! Ingenting nytt her, men tar nok en test i morgen for da skal jeg på julebord på kvelden. Har absolutt ikke mistanke om noe da, men hreit å ha det avklart! Alt fint hos dere?

Her har Rasmus fått øyebetennelse og er forkjølet, så formen er ikke på topp stakkar[:(] Ikke lett å få han til å sovne om kveldene, men regner med det går seg til og da satser vi på en frisk og fin gutt til jul[:)][:)]
Gleder oss veldig til jul i år da..... Blir nok veldig spesiell[:)][:)][:)]

Back
Topp