~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Maalin

Blir helt rørte ta å lese dagboka di..:)
Føle mej igjen i mykje du sei på begynndelse..
He no vore uten p-pilla i nesten 6 mnd.. Begynnde snart å gi opp[:(]
Men når ej leste dagboka di,forsto ej at alt e muli:D
Lykke til med fødselen og tida ilag me ungen din[:)]

Ikke gi opp nei! Det er skikkelig tunge stunder til tider, men om det er noe galt, så er det oftest hjelp å få[;)] 

ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Ammetåka

Spennende! =)
Alt bra her!
Teodor krabber rundt i full fart, reiser seg opp etter alt mulig og setter seg opp selv nå [:D]
Artig, artig!

Ååååh, så moro[:D] Nyt tiden nå før du plutselig har en du må løpe etter overalt[8D][:D]

Ja, hehe, den tiden har så vidt begynt allerede, hihi"

God trim er det nok i hvert fall! Hihihi! Gleder meg til å treffe lillegutt nå jah[8D]

Tenkte jeg måtte legge inn bilde av den høygravide magen min her og[:D] Er 34+4 i dag. Legger med ett bilde i uke 30 for sammenligning jeg[;)] 

Håper lillegull blir boende der inne ett par uker til, slik at mannen får kommet seg hjem fra Nordsjøen, og vi får samtale med jordmor om fødsel før han kommer ut[;)] Så skal vi på vekstestimering i uke 37 og, i og med at han lå over gjennomsnittet ved 3D UL. Meeen, gleder meg jo stort til å treffe ham da!

Flott mage snuppa. [:)][:)][:)]

Tusen takk jenter[:D]

ORIGINAL: Rakosy

Gleder meg til ultralyd jeg.. blir spennende å se h*n =)
så nå venter jeg bare på brev med innkalling[:D]

Er nok ikke lenge til det kommer[:D]

har time allerede på tirsdag.. fikk bare 20 dager å gru-glede meg på[:)]
det er jo den ordinære, men spørs om det må bli en til litt senere.. siden det er så tidlig.. er jo 14+1 på tirsdag..

masse lykke til med fødselen [:)]
misunner deg egentlig litt det å vite at SNART har du barnet ditt i dine armer.. mens jeg må vente et halvt år[8D]

Åh, så moro! Gled deg til UL[:D] Synes jeg har ventet leeeenge nå, så gleder meg ihjel til å møte lillegull[;)] Så misunner jeg deg litt som slipper å gå høygravid på sommeren - hihihi[8D]

Jepp! Da var jeg på fjerde dagen med maserier/mensmurringer/modningssmerter! Håper jo at lillegutt skal holde seg inne til etter uke 37, men dette her er ikke særlig godt å gå med heller. Er egentlig veldig klar for å treffe ham nå. Alt er i hvert fall helt klart her hjemme, og jeg føler meg ganske så forberedt nå[:)] Men, selvsagt, jo lenger han får være inni der, jo bedre er det jo!

Har visst glemt å legge inn magebilde uke 36!

Nydelig mage snuppa! [:D]

Kanskje det blir julibaby på deg?? [8|] 
Husker du pratet om samme terminforum på oss to eigang... [8D][8D]

ORIGINAL: Kaizer

Nydelig mage snuppa! [:D]

Kanskje det blir julibaby på deg?? [8|] 
Husker du pratet om samme terminforum på oss to eigang... [8D][8D]

Tusen takk! Skummelt å tenke på at det kan bli julibaby! Hihihi[:D] Men hadde selvsagt vært kos å komme på samme terminforum som deg, selv om jeg selvsagt føler meg mest hjemme på august[;)] Men fremdeles 4 dager igjen av juli da, så man vet jo aldri! Har hatt litt vondt i magen i natt og i dag morges og, så får se hvordan dette her går[:)]

ORIGINAL: ElinR

spennende om han holder seg der til august da, ikke mange dagene igjen uansett nå åååå så spennende d blir[:D][:D][:D][:D]

ps...kan du "se" om forsøket vårt i aug/sept neste år lykkes....? (har 1 egg igjen på frys)[;)]

Ja, blir spennende det! Har gått ut i perm jeg nå snuppa[;)]

Jepp! Da var jeg på fjerde dagen med maserier/mensmurringer/modningssmerter! Håper jo at lillegutt skal holde seg inne til etter uke 37, men dette her er ikke særlig godt å gå med heller. Er egentlig veldig klar for å treffe ham nå. Alt er i hvert fall helt klart her hjemme, og jeg føler meg ganske så forberedt nå[:)] Men, selvsagt, jo lenger han får være inni der, jo bedre er det jo!

hvor ofte har du disse maseriene da?? jeg hadde de ca hvert 20 min i 5-6 dager....

Hm.. Jeg vet ikke helt hvor lang tid det er gått mellom hver, men de kommer uregelmessig i hvert fall! Så får se hvordan det går nå fremover. Hodet er i hvert fall festet, og magen har sunket en del[;)]

er du som meg og har allerede nesten planlagt når du skal sette inn neste fryseegg??[8D]

Hehehe, vi har vel 6 egg på frys, og har vel tenkt sånn at jeg skal få jobbet litt som jurist før jeg er klar for nestemann. Kanskje når Leon er ett år/halvannet?

Har ikke blitt strippet nei. Har ikke blitt sjekket om jeg er moden en gang[;)] Har kommet noen tak i dag og. Mistenker forresten at jeg har fått UVI, for jeg har så sykt vondt i magen etter at jeg har vært på do; og spesielt om natten!

Her kommer bilde fra uke 37[:)] Må vel nesten ta ett hver uke nå, i og med at vi ikke akkurat vet når han kommer[;)]

Så fiiiin du er [:D][:D][:D]

Da var jeg hjemme fra vekstestimering! Alt var helt fint, og lillegutt ble beregnet til å være 3090 gram nå, og rundt 3600 om han kommer til termin[;)] Jeg hadde ganske mye fostervann da, så det kan være grunnen til at vi ligger over kurven på symfysemålet[:)] Menmen, da slipper jeg å tenke på en alt for stor bebiss i hvert fall[8D]  Hadde ikke UVI heldigvis[:D] Jordmor sa han lå med hodet laaangt nede, så det kan jo være derfor jeg har litt vondt!

Da har jeg kontaktet føden, etter at jeg plutselig hadde blod på papiret etter dobesøk. Tror slimproppen min har gått litt og litt i går og i dag. Fikk beskjed om at jeg måtte legge meg, for riene kunne starte om en time, eller i morgen tidlig, så greit å være uthvilt[;)] Uæææh, tenk om Leon kommer i dag eller i morgen! [:D] Guud, dette er spennende! Blir jo tidlig august baby da gitt!

Back
Topp