~ Angelickas dagbok ~

Jeg bare gleder meg til dere skal føde jeg[:D][:D][:D] Kommer til å sitte pal her og vente på oppdateringer da[8D][:D] Vi har en kompis vi som har har sagt han skal være med mannen om jeg skal føde en gang[:D] Han snakker av erfaring, han skulle ønske han hadde noen å snakke med da hans samboer fødte sønnen deres... Han tar seg fri og blir med til Trondheim om nødvendig[:D][:D][:D] (Kan være jeg må til St. Olavs å føde pga at jeg har diabetes)

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg bare gleder meg til dere skal føde jeg[:D][:D][:D] Kommer til å sitte pal her og vente på oppdateringer da[8D][:D] Vi har en kompis vi som har har sagt han skal være med mannen om jeg skal føde en gang[:D] Han snakker av erfaring, han skulle ønske han hadde noen å snakke med da hans samboer fødte sønnen deres... Han tar seg fri og blir med til Trondheim om nødvendig[:D][:D][:D] (Kan være jeg må til St. Olavs å føde pga at jeg har diabetes)

Hihihi, håper fødselen min går forholdsvis kjapt så slipper du å sitte hele dagen[8D] Men trenger jo ikke skje for fort heller da, vil ikke ha for mye revning og greier[&:] Kjekk kompis dere har da som stiller opp slik! Tror mannen vil ha godt av å ha mamma på gangen om ting blir tøft ja[;)]

ORIGINAL: ElinR

epiduralen hjalp virkelig for meg, det vil jeg ha dersom det blir en neste gang også[:)][:)][:)]

men så hadde jo jeg allerede hatt maserier i 5-6 dager før fødselen (ble null søvn de dagene/nettene så var jo helt utslitt da jeg ble lagt inn) så trengte epiduralen for å få ladet opp til pressingen[:)]

Ja, det skjønner jeg godt! Jeg var med på fødselen til svigerinnen min og hun mistet en del av pressetrangen av epiduralen. Så sånn sett er jeg jo litt skeptisk og vil helst slippe det. Men for alt jeg vet så kan den jo bli min beste venn[;)]

Ja, det hørtes jo ikke så aller verst ut det da[8D]

Noen "tak" i rompa skal jeg også alltids klare [8D][8D][8D][8D]

*Liker rumpemassasje* [8D]

åh, det er så flott å se at det går bra med deg [:D]
tenkte jo at jeg måtte jo finne igjen deg og sjekke hvordan det gikk med deg[:D]
selv om du sikkert ikke husker meg [8D]

videre lykke til med svangerskapet =)

ORIGINAL: Rakosy

tenkte jo at jeg måtte jo finne igjen deg og sjekke hvordan det gikk med deg[:D]

Jeg husker definitivt nicket ditt! [:D] Kjempekos å se at du er på tjukka og[:D] *Fnis* Har alt gått fint så langt?

Nå er det faktisk snart under 7 uker til vi venter lillegutts ankomst! Plutselig var det 1. juli - guuud som tiden flyr! Følte det ikke var lenge siden jeg var halvveis, og det er jaggu meg ikke lenge siden positiv test heller egentlig.

Jeg og mannen pratet i går om at denne uken kanskje er den siste vi har sammen bare vi to! Han reiser jo i Nordsjøen neste onsdag og blir borte i to uker. Så da er jeg faktisk uke 37 når han kommer hjem igjen, og man vet jo aldri når Leon vil ut[8D]  Sååå, vi har funnet ut at vi må finne på noe sammen vi to før han reiser. Skal ikke reise eller noe, men spise en god middag sammen eller noe, og bare være "oss".

Nesten alt av utstyr er på plass. Det vi mangler er sånn vi ikke må ha egentlig, men som kan være greit å ha. Men stresser ikke med å få det i hus egentlig. Mamma har vært i Sverige i går, og har kjøpt vippestol og noe til oss, så blir kjekt å se når hun kommer hjem i morgen.

Gud, livet er egentlig rimelig herlig[8D][:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg husker definitivt nicket ditt! [:D] Kjempekos å se at du er på tjukka og[:D] *Fnis* Har alt gått fint så langt?

har nå gått ganske bra.. fra uke 3ca til uke 8, så sov jeg for det meste, og når jeg var våken var jeg kvalm[8D] så nå er det deilig å være i form igjen til å gjøre noe [:D]
vel å merke, så lenge jeg spiser ofte nok... hadde blodtrykk på 95 over 50 i starten.. så mest sannsynligvis derfor jeg var så utslitt... nå, for første gang i livet mitt, har jeg "normalt" blodtrykk[8D] 120 over 70..
også er fosterlyden foreløpig på 144..

men den varmen som er her over nå, tar litt knekken på meg,særlig nå når jeg er så varm i meg selv.. 30 grader i skyggen fra kl er 10 til 20 omtrent.. er jo vandt med å fryse på sommerkveldene jeg[:D]
så jeg misunner ikke akkurat deg som er høygravid nå på sommeren... men dere er kanskje heldige og ikke har det SÅ varmt?

fint navn dere har valgt forresten :D

Godt at formen har kommet seg da[:D] Her er det skikkelig hett her og, så beina mine ser ut som to tømmerstokker - herlig[8D] Ellers er jo formen upåklagelig sånn sett. Litt problemer med å bøye meg for å få tak i ting da, men det følger vel med! Hihihi! Man blir jo selvsagt mer tung etterhvert, og magen er litt i veien når man skal sove og gjøre diverse ting, men mannen er snill og gjør det tyngste for meg, samt gjør ting som er nær ved bakkenivå[:D] Er kjempefornøyd med navnet selv; lillegutt blir oppkalt etter oldefaren sin[;)] Skal dere vite kjønn på UL?

tenkt å vite kjønn ja.. så lenge det er mulig å se det [;)]
kan jo hende h*n er blug [;)]
merker såvidt litt vann i beina nå selv.. kjedelige greier, men skal visst hjelpe med å sitte med beina hevet... synd jeg vanligvis sitter PÅ beina da [8D]
har noen navn klare da.. men de er hemmelige ;) ene navnet vi har funnet, vil også være en oppkalling etter ene oldefaren. funnet et jentenavn og et guttenavn.. men navnet er ikke bestemt før den kommer ut.. om det er en Olav, så kan den jo ikke hete Nils.. må ha et navn som passer...
Men egentlig håper jeg på gutt.. slippe sånne superhormonelle damer, som surver over alt (mora og søstra til gubben er sånn.. og det orker jeg ikke[8D])
eneste er at det mer utvalg av klær til jenter da..
så lenge den er velskapt, så bør man være fornøyd.. men håper på gutt [:D]

er ikke igjen lenge for deg nå.. spent?

tenkt å vite kjønn ja.. så lenge det er mulig å se det [;)]
kan jo hende h*n er blug [;)]
merker såvidt litt vann i beina nå selv.. kjedelige greier, men skal visst hjelpe med å sitte med beina hevet... synd jeg vanligvis sitter PÅ beina da [8D]
har noen navn klare da.. men de er hemmelige ;) ene navnet vi har funnet, vil også være en oppkalling etter ene oldefaren. funnet et jentenavn og et guttenavn.. men navnet er ikke bestemt før den kommer ut.. om det er en Olav, så kan den jo ikke hete Nils.. må ha et navn som passer...
Men egentlig håper jeg på gutt.. slippe sånne superhormonelle damer, som surver over alt (mora og søstra til gubben er sånn.. og det orker jeg ikke[8D])
eneste er at det mer utvalg av klær til jenter da..
så lenge den er velskapt, så bør man være fornøyd.. men håper på gutt [:D]

er ikke igjen lenge for deg nå.. spent?

Vi var sikre på at vi ventet jente, helt til den ordinære ultralyden! Hihihi[:D] Tårene trillet av glede uansett, jeg så at han var frisk og rask og det var jo det viktigste[;)] Så kjønn hadde ingenting å si for oss[:)] Men det er sant dette med utvalg i klær - jeg finner mye mer skjønne jenteklær enn gutteklær!

Det er nok varmen som gjør ekstra utslag i de hovne beina mine. Sover med de på en pute om natten da, for det skal hjelpe å ha beina høyere enn magen.

Gleder meg til ultralyd jeg.. blir spennende å se h*n =)
så nå venter jeg bare på brev med innkalling[:D]

37 uker neste gang mannen kommer hjem er jo helt utrolig[:)][:)][:)] Kos at dere kan gjøre litt sammen denne gangen du og mannen ja[:)]

Gleder meg til ultralyd jeg.. blir spennende å se h*n =)
så nå venter jeg bare på brev med innkalling[:D]

Er nok ikke lenge til det kommer[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

37 uker neste gang mannen kommer hjem er jo helt utrolig[:)][:)][:)] Kos at dere kan gjøre litt sammen denne gangen du og mannen ja[:)]

Ja, det går fort dette her nå føler jeg!

ORIGINAL: Ammetåka

Wow, du er så langt på vei allerede [:D]
Håper alt er bra! [:)]

Alt er heelt supert! Om noen dager er jeg faktisk høygravid[8D] Jeg og mannen skal pakke fødebagen nå[;)] Hvordan går det med dere?

ORIGINAL: Ammetåka

Spennende! =)
Alt bra her!
Teodor krabber rundt i full fart, reiser seg opp etter alt mulig og setter seg opp selv nå [:D]
Artig, artig!

Ååååh, så moro[:D] Nyt tiden nå før du plutselig har en du må løpe etter overalt[8D][:D]

Blir helt rørte ta å lese dagboka di..:)
Føle mej igjen i mykje du sei på begynndelse..
He no vore uten p-pilla i nesten 6 mnd.. Begynnde snart å gi opp[:(]
Men når ej leste dagboka di,forsto ej at alt e muli:D
Lykke til med fødselen og tida ilag me ungen din[:)]

Back
Topp