Angelicka
Forumet er livet
ORIGINAL: Kaizer
Jeg er 36 ja, og om 1 uke begynner jeg modnigsakupunktur! Så da håper jeg ikke det er lenge igjen [:D] Skal på kontroll i morgen (kombi, med JM + lege(UL)) og da har jeg fått forespeilet at jeg skulle få en dato å forholde meg til ang når jeg ble satt igang!
Selve fødselen tar jeg som den kommer... Vil ha minst mulig forventninger, krav osv, tror bare det kan gjøre vondt værre!
På juli er det født 23 babyer allerede! Men vi har jo hatt 3 sett med tvillingfødsler + 1 trilling så det er jo med på å få opp antallet en gooood del [:D]
Åååh, tenk at du snart skal få møte gutta boys! Gleder meg ihjel til lille kommer her[:D] Vet du ca. hvor store og slik de er nå? Eller får du vite det i morgen kanskje? Synes du er tøff som har to i magen jeg: her er Leon litt sånn urokråke til tider; kan ikke tenke meg levenet med to! *Knis*
Er nok ikke så dumt å ikke ha for store forventninger til fødsel osv[:)] Greit å kunne ta det litt som det kommer og ikke tenke at slik og slik skal det bli. Skal ha samtale om fødsel med jordmor om en måneds tid da, så gleder meg litt til å høre litt om hvilke alternativ man har osv. Greit å vite litt på forhånd hvilke alternativer man har i hvert fall[:)]