~ Angelickas dagbok ~

Hei snuppa[:D]

Kjekt at du kikke innom i dagboko[;)] M e nok reist ja, snart vore vekke 1 veka alt! På onsdag e da berre 3 igjen så e han heima[:D] GLER meg!
Og da gjere han, han hadde ikkje bitten lyst å reisa no denna gongen..

Ellers har da vore lite med innkjøp[8|][8|] får nok ikkje tatt noko tur te Hgsd før i mai heller! M e jo vekke ut april, og så e han vekke ut juni.. Så i mai då må da shoppast! Hehe[:D] Då sku me nesten fått te å tatt ein kaffi elle te på Amanda elle noke![:D]

Han maen din då, e han heima endo, elle e han reist i Nordsjø'n igjen?

Satt faktisk å tenkte på deg i går, hehe, lurte på om eg sko ringa deg å snakka litt med deg[8D] altså i jobbsammenheng då! Men, så glømte eg da..[8D]
Ein anna gong kanskje[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Han skal hete Leon, og det passer veldig bra med etternavnet deres [:)] Det er alt for mange unger som heter Christian for tiden [:'(]

God påske til deg også snuppa [:)] Gleder meg til å se deg og magen din i mai [:D]

Hihi! Ja, vi får bestemme oss etter den 3D ULen tenker jeg[:)]

ORIGINAL: [miss]

Hei snuppa[:D]

Kjekt at du kikke innom i dagboko[;)] M e nok reist ja, snart vore vekke 1 veka alt! På onsdag e da berre 3 igjen så e han heima[:D] GLER meg!
Og da gjere han, han hadde ikkje bitten lyst å reisa no denna gongen..

Ellers har da vore lite med innkjøp[8|][8|] får nok ikkje tatt noko tur te Hgsd før i mai heller! M e jo vekke ut april, og så e han vekke ut juni.. Så i mai då må da shoppast! Hehe[:D] Då sku me nesten fått te å tatt ein kaffi elle te på Amanda elle noke![:D]

Han maen din då, e han heima endo, elle e han reist i Nordsjø'n igjen?

Satt faktisk å tenkte på deg i går, hehe, lurte på om eg sko ringa deg å snakka litt med deg[8D] altså i jobbsammenheng då! Men, så glømte eg da..[8D]
Ein anna gong kanskje[:D]

Hehe, det hadde vært kos snuppa! Mannen er hjemme enda, reiser i Nordsjøen på onsdag. Hvordan er det med din og termin? Er han hjemme da? Her skal han egentlig være ute når bebiss kommer, men fikser det nok sånn at han får en uke med lønnet permisjon og en uke ulønnet[:)]

Da var akvariet hentet og satt på plass! Mannen ble skikkelig overrasket, for han har ønsket seg dette lenge! I dag var vi ute og handlet planter, steiner og diverse, og fikk satt det opp! Jeg fikk frie tøyler til å innrede det for ham da, og han er heeeeelt gira på å få fisk i det nye akvariumet sitt[8D] Men må vente til det har satt seg litt, så tenker det ikke blir før på tirsdag. Så, kwat du ju tink?

Her er det uten noenting i:

Dekorert og klart for vann:

Med vann i:

Og på avstand[:D]:

Nede i kjellerstuen dette[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Hehe, det hadde vært kos snuppa! Mannen er hjemme enda, reiser i Nordsjøen på onsdag. Hvordan er det med din og termin? Er han hjemme da? Her skal han egentlig være ute når bebiss kommer, men fikser det nok sånn at han får en uke med lønnet permisjon og en uke ulønnet[:)]

Om han fortsette turnusen slik som no, så kjeme han heim 2 dagar før terminen. Men det blir nok til at han hopper over den turen og er heime. Og det syns eg er topp![:D] Babyen kan godt finna på å komma før, i alle fall om eg slekte på mamma på da stadiet[8D] Ho har fått alle før terminen så kan alltids håpa[8D] hehe[;)]

ORIGINAL: [miss]

Om han fortsette turnusen slik som no, så kjeme han heim 2 dagar før terminen. Men det blir nok til at han hopper over den turen og er heime. Og det syns eg er topp![:D] Babyen kan godt finna på å komma før, i alle fall om eg slekte på mamma på da stadiet[8D] Ho har fått alle før terminen så kan alltids håpa[8D] hehe[;)]

Ja, det har faktisk mamma og. Jeg kom to uker før tiden[;)]

Så flott ett akvarie, ser for meg en stim med coryer oppi der jeg.. :savne savne akvariene sine:
Legg inn bilder etter det har kommet fisk og da! [:D]

ORIGINAL: Ivara

Jeg er med på kaffe eller hva som helst i slutten av mai! [:D]

Jippi[:D][:D][:D]

ORIGINAL: HanneHM

Så flott ett akvarie, ser for meg en stim med coryer oppi der jeg.. :savne savne akvariene sine:
Legg inn bilder etter det har kommet fisk og da! [:D]

Det skal jeg gjøre[:D]

Daaaa hadde vi bestemt oss for navn! (Tror vi[8D]) Leon er det vi har bestemt oss for[:)] Var litt kos å kunne kalle bebissen i magen noe[;)]

Leon er et nydelig navn [:D] Grattis med å kanskje ha bestemt dere [8D]

Flott akvarie [:D] Så bildene på fb også [8D]

Gratulerer med flott navn til babygutten i magen[:)][:)][:)] Tenker det er greit å ha noe å kalle han ja[:)]

ORIGINAL: Blue_Angel

Daaaa hadde vi bestemt oss for navn! (Tror vi[8D]) Leon er det vi har bestemt oss for[:)] Var litt kos å kunne kalle bebissen i magen noe[;)]

Gratulerer med navn valg[:)][:)]
Nydelig navn[:D][:D][:D]

Takktakk[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Leon er et nydelig navn [:D] Grattis med å kanskje ha bestemt dere [8D]

Flott akvarie [:D] Så bildene på fb også [8D]

Hihihi! Skal ikke være lett alltid[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer med flott navn til babygutten i magen[:)][:)][:)] Tenker det er greit å ha noe å kalle han ja[:)]

Ja, det ble litt koseligere med en gang[:D] Da kan jeg jo si at Leon vil ha sjokolade for eksempel[8|][8D]

Ja, det ble litt koseligere med en gang[:D] Da kan jeg jo si at Leon vil ha sjokolade for eksempel[8|][8D]

SELVFØLGELIG KAN DU DET!! [:D][:D][:D]

Kasper og Oliver er veeeeldig glade i smågodt og sjokolade... [8|][8D]

Dere to; det er IKKE mye fint å legge skylda over på noen som ikke kan forsvare seg.....

Ja er så koselig når de små knøttene får navn.. Blir litt mer "personlig" liksom. Nei vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Vetle fikk jo navn lenge før han ble laget, så han har alltid hatt det navnet.. Fra UL da vel og merke, når vi fikk vite kjønn. Men var ganske så sikre på at det var en gutt, ja.

ORIGINAL: Kaizer

SELVFØLGELIG KAN DU DET!! [:D][:D][:D]

Kasper og Oliver er veeeeldig glade i smågodt og sjokolade... [8|][8D]

Hihihi, så bra[:D][:D][:D] Var hos jordmor i dag, og veide meg. Hadde gått opp 2,5 kilo siden forrige kontroll i uke 16. Er 22 uker i dag, så er ikke så gæli det[:)] Tror ikke jeg har gått opp noe før den tid, så total vektøkning til nå er de 2,5 kiloene som er kommet de siste ukene[8D] Så DA kan jeg spise sjokolade jah! Hihihi[:D]

ORIGINAL: Grete71

Dere to; det er IKKE mye fint å legge skylda over på noen som ikke kan forsvare seg.....

Ja er så koselig når de små knøttene får navn.. Blir litt mer "personlig" liksom. Nei vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Vetle fikk jo navn lenge før han ble laget, så han har alltid hatt det navnet.. Fra UL da vel og merke, når vi fikk vite kjønn. Men var ganske så sikre på at det var en gutt, ja.

Jo-o! Må skylde allslags på bebiss! Om jeg har luft i magen f.eks, så kan det jo være at Leon slipper en fis[8|]

Back
Topp