~ Angelickas dagbok ~

Så morro med 3D [:D] Er sikker på at dere får en bedre opplevelse enn det vi gjorde! [8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Blir kjempespennende med 3D iltralyd da.... Gleder meg til å se bilder[:)]

Det er jeg og! Og kanskje vi da klarer å bestemme oss for navn[8D] Står mellom to forskjellige nå[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Så morro med 3D [:D] Er sikker på at dere får en bedre opplevelse enn det vi gjorde! [8D]

Ja, det får vi virkelig håpe! Men satser på at Hausken har erfaring nok på området[8D]

Hvilke navn står det mellom da? Er alltid spennende hva de skjønne små skal hete[:)]

JAaa, lurer jeg også på [:D]

Det står mellom Leon og Christian! Synes Christian passer best til etternavnet vårt, og det er ikke så populært som det har vært tidligere, selv om mange heter det. Leon er etter min farfar som er veldig syk nå. Håper han opplever at lille kommer til verden, men det ser ikke sånn kjempeoptimistisk ut. Hadde vært kjempe å brukt det navnet! Ser at det er blitt kjempepopulært nå da, men ikke så mange som heter det så langt. For litt siden var jeg skikkelig gira på Christian, men nå er det mer og mer Leon jeg heller mot. Tror kanskje jeg må se ham på 3D før jeg klarer å bestemme meg, eller oss blir det vel[8D]

Kjempefine navn det da[:)][:)][:)] Jeg liker Leon best da[;)] Det har vel med at det er mange som kaller barna sine for Christian for tiden[:)] Er veldig glad i det "uvanlige" jeg da[:)][:)][:)] Men dere finner nok ut av det skal du se...

Nydelige navn [:D]
Selv ville jeg nok gått for Christian, det er så utfattelig mange som får navnet Leon når syntes jeg... [8|]

Men begge to er fine, skjønner dere vil se han først før dere bestemmer dere [8D]

Titter innom for å ønske deg en riktig god påske.

God påske snuppa! [:D]
Skal dere reise bort?

Vi skal kose oss hjemme vi, blir kanskje noen hytteturer [8D] Hytta ligger nemlig bare 20 min kjøring, så er lett å svippe bort ei natt [:D] Sambo skal ha fri helt til tirsdag [8D] Har litt familiebesøk da, men det er jo bare koselig!

ORIGINAL: Blue_Angel

kjempe fine navn[:D][:D]

jeg å har tenkt på Leon om jeg noen gang får gutt[&:][&:]
min fam produserer bare jenter så lite sannsynlig vi ser noe til en gutt her i gården, typen har jo bare søstre også[8D]
men sier du Leon eller Leån?

Har hengt meg opp i navne Romeo Leon jeg[8D][8D] men jeg sier Romeo Leåån[8D][8D] litt rart men liker sånne navn, snuppa her ikke noe bedre navn hun heller =P Leah Amina[8D] synes ikke di passet sammen på førsta men nå er det blitt vane sak[:D][:D]

Tror jeg sier Leånn! Hehehe[8D] Liker navnet veldig godt da[:D]

Kjempefine navn det da[:)][:)][:)] Jeg liker Leon best da[;)] Det har vel med at det er mange som kaller barna sine for Christian for tiden[:)] Er veldig glad i det "uvanlige" jeg da[:)][:)][:)] Men dere finner nok ut av det skal du se...

Ja, det er jo mye mer uvanlig, men uvanlige navn er blitt mer populære i det siste føler jeg[;)]

Nydelige navn [:D]
Selv ville jeg nok gått for Christian, det er så utfattelig mange som får navnet Leon når syntes jeg... [8|]

Men begge to er fine, skjønner dere vil se han først før dere bestemmer dere [8D]

Ja, det samme jeg har tenkt. Men vi har liksom en grunn for å kalle ham Leon og, i og med at det er etter farfar[:)] Sikkert lettere å se ham ja! Har dere bestemt dere 100 % for navn nå?

ORIGINAL: *Bobbo*

Titter innom for å ønske deg en riktig god påske.

God påske snuppa[:D]

God påske snuppa! [:D]
Skal dere reise bort?

Vi skal kose oss hjemme vi, blir kanskje noen hytteturer [8D] Hytta ligger nemlig bare 20 min kjøring, så er lett å svippe bort ei natt [:D] Sambo skal ha fri helt til tirsdag [8D] Har litt familiebesøk da, men det er jo bare koselig!

Åååh, så deilig! Vi skal bare være hjemme. Har ikke sånn kjempeøkonomi for tiden[8D] Bilen skal til verksted den 22, og er usikker på om vi må skifte en del da, så greit å spare litt til det! Og vi har ikke kjøpt noe bebissutstyr enda heller[:-] Menmen!

I dag skal jeg se på ett brukt akvarie som mannen ønsker seg. Han var helt dårlig i går og ville at jeg skulle ringe og prute på det. Men jeg sa bare at vi ikke hadde råd[8D] Så når han var ute en tur i går, så ringte jeg og sa til han mannen at han måtte holde det av til meg. Så har jeg fått mamma og søss til å være med å spleise på det til bursdagen hans[;)] Så da får han seg 220 liters akvarie til bursdagen - kjempemoro!

ORIGINAL: Angelicka24
Åååh, så deilig! Vi skal bare være hjemme. Har ikke sånn kjempeøkonomi for tiden[8D] Bilen skal til verksted den 22, og er usikker på om vi må skifte en del da, så greit å spare litt til det! Og vi har ikke kjøpt noe bebissutstyr enda heller[:-] Menmen!

I dag skal jeg se på ett brukt akvarie som mannen ønsker seg. Han var helt dårlig i går og ville at jeg skulle ringe og prute på det. Men jeg sa bare at vi ikke hadde råd[8D] Så når han var ute en tur i går, så ringte jeg og sa til han mannen at han måtte holde det av til meg. Så har jeg fått mamma og søss til å være med å spleise på det til bursdagen hans[;)] Så da får han seg 220 liters akvarie til bursdagen - kjempemoro!

Snille kona du er [:D] Nå bli han sikkert kjempefornøyd [8D] Når er bursdagen? Ikke lenge til sant?
Siden 3D gikk i "vasken" må jeg kjøpe ny bursdagsgave til sambo også, men jeg aaaaner ikke hva [&:] Vanskelig med de mannfolka!

Han har den 27, men han reiser ut i Nordsjøen på onsdag. Skal hente det i dag, så jeg må få han ut av huset en stund mens jeg og mamma bærer det inn her hjemme og setter det klart. Litt vanskelig å pakke inn, så jeg får ta ett laken over det så får vi kjøre på en avduking heller[8D] Er så moro når han ikke har pratet om annet enn det akvariet. Jeg har sagt at jeg har bestilt noe til ham, og at jeg liksom fant på den presangen i januar *knis* Og i går sa jeg at jeg måtte kjøre ut for at containeren med det var kommet.. Hahaha! Han er jo så nysgjerrig at han holder på å dø[8D]

Han blir nok kjempeglad for akvariet[:)][:)][:)] Må få høre reaksjonen[:)]

Det skal jeg nok få inn her[8D] Vi kjøpte jo ett akvarie i januar, men han synes det er så moro at nå er han helt hekta! Hehe[:D]

Back
Topp