Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blue_Angel
kjempe fine navn[:D][:D]
jeg å har tenkt på Leon om jeg noen gang får gutt[&:][&:]
min fam produserer bare jenter så lite sannsynlig vi ser noe til en gutt her i gården, typen har jo bare søstre også[8D]
men sier du Leon eller Leån?
Har hengt meg opp i navne Romeo Leon jeg[8D][8D] men jeg sier Romeo Leåån[8D][8D] litt rart men liker sånne navn, snuppa her ikke noe bedre navn hun heller =P Leah Amina[8D] synes ikke di passet sammen på førsta men nå er det blitt vane sak[:D][:D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Kjempefine navn det da[:)][:)][:)] Jeg liker Leon best da[;)] Det har vel med at det er mange som kaller barna sine for Christian for tiden[:)] Er veldig glad i det "uvanlige" jeg da[:)][:)][:)] Men dere finner nok ut av det skal du se...
ORIGINAL: Kaizer
Nydelige navn [:D]
Selv ville jeg nok gått for Christian, det er så utfattelig mange som får navnet Leon når syntes jeg... [8|]
Men begge to er fine, skjønner dere vil se han først før dere bestemmer dere [8D]
ORIGINAL: Kaizer
God påske snuppa! [:D]
Skal dere reise bort?
Vi skal kose oss hjemme vi, blir kanskje noen hytteturer [8D] Hytta ligger nemlig bare 20 min kjøring, så er lett å svippe bort ei natt [:D] Sambo skal ha fri helt til tirsdag [8D] Har litt familiebesøk da, men det er jo bare koselig!
ORIGINAL: Angelicka24
Åååh, så deilig! Vi skal bare være hjemme. Har ikke sånn kjempeøkonomi for tiden[8D] Bilen skal til verksted den 22, og er usikker på om vi må skifte en del da, så greit å spare litt til det! Og vi har ikke kjøpt noe bebissutstyr enda heller[:-] Menmen!
I dag skal jeg se på ett brukt akvarie som mannen ønsker seg. Han var helt dårlig i går og ville at jeg skulle ringe og prute på det. Men jeg sa bare at vi ikke hadde råd[8D] Så når han var ute en tur i går, så ringte jeg og sa til han mannen at han måtte holde det av til meg. Så har jeg fått mamma og søss til å være med å spleise på det til bursdagen hans[;)] Så da får han seg 220 liters akvarie til bursdagen - kjempemoro!