~ Angelickas dagbok ~

DET BLIR EN GUTT!!!!

Alt er helt perfekt med han [:D]

Juhuuu!!!! [:D]

Troooooor jeg tippa på gutt... [;)]

Må inn å gratulere her og.... Til lykke med den kommende prinsen[:)][:)][:)] Tipper det ble noen gutteklær på han i dag[:)]

Gratulera med ein liten gutteprins i magen snuppo![:D][:D]

Tuuuusen takk jenter! Nå kan jeg senke skuldrene helt og bare nyte dette her å være gravid!

Ååååh, så deilig det var å se den lille! Heeeelt herlig rett og slett! Var litt nervøs der en stund, for jeg følte at hun som utførte ultralyden brukte ekstra lang tid på å måle hodet[&:] Men heldigvis, alt så kjempefint ut, så ingen problemer der! Etter UL-termin på maskinen så var det 22. august, men termindato er uansett den 20, siden vi vet når bebiss ble laget.

Tenk, jeg skal bli guttemamma! Jeg hadde litt følelsen på det tidligere, men så har alle rundt meg gjettet jente, så vi har nok blitt litt påvirket der[:)] Mannen min ble faktisk veldig overrasket, og nå må vi bestemme oss for guttenavn! Vi hadde jo jentenavn helt klart, men ikke klart å bestemme oss for guttenavn enda[8D]

Så, her kommer bilder! Litt uklart bilde her da, menmen:

Nesen ned mot morkaken, og så la han og hoppet på blæra mi da den luringen[8D] Ikke rart at jeg følte meg tissetrengt selv om jeg netopp hadde vært på do!! Hihihi[:D] Ryggen hans lå ut mot magen min[;)] 

Og så må vi jo bevise at det virkelig er en gutt! Hihihi[:D]

Gratulerer med liten babygutt i magen din!!!! [:)] Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet og som guttemamma! [:D]

Så nydelig han er

ORIGINAL: Sviskekompott

Gratulerer med liten babygutt i magen din!!!! [:)] Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet og som guttemamma! [:D]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Så nydelig han er

Hihihi, var merkelig å få meg blå ticker og signatur nå[8D] Men, sååå herlig og!

ORIGINAL: Angelicka24

Så nydelig han er

Hihihi, var merkelig å få meg blå ticker og signatur nå[8D] Men, sååå herlig og!

Vi får være blå sammen du og æ! [:D] 

ORIGINAL: RANDÅLF

Så skjønn han er der inne[:)][:)][:)]

Ja, det er jo litt merkelig det hele - at det faktisk er en liten bebiss inni der! Han lå med ryggen mot magen min da, så sikkert derfor jeg kjenner mye aktivitet inni, men lite utpå[;)]

Så nydelig han er

Vi får være blå sammen du og æ! [:D] 

Hehe, det får vi! Du.. Du vet ikke om noen kule brune tapeter? Kunne tenkt meg å hatt en vegg med brun tapet med noe mønster på på den ene veggen på barnerommet!

Æ e råsa æ[8D][:D]

Hihi! Får se at det ikke blir en gutt på deg etterhvert og du må bytte til blå skrift[8D]

Hehe, det får vi! Du.. Du vet ikke om noen kule brune tapeter? Kunne tenkt meg å hatt en vegg med brun tapet med noe mønster på på den ene veggen på barnerommet!

Kule brune tapeter... Hmmm! Ta turen ut på til tapetforhandlerene i Haugesund [:D] Sikkert mange flotte!
Brun tapet er stilig, men da syntes jeg det må være "hvit" på resten av rommet! Har selv falt helt for den eggehvite fargen, ikke for hvithvit og heller ikke gulhvit! Maler med den selv nå [8D] Med sensemaling selvfølgelig! [8D]

Nydelige bilder snuppa, og for ein fin ticker du har fått lure meg på om eg kanksje kommer til å følge etter med en gutt i magen, hehe[8D] får sjå etter ul i morgen[;)] sender deg en mld eg! Prøve å huske på det![:D]

Æ e råsa æ[8D][:D]

Hihi! Får se at det ikke blir en gutt på deg etterhvert og du må bytte til blå skrift[8D]

Hihi ja kanskje det[:)] Sambo ønsker seg en mørkhudet jente med masse krøller[:D][:D][:D] Blir nok vanskelig å få til da[8D][:D] Det er nok bare krøllene i kan få til der (sambo har masse krøller)

Så koselig at du har en liten gutteprins i magen[:D] Gratulerer!! Blir nok en storsjarmør[;)]

Back
Topp