~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Amodi

Hei snuppa! Og gratulerer med 17uker, herlighet så tiden flyr[:D] Hvordan har du det? Trives som gravid? Nyyyydelig mage du har fått[;)] Ingenting er så fint som en gravid mage[:D] *Ønskesegensånnsnart*

Håper du får sånn snart snuppa!!! Føler tiden flyr selv her. Er litt rart egentlig! Jeg trives veldig som gravid, men selv om jeg er 17 uker, så har jeg vel egentlig ikke klart å legge bort bekymringene. Tror jeg må være sånn svangerskapet ut jeg altså! Menmen, så er det vel nye bekymringer når bebiss kommer[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Amodi

Hei snuppa! Og gratulerer med 17uker, herlighet så tiden flyr[:D] Hvordan har du det? Trives som gravid? Nyyyydelig mage du har fått[;)] Ingenting er så fint som en gravid mage[:D] *Ønskesegensånnsnart*

Håper du får sånn snart snuppa!!! Føler tiden flyr selv her. Er litt rart egentlig! Jeg trives veldig som gravid, men selv om jeg er 17 uker, så har jeg vel egentlig ikke klart å legge bort bekymringene. Tror jeg må være sånn svangerskapet ut jeg altså! Menmen, så er det vel nye bekymringer når bebiss kommer[;)]

Bekymringer kommer det vel alltid til å være[;)] Bare vent til du sitter på aldershjemmet og bekymrer deg for barn/barnebarn/olderbarn[;)]

Å huff[&:] Hehehe! Hva har jeg gjort[8D][8D][8D]

Herregud, så trøtt i trynet jeg er i dag! Helt dævv!!! Og så klør det i fingrene etter å shoppe flatt! Hehehe[:D] Har bare så lyst til å ha 30 000 på konto, og kjøre ut og handle inn på stellebord, og vogn, og seng og klær, og jah.. Alt som er!!! Iiiiiih!

Hva har vi gjort??! Gravide? Barn, barnebarn, svigerbarn!!! Hjelp! Var jo ikke dette vi ville, vi skulle jo bare ha en baby å kose med!! [8D][:D][8D][:D]
Hihi, går nok heldigvis gjerne veldig fint! [:)]

Trøtt i trynet snuppa? *knis* Hiv innpå noen kopper kaffe, så går det så fint atte! Og liker du ikke kaffe, drikker du det fordi om! Det gjør jeg [;)] Overlever ikke dagen uten, men den smaker absolutt ikke som den gjorde før jeg ble gravid [&:]

Slenger du inn kontonr. ditt? Så kan jeg overføre 30-40 000,- til deg siden du er så snill! Fordi du fortjener det! [:D] NULL PROBLEM! [8D]

Ha en fin dag! Vi skal på familiebesøk i dag. Sånn er obligatorisk når jeg først er hjemme! [:)]

ORIGINAL: Kaizer

Hva har vi gjort??! Gravide? Barn, barnebarn, svigerbarn!!! Hjelp! Var jo ikke dette vi ville, vi skulle jo bare ha en baby å kose med!! [8D][:D][8D][:D]
Hihi, går nok heldigvis gjerne veldig fint! [:)]

Trøtt i trynet snuppa? *knis* Hiv innpå noen kopper kaffe, så går det så fint atte! Og liker du ikke kaffe, drikker du det fordi om! Det gjør jeg [;)] Overlever ikke dagen uten, men den smaker absolutt ikke som den gjorde før jeg ble gravid [&:]

Slenger du inn kontonr. ditt? Så kan jeg overføre 30-40 000,- til deg siden du er så snill! Fordi du fortjener det! [:D] NULL PROBLEM! [8D]

Ha en fin dag! Vi skal på familiebesøk i dag. Sånn er obligatorisk når jeg først er hjemme! [:)]

Vi får innføre en blindate med gutta dine, og den potensielle jenta mi (kan jo være) om en 18 års tid, sånn at vi vet at hverandres barns svigermødre er kjempekoselige!![8D][8D][8D]

Har hatt meg en sjokokaffe allerede jeg da. Nå får jeg vel lage meg en kaffe Mocca om ikke lenge tenker jeg[;)]

Kontonummeret mitt er forresten 1234.56.78910[:D] Juhu! Gleder meg til shopping[:D] (Nå håper jeg i det skjulte at du faktisk er en mangemillionær og faktisk overfører - åååh lykke!)[8D]

Kos med familiebesøk da[:D]

Åååååh, jeg elsker våren! Er så deilig å høre fuglene kvitre om morgenen[:D] Det kløøøøør i fingrene etter å begynne å plante, men må vel vente ett par måneder til enda[8D]

Heii Angelicka [:D]
Gratulerer med snart 18 uker [:-][:D]
Synes tiden har gått så fort, du testet jo nettopp positivt [:D]
Går tiden virkelig så fort eller går det treigt? [:)] Har en følelse
av at tiden kommer til å gå kjempeseint, hvertfall fram til jeg
har rundet 12 uker [8D]

Klem mammamilla [:D]

ORIGINAL: mammamilla

har rundet 12 uker [8D]

Tuuuusen takk, og gratulerer enda en gang med positiv test[:D] Så moro!!!

Jeg følte tiden frem til uke 12 gikk suuupertreigt[&:] Nå er neste mål over uke 25; da er jo sjansen større for at om babyen skulle bli født, at den vil overleve. Vet det er superteit å tenke sånn, men jeg tror nok jeg får roen mer da, og ikke minst etter den ordinære ULen neste mandag[;)] Helt rart å tenke på at det er en bebiss inni der! Og i dag kjente jeg spark ganske tydelig og[:D] Gled deg snuppa!

På tide å stikke innom her en tur igjen nå[:)] Håper du har det bra.... Så fantastisk å kjenne spark, smelter helt når jeg tenker på dere[:)][:)]

ORIGINAL: Grete71

Gratulerer!

Ååååå bare vent de neste 2-3 ukene, du! Da blir det forandringer! Gjorde i hvert fall det hos MEG.... [8|][;)]

Kanskje jeg endelig kan gå fra tjukkebolle til gravidbolle?[8|][8D]

Åååååjada! [:D][:D][:D]

har rundet 12 uker [8D]

Tuuuusen takk, og gratulerer enda en gang med positiv test[:D] Så moro!!!

Jeg følte tiden frem til uke 12 gikk suuupertreigt[&:] Nå er neste mål over uke 25; da er jo sjansen større for at om babyen skulle bli født, at den vil overleve. Vet det er superteit å tenke sånn, men jeg tror nok jeg får roen mer da, og ikke minst etter den ordinære ULen neste mandag[;)] Helt rart å tenke på at det er en bebiss inni der! Og i dag kjente jeg spark ganske tydelig og[:D] Gled deg snuppa!

Ååå.. Hellemååååne [:D]
Gleder meg til å se UL bildene dine [:D]
Skal dere vite kjønn eller? Har du fått mage?
Har du hatt mye plager? Begynt å handle mye?
Må være sååå deilig å kjenne spark, da vet man at det er liv!!
Nå er målet uke 12 ja, så blir nok neste mål uke 25 ja!! Tenker
ganske så likt så deg faktisk!! [:)][:)]

Tusen takk forresten!! Går enda ikke opp for meg egentlig [&:][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

På tide å stikke innom her en tur igjen nå[:)] Håper du har det bra.... Så fantastisk å kjenne spark, smelter helt når jeg tenker på dere[:)][:)]

Så koselig at du kom innom[:D] Har du fått pratet med din kjære? Er så glad for at mannen min har fått telefon fra lugaren nå, for da kan vi prate ganske lenge hver dag[:D]

Ååå.. Hellemååååne [:D]
Gleder meg til å se UL bildene dine [:D]
Skal dere vite kjønn eller? Har du fått mage?
Har du hatt mye plager? Begynt å handle mye?
Må være sååå deilig å kjenne spark, da vet man at det er liv!!
Nå er målet uke 12 ja, så blir nok neste mål uke 25 ja!! Tenker
ganske så likt så deg faktisk!! [:)][:)]

Tusen takk forresten!! Går enda ikke opp for meg egentlig [&:][:D]

Kjønn MÅ vi jo bare vite! Er så sykt nysgjerrig av meg[8D] Tenker meg at det kommer ett nytt magebilde i morgen; da er det to uker siden sist jeg tok[:)] 

Jeg har ikke hatt noen plager utenom halsbrann og myyyye tissing! Hehe[:D] Så heldig der ja[:)]

Har vel ikke handlet enn ting til nå! Men fikk lov av mannen å svi av noen kroner etter den ordinære ultralyden da[8D]

Godt at det ikke bare er meg som tenker rare tanker[:D] *Fnis*

Gratulerer med 18 uker!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med 18 uker!! [:D][:D][:D]

Tuuusen takk snuppa! Magebilde kommer forresten senere i dag. Må bare komme meg i dusjen først[8D]

Tenkte jeg skulle vise utviklingen fra uke 8, og frem til i dag - uke 18:

8+4             11+5                   16+0                       18+0

Moro å se at magen har vokst[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så koselig at du kom innom[:D] Har du fått pratet med din kjære? Er så glad for at mannen min har fått telefon fra lugaren nå, for da kan vi prate ganske lenge hver dag[:D]

Snakket med han på lørdag, det er den eneste gangen han har ringt denne gangen[:@] Han er så sløv der altså[8|] Å jada sambo har og telefon på lugaren nå[:)] Han skal ha eksamen på fredag, så leser nok når han hr fri[:)] Jaja bare en uke til han kommer hjem nå, så jeg holder nok ut[:D]
Jeg jobber en del på kvelden for tiden og trener så ofte jeg kan (må se snasen ut til bryllupet[8D]), så har jeg et ørlite håp om et brev fra St. Olavs i postkssen hver dag da, ikke fått noe enda[;)]
Så kjekt å se at magen din vokser altså[:)][:)][:)]

Åååh, ja jeg er glad for at jeg får pratet med ham hver dag! Hadde blitt tullete ellers tror jeg[:-] Glad for at han kommer hjem i morgen da, er spent på om han ser forskjell på magen[8D] Og så har jeg tatt ut extensionen i håret og, så får se hva han sier[;)]

Skal krysse fingrene for at det brevet dukker opp snart! Er så kjedelig å vente sånn på sånne ting[&:]

Jippiiiiii! I dag kommer mannen min hjem[:D][:D][:D]

Back
Topp