~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka24

Jippiiiiii! I dag kommer mannen min hjem[:D][:D][:D]

Det blir deilig tenker jeg!!

Gratulerer så masse med 18 uker!!! Snart tid for ultralyd nå!! Det blir spennende! [:D] Har du noe følelse på kjønn eller?

Takktakk, og gratulerer med 34 uker! Hehehe[:D] Det er merkelig, for denne følelsen på kjønn svinger hele tiden! De siste par dagene har jeg hatt jentefølelse da, så er superspent på ultralyd! Tenk, allerede på mandag[:D]

ORIGINAL: ElinR

lykke til med UL på mandag, gleder meg til oppdatering[:D]

Takk snuppa[:D] 

ORIGINAL: RANDÅLF

Såååå heldig du er som fikk mannen hjem[8D]

Hehehe, oh yes! Men vi la oss klokken 10 i går da[8D] Han står jo opp klokken 2 om natten den dagen han skal hjem, og jeg sier ikke nei takk til å legge meg tidlig[;)] I dag og i morgen skal han på kurs, så da er det jobbings og lesings her[:D]

Hva sa mannen om magen da?[:)] Ja sambo og står alltid opp på natten den første kvelden han kommer hjem[:)] Litt døgnvill[:D]

Hva sa mannen om magen da?[:)] Ja sambo og står alltid opp på natten den første kvelden han kommer hjem[:)] Litt døgnvill[:D]

Han syntes ikke den var vokst SÅ mye da[:D] Vi sto opp 7 i dag, så han fikk heldigvis sovet 9 timer i natt da[:)] 

Tipper du koser deg nå som mannen har kommet hjem [:D]

Masse lykke til på ul til mandagen, gleder meg til oppdatering. [:)][:)][:)]
Ha en riktig god helg. Stoor klem.

ORIGINAL: Kaizer

Tipper du koser deg nå som mannen har kommet hjem [:D]

Ja, herlig! Men han var på kurs i går, og er på kurs i dag da.. Så han er rimelig sliten når han kommer hjem! Men jeg får legge ham til å sove middag i dag sånn at han holder seg litt våken i kveld[8D] Egentlig kunne jeg tenkt meg å sovet til mandag og ultralyd da[;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse lykke til på ul til mandagen, gleder meg til oppdatering. [:)][:)][:)]
Ha en riktig god helg. Stoor klem.

Tusen takk snuppa, og god helg til deg og[:D]

Ååå, du er så heldig som skal på ul på mandag!!![8D] eg må vente heeeeilt til onsdag kl.13.00[8D] hehehe[:D] Men, da er jo berre snakk om dagar no, så eg overlever nok!![;)] Gler meg sånn til å sjå lille babisen i magen igjen Håper alt ser bra ut, reknar med det i alle fall!!

TENK me skal på ul neste veka, jippii! Gler meg til bilder og updates frå deg på mandag altså[;)][:D]
Send gjerne ei mld og etter at du har vært, er ikkje sikkert eg kjem meg på nett før på kvelden på mandag så kjekt med oppdatering før det![;)]

Ellers må du kosa deg resten av helgå med mannen snuppo![;)]

ORIGINAL: [miss]

Ååå, du er så heldig som skal på ul på mandag!!![8D] eg må vente heeeeilt til onsdag kl.13.00[8D] hehehe[:D] Men, da er jo berre snakk om dagar no, så eg overlever nok!![;)] Gler meg sånn til å sjå lille babisen i magen igjen Håper alt ser bra ut, reknar med det i alle fall!!

TENK me skal på ul neste veka, jippii! Gler meg til bilder og updates frå deg på mandag altså[;)][:D]
Send gjerne ei mld og etter at du har vært, er ikkje sikkert eg kjem meg på nett før på kvelden på mandag så kjekt med oppdatering før det![;)]

Ellers må du kosa deg resten av helgå med mannen snuppo![;)]

Det skal jeg vet du[:D] Gleder meg i hjel jeg nå! Har drømt om timen de siste par nettene[8D] Jeg og skal faktisk kl. 13! Hadde vært enklere om det hadde vært kl. 9 eller noe - såååå lenge å vente!!! Hihi[:D]

Kjempespennende det blir på mandag[:)][:)][:)] Gleder meg til å høre hvordan det har gått[:)]

Ja, kommer nok å oppdaterer dere etterhvert! Skal bare på lunch med tanta mi som og skal på UL i morgen først[;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse lykke til på Ul imorra. [:)][:)][:)]
Kom inn å ass. og oppdater oss da.

Det skal jeg snuppa[:D]

Åååååh, endelig er ultralyddagen her!!!

Ja, jeg håper vi får se kjønn[:D] Er superspennende dette her[:)] Føler tiden går suuuupersakte i dag!!!

Tiden flyr, ja! Synes jo nettopp du testa positivt, og nå skal du jammen på ul... Det blir spennende! [:D]

Back
Topp