~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka24
Har du planlagt når du skal på 3D? Usikker på når det er best[:)] Moro at du ser forandring da! Jeg kjenner at den er blitt litt hardere, og at jeg har litt problemer med den ene jakken min[8D] Synes det er litt moro å se litt større forandringer jeg! Men om jeg vokser mye nå, så blir det vel kanskje om ett par ukers tid igjen[8D]

Har bestilt 3D allerede ja [:D]  2/4 blir det, og da er jeg 24+4 - altså helt perfekt!! De anbefalte så nærme uke 24 som mulig [:D] Blir jo min bursdagsgave til sambo [8D]

Haha, jakker ja! Klarer ikke å kneppe noen av jakkene mine jeg [8|] Må kanskje kjøpe ei vårjakke... ellers så bare dropper jeg det og går med den åpen[:)]

Ang å vokse, så følte jeg meg liten helt til uke 19... DA KOM MAGEN! Og nå ser jeg forandringer hver dag! [&:] Hvor skal dette ende?? [:D][:D][:D]

Fiiine babymagen du har fått ja[:)][:)][:)] Synes og det er aaaaaaaalllllllllt for sjelden med bilde en gang i måneden[8D][:D]

ORIGINAL: Kaizer
Har bestilt 3D allerede ja [:D]  2/4 blir det, og da er jeg 24+4 - altså helt perfekt!! De anbefalte så nærme uke 24 som mulig [:D] Blir jo min bursdagsgave til sambo [8D]

Haha, jakker ja! Klarer ikke å kneppe noen av jakkene mine jeg [8|] Må kanskje kjøpe ei vårjakke... ellers så bare dropper jeg det og går med den åpen[:)]

Ang å vokse, så følte jeg meg liten helt til uke 19... DA KOM MAGEN! Og nå ser jeg forandringer hver dag! [&:] Hvor skal dette ende?? [:D][:D][:D]

Så gøy! Lurte på om jeg skulle bestille til helt i begynnelsen av mai rett og slett! Da er jeg ca. 25 uker[:)] 

Jeg har faktisk kjøpt meg en mammakåpe allerede jeg[8D] Men den var på tilbud; 300 kr, hadde kostet 1000 før[:)] Så da måtte jeg bare ha[;)]

Skal bli spennende å se de neste par ukene nå om magen vokser. Har hørt at det gjerne er nå magen vokser en del. Mannen reiste ut i Nordsjøen i dag, så kjekt å se om han ser forskjell når han kommer hjem[;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Fiiine babymagen du har fått ja[:)][:)][:)] Synes og det er aaaaaaaalllllllllt for sjelden med bilde en gang i måneden[8D][:D]

Hihihi[8D] Pokker! Jeg glemte å ta bilde av det korsettet jeg ja! *Notere det bak øret*

Fiiiiiiiiiiiin mage du har fått.  [:)][:)][:)]
Gratulerer med 16 uker igår. Stoor klem.

ORIGINAL: *Bobbo*

Fiiiiiiiiiiiin mage du har fått.  [:)][:)][:)]
Gratulerer med 16 uker igår. Stoor klem.

Tuuusen takk snuppa!!! *Klemme på*

Nei nå er det visst lenge siden jeg har skrevet her... [&:] 16 uker gitt... Hvor har de ukene blitt av?????

Nei, det lurer nesten jeg og på! Helt rart dette her[:D] Duh.. Kan ikke du legge meg til på fjesboka??

Oh yes! [:D] Hvor finner jeg deg da? [8D] Send meg pm du... [:)]

Det er mammabukse deluxe jah[8D] Handlet den på Hennes og Mauritz på Oasen faktisk. Kjempebehagelig! I lys dongeri så den er ganske fin og. Ser ut som en helt vanlig bukse på..Hehe[:D] 

Vi har vært både på Babykos og på Babyhuset, og ender nok opp med å kjøpe alt på Babyhuset. Mer utvalg, og jeg har egentlig hørt en del negativt om Babykos. De har Emmaljunga begge steder[:)] Men på Babykos hadde de ikke Maxi Cosi bilstol som vi har planlagt, og på Babyhuset hadde de en helt nyyyydelig seng vi vil ha, så da kjøper vi nok alt der[:D]

Babykos er den som er i byn ja, Babyhuset ligger på Raglamyr[:)] Vet du hvilken vogn du kunne tenkt deg? Hva tid kommer M hjem da? Her reiser mannen ut i morgen.

Hehe, ja, meinte jo sjølsagt mammabukse, ikkje babybukse[8D] går i baby,baby,baby[:D] De har vel kanskje på Amanda og då?[8|] Får kikka seinare[:D]
Er jo ekstremt glad i lysdongeri eg då, vår og sommer donger[:D] -berre at eg bruker det heile året[8D]

Okei, ja, me får ta å kikka her og der, prøvetrilla litt og sånt[;)] Har tenkt på Emmaljung duo kombi, er det ikkje det den heter?[:)] Blir nok i en nøytral farge, mest sannsynlig svart tipper eg[:)] Bilstol har eg ikkje tenkt så masse på, men visst me får kikka her og der så er det jo greitt å sjå utvalg, pris og kvalitet[:)]

M kjem heim på onsdagskvelden, lander i Bergen kl.22.15 trur eg, så han er nok heime rett over 12 på kvelden!! Gler meg!
Megakjedelig når de reiser...[&o] Men, går jo fort for de dei 2 neste vekene då![;)][:D] Kanskje litt tregere for oss[8D]

ORIGINAL: [miss]

Det er mammabukse deluxe jah[8D] Handlet den på Hennes og Mauritz på Oasen faktisk. Kjempebehagelig! I lys dongeri så den er ganske fin og. Ser ut som en helt vanlig bukse på..Hehe[:D] 

Vi har vært både på Babykos og på Babyhuset, og ender nok opp med å kjøpe alt på Babyhuset. Mer utvalg, og jeg har egentlig hørt en del negativt om Babykos. De har Emmaljunga begge steder[:)] Men på Babykos hadde de ikke Maxi Cosi bilstol som vi har planlagt, og på Babyhuset hadde de en helt nyyyydelig seng vi vil ha, så da kjøper vi nok alt der[:D]

Babykos er den som er i byn ja, Babyhuset ligger på Raglamyr[:)] Vet du hvilken vogn du kunne tenkt deg? Hva tid kommer M hjem da? Her reiser mannen ut i morgen.

Hehe, ja, meinte jo sjølsagt mammabukse, ikkje babybukse[8D] går i baby,baby,baby[:D] De har vel kanskje på Amanda og då?[8|] Får kikka seinare[:D]
Er jo ekstremt glad i lysdongeri eg då, vår og sommer donger[:D] -berre at eg bruker det heile året[8D]

Okei, ja, me får ta å kikka her og der, prøvetrilla litt og sånt[;)] Har tenkt på Emmaljung duo kombi, er det ikkje det den heter?[:)] Blir nok i en nøytral farge, mest sannsynlig svart tipper eg[:)] Bilstol har eg ikkje tenkt så masse på, men visst me får kikka her og der så er det jo greitt å sjå utvalg, pris og kvalitet[:)]

M kjem heim på onsdagskvelden, lander i Bergen kl.22.15 trur eg, så han er nok heime rett over 12 på kvelden!! Gler meg!
Megakjedelig når de reiser...[&o] Men, går jo fort for de dei 2 neste vekene då![;)][:D] Kanskje litt tregere for oss[8D]

Ååh, er nok godt å få ham hjem ja! Like herlig hver gang[:D] Føler meg nyforelska jeg da...Hehe!

ORIGINAL: [miss]

God helg snuppa

Herre min hatt! Ikke vært i dagboka mi i helga jeg gitt[8D]

ORIGINAL: ElinR

grattis med nesten 17 uker[8D][:)]

Tusen takk snuppa! Og grattis med 30 i dag! Skal si det nærmer seg[:D]

17 uker i dag

Kjenner egentlig ikke så mye til denne graviditeten utenom at jeg går på do veldig mye. Og så har magen begynt å vokse litt da, men jeg ser mer tykk enn gravid ut!

Gratulerer!

Ååååå bare vent de neste 2-3 ukene, du! Da blir det forandringer! Gjorde i hvert fall det hos MEG.... [8|][;)]

Gratulerer med 17 uker!!
Jeg ligger jo bare 4 uker foran deg, ikke verst egentlig!! [:D]

Magen kommer veldig snart til å vokse veldig fort! [8D] Iallefall det söm skjedde meg, men vi er alle forskjellige [:D][:D]

Hei snuppa! Og gratulerer med 17uker, herlighet så tiden flyr[:D] Hvordan har du det? Trives som gravid? Nyyyydelig mage du har fått[;)] Ingenting er så fint som en gravid mage[:D] *Ønskesegensånnsnart*

ORIGINAL: Grete71

Gratulerer!

Ååååå bare vent de neste 2-3 ukene, du! Da blir det forandringer! Gjorde i hvert fall det hos MEG.... [8|][;)]

Kanskje jeg endelig kan gå fra tjukkebolle til gravidbolle?[8|][8D]

ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med 17 uker!!
Jeg ligger jo bare 4 uker foran deg, ikke verst egentlig!! [:D]

Magen kommer veldig snart til å vokse veldig fort! [8D] Iallefall det söm skjedde meg, men vi er alle forskjellige [:D][:D]

Nei, det er bare en måned, så det er jo ikke store forskjellen[:D] Føler magen henger mye nå, så håper den vokser seg oppover nå fremover[8D]

Back
Topp