Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kaizer
Er hun din mors søster? [:D]
Koselig med sånn kontakt, det er liksom med aldersforskjell mellom meg og mine søsken enn for deg og din tante! [8D][&:]
ORIGINAL: Angelicka24
Planen er å ta i morgen for da er jeg akkurat 16 uker[:D] Føler meg mest chubby da[8D] Magen henger mye mer enn den gjorde før. Får vel ta bilde med mammabukse på meg for da ser magen finere ut[:D]
Trudde eg måtte til Bergen for da eg[8D] Men Haugesund er jo ti gongar kjappare[;)] hehehe[:D] Ka kostar da?[:)]ORIGINAL: Kaizer
Planen er å ta i morgen for da er jeg akkurat 16 uker[:D] Føler meg mest chubby da[8D] Magen henger mye mer enn den gjorde før. Får vel ta bilde med mammabukse på meg for da ser magen finere ut[:D]
Åjada, men det er heeelt ok med klær på [:D]
*gleder meg til i morgen* [:D]
ORIGINAL: [miss]
Blir kjekt å sjå bilde snuppa![:D][:D]
Men du, har dei virkelig 3D ul i Haugesund?Trudde eg måtte til Bergen for da eg[8D] Men Haugesund er jo ti gongar kjappare[;)] hehehe[:D] Ka kostar da?[:)]
Må du høyra til Hausken for da, eller er da berre å ta ein tlf?[8D][:D] Hadde vært kjekt å fått tatt sånn 3D ul i alle fall!![:D][:D]
Jaja, håpe du har da bra snuppa!![;)][:D] Og gratulere på forskudd med 16 veker, hihi, kor fort tida går!![;)][:D]
Klem!
Takketakk snuppa! Man kan få 3D på Hausken ja! Bare å ringe de det[;)] Koster 1500 da, men man får visst med film og greier[:D] Tenkte vi skulle ta det rundt den tiden jeg og mannen har vært sammen i 8 år. Presang til hverandre liksom[:D]
Takketakk snuppa! Man kan få 3D på Hausken ja! Bare å ringe de det[;)] Koster 1500 da, men man får visst med film og greier[:D] Tenkte vi skulle ta det rundt den tiden jeg og mannen har vært sammen i 8 år. Presang til hverandre liksom[:D]
1500,- for 3D? Hvor lang tid får dere inne da? 1,5 timer? Syntes det var dyrt jeg(selv om jeg sikkert hadde bestillt det selv også)
Her i Kr.sand betaler vi 900,- for 45 min og får også med oss cd med bilder (og film?)
Hvor bor du [miss]?
1500,- for 3D? Hvor lang tid får dere inne da? 1,5 timer? Syntes det var dyrt jeg [8|] (selv om jeg sikkert hadde bestillt det selv også)
Her i Kr.sand betaler vi 900,- for 45 min og får også med oss cd med bilder (og film?) [:D]
Hvor bor du [miss]?
ser forskjell eg, begynner jo å bli en liten babymage[:D] gler meg allerede til neste bilde![;)] Da er nok forskjellen enda større![:)][:)]
Det er privat her i Kristiansand også... Nettopp startet opp med det her, så var heldig! [:D]
Hadde uannsett tenkt å unne oss det, men tenkte vi måtte til Stavanger eller noe [;)] Deilig å slippe det!
Skal der om 4 uker, gleder meg! [8D][8D]
Utrolig flott mage!!!
Ser absolutt forandring fra forrige gang!!! [:D][:D] Morro da! Men er det ikke sjeldent med bilde kun x1 i mnd? [8|][8D]
ORIGINAL: [miss]
Kjempefin mage snuppaser forskjell eg, begynner jo å bli en liten babymage[:D] gler meg allerede til neste bilde![;)] Da er nok forskjellen enda større![:)][:)]
Og for ei fin bukse du hadde, er det sånn babybukse? Kor har du handla?[:D] Gler meg til M kjem heim, då blir det Hgsd tur og shopping! Hihi, eller, i det minsta skal me å kikka, på Babykos og Babyhuset![:)] Trur veninna mi handla alt på Babykos i fjor, om da er den som ligg inni byen? Så skal der og kikka, veit de har Emmaljunga der, og eg har så lyst på Emmaljunga vogn!