~ Angelickas dagbok ~

Er hun din mors søster? [:D]
Koselig med sånn kontakt, det er liksom med aldersforskjell mellom meg og mine søsken enn for deg og din tante! [8D][&:]

ORIGINAL: RANDÅLF

Fantatisk at tanten din endelig er bitt gravid[:)]

Ja, jeg gliser bare jeg tenker på det! Hihihi[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Er hun din mors søster? [:D]
Koselig med sånn kontakt, det er liksom med aldersforskjell mellom meg og mine søsken enn for deg og din tante! [8D][&:]

Ja, mammas søster ja[:)] Og hun har vært masse hos oss fra jeg var liten og, og hatt oss veldig mye på overnattingsbesøk[;)]

Synes du og må ta nytt bilde snart jeg[8D][:D]

JA! [:D] Godt jeg har med meg noen i masinga [:)]

Planen er å ta i morgen for da er jeg akkurat 16 uker[:D] Føler meg mest chubby da[8D] Magen henger mye mer enn den gjorde før. Får vel ta bilde med mammabukse på meg for da ser magen finere ut[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Planen er å ta i morgen for da er jeg akkurat 16 uker[:D] Føler meg mest chubby da[8D] Magen henger mye mer enn den gjorde før. Får vel ta bilde med mammabukse på meg for da ser magen finere ut[:D]

Åjada, men det er heeelt ok med klær på [:D]
*gleder meg til i morgen* [:D]

Blir kjekt å sjå bilde snuppa![:D][:D]

Men du, har dei virkelig 3D ul i Haugesund? Trudde eg måtte til Bergen for da eg[8D] Men Haugesund er jo ti gongar kjappare[;)] hehehe[:D] Ka kostar da?[:)]
Må du høyra til Hausken for da, eller er da berre å ta ein tlf?[8D][:D] Hadde vært kjekt å fått tatt sånn 3D ul i alle fall!![:D][:D]

Jaja, håpe du har da bra snuppa!![;)][:D] Og gratulere på forskudd med 16 veker, hihi, kor fort tida går!![;)][:D]

Klem!

Åjada, men det er heeelt ok med klær på [:D]
*gleder meg til i morgen* [:D]

Trodde du bare var ute etter nudieshots jeg[8D][8D][8D] Hehe, neida.. Men bilde blir det i morgen den dag!

Jeg og gleder meg til i morgen[;)][8D] Har du bilde av korsettet da? Hvilken størrelse er det?

Har sendt deg pm[:D]

ORIGINAL: [miss]

Blir kjekt å sjå bilde snuppa![:D][:D]

Men du, har dei virkelig 3D ul i Haugesund? Trudde eg måtte til Bergen for da eg[8D] Men Haugesund er jo ti gongar kjappare[;)] hehehe[:D] Ka kostar da?[:)]
Må du høyra til Hausken for da, eller er da berre å ta ein tlf?[8D][:D] Hadde vært kjekt å fått tatt sånn 3D ul i alle fall!![:D][:D]

Jaja, håpe du har da bra snuppa!![;)][:D] Og gratulere på forskudd med 16 veker, hihi, kor fort tida går!![;)][:D]

Klem!

Takketakk snuppa! Man kan få 3D på Hausken ja! Bare å ringe de det[;)] Koster 1500 da, men man får visst med film og greier[:D] Tenkte vi skulle ta det rundt den tiden jeg og mannen har vært sammen i 8 år. Presang til hverandre liksom[:D]

Takketakk snuppa! Man kan få 3D på Hausken ja! Bare å ringe de det[;)] Koster 1500 da, men man får visst med film og greier[:D] Tenkte vi skulle ta det rundt den tiden jeg og mannen har vært sammen i 8 år. Presang til hverandre liksom[:D]

1500,- for 3D? Hvor lang tid får dere inne da? 1,5 timer? Syntes det var dyrt jeg [8|] (selv om jeg sikkert hadde bestillt det selv også)
Her i Kr.sand betaler vi 900,- for 45 min og får også med oss cd med bilder (og film?) [:D]

Hvor bor du [miss]?

Okei, ja, blir vel kanskje i tiden rundt 6 årsdagen våres, hehe[:)] for da er eg vel 27 veker trur eg[;)] og det er ypperlig tid for 3D ul meiner eg å ha lest[8|][:)]

1500,- for 3D? Hvor lang tid får dere inne da? 1,5 timer? Syntes det var dyrt jeg  (selv om jeg sikkert hadde bestillt det selv også)
Her i Kr.sand betaler vi 900,- for 45 min og får også med oss cd med bilder (og film?)

Hvor bor du [miss]?

Oi, så billig det var i Kristiansand då[8|][8|] bur midt mellom Bergen og Haugesund på ei lita øy, Stord[:)] Så alternativet er Majorstuaklinikken i Bergen eller evt. Hausken i Haugesund[:)] Det er vel mulig at det finnes flere klinikker i Bergen, men er Majorstuaklinikken eg har hørt om[:)] Hadde ei venninne som var der i fjor i mai[:)] Men kan ikkje huske kor mykje ho betalte då, men trur faktisk det er rundt samme summen[8|]

1500,- for 3D? Hvor lang tid får dere inne da? 1,5 timer? Syntes det var dyrt jeg [8|] (selv om jeg sikkert hadde bestillt det selv også)
Her i Kr.sand betaler vi 900,- for 45 min og får også med oss cd med bilder (og film?) [:D]

Hvor bor du [miss]?

Ja, får med cd med bilder og film da. Må huske at dette er privat[:)] Er ikke så mange andre tilbud her i området jeg og [miss] bor heller[:)]

Her er det nye magebildet! Tatt i dag, 16 uker på vei[:)]

Ser dere noen forandring fra 11+5?

Det er privat her i Kristiansand også... Nettopp startet opp med det her, så var heldig! [:D] 
Hadde uannsett tenkt å unne oss det, men tenkte vi måtte til Stavanger eller noe [;)] Deilig å slippe det!

Skal der om 4 uker, gleder meg! [8D][8D]

Utrolig flott mage!!!
Ser absolutt forandring fra forrige gang!!! [:D][:D] Morro da! Men er det ikke sjeldent med bilde kun x1 i mnd? [8|][8D]

Kjempefin mage snuppa ser forskjell eg, begynner jo å bli en liten babymage[:D] gler meg allerede til neste bilde![;)] Da er nok forskjellen enda større![:)][:)]
Og for ei fin bukse du hadde, er det sånn babybukse? Kor har du handla?[:D] Gler meg til M kjem heim, då blir det Hgsd tur og shopping! Hihi, eller, i det minsta skal me å kikka, på Babykos og Babyhuset![:)] Trur veninna mi handla alt på Babykos i fjor, om da er den som ligg inni byen? Så skal der og kikka, veit de har Emmaljunga der, og eg har så lyst på Emmaljunga vogn!

Det er privat her i Kristiansand også... Nettopp startet opp med det her, så var heldig! [:D] 
Hadde uannsett tenkt å unne oss det, men tenkte vi måtte til Stavanger eller noe [;)] Deilig å slippe det!

Skal der om 4 uker, gleder meg! [8D][8D]

Utrolig flott mage!!!
Ser absolutt forandring fra forrige gang!!! [:D][:D] Morro da! Men er det ikke sjeldent med bilde kun x1 i mnd? [8|][8D]

Har du planlagt når du skal på 3D? Usikker på når det er best[:)] Moro at du ser forandring da! Jeg kjenner at den er blitt litt hardere, og at jeg har litt problemer med den ene jakken min[8D] Synes det er litt moro å se litt større forandringer jeg! Men om jeg vokser mye nå, så blir det vel kanskje om ett par ukers tid igjen[8D]

ORIGINAL: [miss]

Kjempefin mage snuppa ser forskjell eg, begynner jo å bli en liten babymage[:D] gler meg allerede til neste bilde![;)] Da er nok forskjellen enda større![:)][:)]
Og for ei fin bukse du hadde, er det sånn babybukse? Kor har du handla?[:D] Gler meg til M kjem heim, då blir det Hgsd tur og shopping! Hihi, eller, i det minsta skal me å kikka, på Babykos og Babyhuset![:)] Trur veninna mi handla alt på Babykos i fjor, om da er den som ligg inni byen? Så skal der og kikka, veit de har Emmaljunga der, og eg har så lyst på Emmaljunga vogn!

Det er mammabukse deluxe jah[8D] Handlet den på Hennes og Mauritz på Oasen faktisk. Kjempebehagelig! I lys dongeri så den er ganske fin og. Ser ut som en helt vanlig bukse på..Hehe[:D] 

Vi har vært både på Babykos og på Babyhuset, og ender nok opp med å kjøpe alt på Babyhuset. Mer utvalg, og jeg har egentlig hørt en del negativt om Babykos. De har Emmaljunga begge steder[:)] Men på Babykos hadde de ikke Maxi Cosi bilstol som vi har planlagt, og på Babyhuset hadde de en helt nyyyydelig seng vi vil ha, så da kjøper vi nok alt der[:D]

Babykos er den som er i byn ja, Babyhuset ligger på Raglamyr[:)] Vet du hvilken vogn du kunne tenkt deg? Hva tid kommer M hjem da? Her reiser mannen ut i morgen.

Back
Topp