~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka24

Sikkert ikke lenge igjen fra bildekonkurransen på generell, men har deltatt denne gang. Er bilde nr. 10!

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12301480

Mannen min og tantungen ute og aker[8D]

Den var stengt nå... [&:]

Når kommer neste magebilde fra deg da?

ORIGINAL: Kaizer

Sikkert ikke lenge igjen fra bildekonkurransen på generell, men har deltatt denne gang. Er bilde nr. 10!

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12301480

Mannen min og tantungen ute og aker[8D]

Den var stengt nå... [&:]

Når kommer neste magebilde fra deg da?

Ja, tenkte meg det[:)] Men dere får vel sett bildet uansett tenkte jeg[8D] 

Neste magebilde kommer om ett par uker tror jeg. Tar bare ett i måneden[;)] Men jeg begynner å bli skikkelig feit her synes jeg[8D][8D][8D]

Sjekket nå, og ser at det er en uke og en dag til neste bilde[8D] Altså i uke 16!

Jippi!!!! 15 uker[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye!!! Fy flate så fort ukene går.... [8|]

Takktakk! Bare 5 uker til halvveis[8D] Og jeg har faktisk ikke handlet en eneste ting enda!!!

Gratulerer med 15 uker!!!
Skal dere vite kjønn på UL`en?

Takktakk[:D] Ja, vi måååå jo vite kjønn!!! [8D] Skal legge av litt penger slik at jeg kan gå rett på shopping etterpå[;)]

Takktakk[:D] Ja, vi måååå jo vite kjønn!!! [8D] Skal legge av litt penger slik at jeg kan gå rett på shopping etterpå[;)]

Haha [:D]
Vi har faktisk ikke shoppet noe vi etter vi fikk se guttene [8D] Kanskje jeg tar meg en tur til byen i dag, er jo så morro!
Bestevenninna mi (hun blir som ei tante til guttene) har begynnt å strikke til de nå! Hadde egentlig tenkt å ha settet i hvit, men siden det var så tydelig gutter, bestemte vi oss for en hærlig blåfarge [:)] 
Skal bli koselig å se settene begynne å ta form [8D]

Jaaa, det er jo så koselig! Nå har jo mormoren min allerede strikket to babytepper da, og er begynt på både varme sokker og sett til lille tror jeg[8D] Hun hadde lett i hele huset her en dag for å finne de gamle strikkeoppskriftene sine. Satt visst hele dagen og strikket og koste seg nå[:D] Synes det er kjempegøy å få hjemmestrikket jeg! Er jo lagt mye sjel i det[:)]

I går var vi forresten og bestemte oss for vogn! Har ikke bestilt enda da, men har endelig bestemt oss i hvert fall!

I går var vi forresten og bestemte oss for vogn! Har ikke bestilt enda da, men har endelig bestemt oss i hvert fall!

Jaaaaaaaa??
Fortell!! Bilde!!! [:D][:D]

Hihihi! Emmaljunga Mondial Duo i fargen creme! Må bare sjekke at den går inn i bagasjerommet vårt først[8D]

Synes den er såååå fin[:D]

Hihihi! Emmaljunga Mondial Duo i fargen creme! Må bare sjekke at den går inn i bagasjerommet vårt først[8D]
Synes den er såååå fin[:D]

Flott vogn! [:D] 
Deilig å endelig ha bestemt seg tipper jeg...!

Kjempefin vogn[:)][:)][:)][:)][:)] Jeg kunne aldri hatt den fargen, bare gjørmeveier her og da hadde den ikke blitt så fin etter en stund[:D] 

Ja, jeg liker den kjempegodt! Og den er i skinn, så den er lett å vaske over med en våt klut med litt zalo på[;)]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Tanten min kom på besøk i dag og hun er gravid!!! Det gikk på fjerde prøverørsforsøk[:D][:D][:D] Hun hadde 3 offentlige forsøk, og når hun kom til Hausken så fant de ut at hun hade PCO, noe de ikke hadde funnet ut i det offentlige. De satte inn 2 egg den 19. februar, så hun er på dag 9 nå. Men CBen hun hadde med seg hit var det ikke tvil om en gang, ett klart blått kryss! Jeg er så sinnsykt glad akkurat nå! Tenk at vi skal få gå gravide sammen[:D]

Gratulerer her også [8D] Kjempemorro at det endelig klaffet for de [:D]
Er det liten alderforskjell mellom dere? Det virker som om dere har sååå god kontakt! [:)] *koselig*

Ja, det er bare 10 år mellom oss[:)] Og vi har alltid hatt kjempegod kontakt. Blitt mer venniner enn tante-tanteunge forhold etterhvert da[;)] Så jeg gleder meg kjempemasse til å gå gravide sammen! Har en liten følelse på at hun venter tvillinger jeg, ettersom streken var så klar så tidlig[;)] Ganske morsomt da. Hun var den andre jeg fortalte jeg var gravid til etter mamma. Hun fortalte meg som nummer to etter mamma... Hihihi[:D] 

Back
Topp