~ Angelickas dagbok ~

Nå reiser jeg til min famile på juleferie,
men måtte innom dagboka di for å ønske deg en riktig god jul, og godt nyttår!
Nyt julen som gravid[;)]

Stor juleklem fra Amodi
(som endelig er henvist til gyn i Hgsd;))

ORIGINAL: fruit

Så flott!! I dag var virkelig en fin dag med gode nyheter for både deg og Ivara [:)]
Suser over en stor klem, her i fra går alt bra [;)]

Ja, jeg er kjempeglad både for meg og Ivara! Nyyydelig signatur du har fått deg forresten[:)] Håper ting begynner å skje skikkelig for deg og nå fruit - det fortjener du virkelig!

ORIGINAL: RANDÅLF

Supre nyheter dett ja.... Nå kan du finne julefreden og kose deg når mannen kommer hjem[:)][:)][:)][:)]
*Misunnelig[;)][:D]*

Ja, det skal bli skikkelig godt å endelig kjenne roen komme. Har vært mye stress og påkjenninger i det siste! Må til Stavanger og hente mannen i dag da, men heldigvis skal mamma kjøre og jeg slappe av ved siden av! Gleder meg til å se ham igjen nå. Kos deg masse i jula snuppa, en GOD klem sendes herved over fra både meg og spiren(e)[:)]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

GOD JUL
OG
GODT NYTTÅR
ØNSKES TIL
DEG OG DINE!!!!

Sååå koselig! Takk, det samme snuppa! Nyt julen og kos deg rett og slett[;)][:D]

ORIGINAL: Grete71

GOD JUL TIL DEG OG DINE!!!!

JULEKLEMMER FRA MEG OG MINE! [;)]

For en søt nisse!!! Takk det samme vennen[:D]

ORIGINAL: *gullkorn*

ØNSKER DEG OG DINE EN

OG ETT RIKTIG GODT NYTTÅR!!

HÅPER DETTE BLIR BABYÅRET FOR OSS ALLE[:D]

Takk det samme[:)]

ORIGINAL: Amodi

Nå reiser jeg til min famile på juleferie,
men måtte innom dagboka di for å ønske deg en riktig god jul, og godt nyttår!
Nyt julen som gravid[;)]

Stor juleklem fra Amodi
(som endelig er henvist til gyn i Hgsd;))

Ha en fiiiiinfin ferie snuppa! Utrolig bra at du er blitt henvist til gyn da! Håper du får time kjapt[:)] *Klem*

Titter innom for å ønske deg en riktig god jul vennen.
Kos deg masse.

ORIGINAL: * Bobbo *

Titter innom for å ønske deg en riktig god jul vennen.
Kos deg masse.

Takk det samme snuppa[:D]

Oisann! Måtte helt til side 2 for å finne dagboken min her[8D] Hatt litt BV-pause nå og det har vært litt deilig og. Har gått i ett de siste dagene; enten har vi hatt besøk, eller så har vi vært på besøk! Fikk masse gavekort og penger til jul, så nå er det interiørshopping for alle penga! Fikk handlet litt idag, men håper på å finne masse moro på januarsalget[;)]

Var deilig å få hjem mannen og, og nå er jeg faktisk over 6 uker, og det er mindre enn en uke til UL!!![:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Hjalp mamma med å flytte. Brukte 12 timer! Sliten jah[&:] Verking i tennene[8|]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk en svaaaaak strek på billigtest! Verking i tennene.   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10! Fikk en sterkere strek på billigtest, og tok en CB som viste ett blått kryss!   

8. DESEMBER: Streken blir sterkere på testen; kan dette være mulig? Ringte Hausken og fikk time til UL den 2. januar[:)]

9. DESEMBER: Tok en CB-digital og det er visst ingen tvil om at jeg endelig er gravid!!! Var kvalm i dag!

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o] Morgenkvalme!!! Våkna av at jeg var døkvalm[:'(] Men har funnet ut at det hjelper å spise litt. Må kjøpe meg noe frukt tenker jeg meg[:)]     

11. DESEMBER:   Testedag!!!  Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|] Kaizer var på UL og fikk vite at hun venter tvillinger[:D] Har ikke hatt morgenkvalme i dag[;)]

12. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Eksamensresultater[:-] Eksamen gikk kjempebra! Fire uker på vei[:D] Tanten min kommer på besøk[:)] Mamma og lillesøss var og spiste kvelds og så film hos meg.

13. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til mamma å spise middag. Litt ømme pupper og stikninger der nede, ellers ingenting[;)] 

14. DESEMBER:  Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til en vennine og spise julekaker[8D] 

15. DESEMBER: Jobb fra kl. 14.30 til 17.00. Masse murringer!

16. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk litt lyserosa på papiret, men håper og tror at det bare er Cyclogesten som irriterer slimhinnene.

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER: Ringer meg inn på jobb.

19. DESEMBER: 5 uker på vei[:D] Blødde litt friskt rødt blod. Var på sykehuset og tok blodprøve for å sjekke HCG-nivå. Det lå på 2566. Håper at det har blitt mye høyere til neste prøve på mandag!

20. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Blødde litt brunlig utover dagen, men heldigvis ikke mye. På ettermiddagen gav det seg, og det har ikke kommet mer utover kvelden. 

21. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] 

22. DESEMBER: Blodprøve på sykehuset. Håper at HCG-nivået har steget! Heldigvis hadde det steget til 5790, så det var gode nyheter[:D]

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] Hjertet til bebissen(e) begynner å slå Skal til tanta mi på julegrøt!

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)] Hadde alle på julefrokost hos oss (8 stk)! Fikk det vi ønsket oss; masse gavekort og penger[:D]

25. DESEMBER: Middag hos svigers[:D] Hadde tanten, onkelen, søskenbarn, mamma og lillesøss på frokost.

26. DESEMBER: 6 uker på vei[:D] Koldtbord hos tanta mi[:)]

27. DESEMBER: Hadde svigerinnen min, mannen hennes og de to tantungene mine på lunch. Fikk besøk av to vennepar og ungene deres til kaffe[:)]

28. DESEMBER: Skal til svigerinnen min på middag.

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER: Skal til mamma på middag. 

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt!Bestevenninen min, mamma, lillesøss, andre søss og hennes sambo kommer til middag[:)] Kommer en del vennepar til oss på fest på kvelden[;)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november - Ble gravid på første fryseforsøk!!!

Håper du har hatt en fin-fin jul! [:D]

ORIGINAL: Ivara

Straks er du 7 uker! [:D]

Godt Nytt År vennen. Håper dere får en fin feiring i det nye huset.

Takk det samme snuppa! Det går litt i ett for tiden, så har ikke fått vært så mye her inne og oppdatert meg. Sender over en nyttårsklem jeg!

ORIGINAL: * Bobbo *

Titter innom for å ønske deg ett riktig godt nytt år. [:)][:)][:)]

Tusen takk * Bobbo*! Ønsker deg og ett godt nyttår, og en positiv test om noen få dager! Skal krysse alt jeg eier og har for deg!!!

Hei! [:)]

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår[:D]

Og lykke til på tidlig ul nå snart[:D]

Nyttårsklemmer[:)]

ORIGINAL: Grete71

Håper du har hatt en fin-fin jul! [:D]

Oi! Så ikke denne før nå jeg[8D] Har hatt en kjempekos jul ja, men litt stress har det jo vært og! Dere da?

ORIGINAL: snuppis!

Når skal du på UL?

Jeg skal på UL på fredag og gleder meg masse!

ORIGINAL: Helene M

Hei! [:)]

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår[:D]

Og lykke til på tidlig ul nå snart[:D]

Nyttårsklemmer[:)]

Tusen takk snuppa! Godt nyttår til deg og dine og[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Godt nytt år snuppa!!!!!

Godt nyttår snuppelupp! Håper det nye året gir deg bebiss i magen[;)] Hils E!

Back
Topp