~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka24

Magen min er foreløpig bare sitt sedvanlige, fettete seg, så jeg venter nok litt med mageupdate! *Knis*

Men jeg gleder meg ihjel til å ta over huset i morgen; blir nok en del husprat da etterhvert! OG hundreogørti tråder inne på interiørforumet! Hehehe[:D]

Gleder meg voldsomt til UL nå da, og håper vi får med oss bilder derfra[:D]

Ja bare jeg får se bilder jeg, så er det nesten det samme hva det er bilder av[:D] Neida.... Ja det kommer mange spennende dager for dere nå...
Starter du flyttingen alt i morgen da?

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann!!!

Er så spent på om det er en eller to spirer i magen din[;)]'
Føler på meg at det er to[:D][:D][:D]

Formen bra?
Håper jeg kommer like bak inn i august-forumet[;)]

klem

Oioioi!!! Skal jo teste snart du jo! Var litt bekymret tidligere i dag, for det kom litt lyserosa på papiret. Men det er visst ikke uvanlig at slimhinnene blir ømme og irriterte når man går på cyclogest! Har ikke kommet noenting siden jeg satte inn den cyclogesten i dag morges, så da satser jeg på at dette går bra[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Magen min er foreløpig bare sitt sedvanlige, fettete seg, så jeg venter nok litt med mageupdate! *Knis*

Men jeg gleder meg ihjel til å ta over huset i morgen; blir nok en del husprat da etterhvert! OG hundreogørti tråder inne på interiørforumet! Hehehe[:D]

Gleder meg voldsomt til UL nå da, og håper vi får med oss bilder derfra[:D]

Ja bare jeg får se bilder jeg, så er det nesten det samme hva det er bilder av[:D] Neida.... Ja det kommer mange spennende dager for dere nå...
Starter du flyttingen alt i morgen da?

Ja, jeg tar over huset klokken 12, så kommer gjengen hit klokken halv 2 for å hjelpe meg med flyttingen[;)]

Da forsvinner jeg kanskje fra nett noen dager. Jeg skal flytte[:D][:D][:D]

Ivara: Jeg skal få svart deg når jeg har fått meg på plass i det nye huset[;)] Klem

Lykke til med flyttinga!!!

Blir morsom å ordne til i det nye huset kan jeg tenke meg[;)]

klem

ORIGINAL: Ivara

Du? Jeg kom til å lure på en ting.

Hvordan funker det å spå seg selv egentlig? Altså, kunne du ha spådd deg selv om du ble gravid på dette forsøket hvis du ville?

Jada, du har sikkert fått spørsmlet før....jeg vet....

Når jeg legger på meg selv med de vanlige bordkortene, så klarer jeg egentlig ikke å se sammenhengene. Det blir bare kluss! La på meg selv for ett par måneder siden da, og da kom det opp graviditet opp innen tre måneder frem[;)] Men, som sagt så er det vanskelig for meg å se på meg selv i de kortene. Men jeg trekker englekort for moro innimellom da, eller ber mamma se på meg[8D]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til med flytting snuppa [:)]

Gleder meg til å se "etter"bildene når interiørdama har fått styre på fritt [:)]

Ikke lenge igjen nå før alt er på plass[:D]

klem

Jaaa, jeg koser meg! Men det er slitsomt og da. Har satt på plass en del bøker i dag, og jeg er seriøst sjokkert over hvor mange bøker jeg egentlig har! Må være rundt 500 en plass. Hadde vært moro å telt[8D] Mitt eget lille bibliotek her! Haha[:D]

ååååhhhh, kan du se på sånne for meg også? syns sånt er så spennende, men har aldri fått noen til og gjøre det [:D]

ORIGINAL: fano

ååååhhhh, kan du se på sånne for meg også? syns sånt er så spennende, men har aldri fått noen til og gjøre det [:D]

Mener du i bordkortene? [:)] Det er jobben min, så da må du ringe når jeg er på jobb[;)] Om du vil se i englekort, så er det beste å kjøpe noen selv og kose seg med. De er ikke så veldig dyre - 250 kroner. Alle kan bruke dem, og du kan legge forskjellige legg osv. Kjempemoro! Anbefales på det sterkeste altså[:D]

klem

Jaaa, jeg koser meg! Men det er slitsomt og da. Har satt på plass en del bøker i dag, og jeg er seriøst sjokkert over hvor mange bøker jeg egentlig har! Må være rundt 500 en plass. Hadde vært moro å telt[8D] Mitt eget lille bibliotek her! Haha[:D]

he..he...
Ja, alle burde hatt sitt eget bibliotek[;)]
Har masse bøker vi også[8|]

Ja, det er slitsomt å flytte.. Men resultatet er helt klarte verdt det[;)]
Hvordan er formen ellers da?
Kvalme?

klem

he..he...
Ja, alle burde hatt sitt eget bibliotek[;)]
Har masse bøker vi også[8|]

Ja, det er slitsomt å flytte.. Men resultatet er helt klarte verdt det[;)]
Hvordan er formen ellers da?
Kvalme?

Merker ingenting til denne graviditeten jeg! Kunne nesten ønske at det var noen symptomer, men åååh nei da! Begynner nesten å bli småbekymra her[8|] Jeg har hatt litt brun blødning når jeg har satt inn vagitorien om morgenen da, men ingenting friskt blod, og det er bare ørbittelite hver gang. Antar at det er slimhinnen som er irritert av medisinene. Er i hvert fall det de sier på assistert befruktning. Man tenker jo alltid og bekymrer seg da. Tror nok jeg klarer å slappe av mer når jeg har vært på UL i januar! Sånn er det vel. Men føler at magen er litt oppblåst og hard da[;)] Hehe, jeg får vel bare slappe av og nyte at jeg faktisk ikke merker noe[:D]

Takk Ivara. Oppdaterer litt her og jeg:

Var på do i dag og plutselig var det en del friskt blod der. Har hatt noen smådrypp om morgenen etter at jeg har satt inn medisinen (Cyclogest), men ikke sånn som dette. Da har det bare vært "gammelt blod".

Har vært på sykehuset og målt hcg (ble sendt dit av Hausken), og den var på 2566 (er på dag 22 etter egginnsett). Skal ta en ny prøve på mandag for å sjekke for stigning. Har ikke hatt noen særlige smerter sånn sett, bare litt murringer til tider. Huff... Håper virkelig ikke jeg mister spiren/e nå etter så lang tids prøving[:(] Orker ikke dette her...

Har lagt meg på benken nå, og skal prøve å slappe av. Kunne virkelig ønske at mannen min var hjemme nå. Det hadde gjort ting så mye lettere!

*klemme på*

Håper det ikke er noe å bekymre seg for og at hcg stiger til mandag!![;)]

*kjempeklem*
Satser på falsk alarm! No skal spiren(e) holde seg i 8 mnd til [;)]

Tusen takk for hilsen jenter! Håper virkelig HCGen stiger til mandag. Alt annet er blodig urettferdig synes jeg! Har fått pratet med mannen, og han er selvsagt trist, men fikk meg i godt humør. Kjenner jeg svinger i fra å ville gråte til å tenke at dette klarer vi! Uansett om dette går rett vest, så har vi tre fryseforsøk igjen. Nå vet vi at vi kan bli gravide i det minste!
Men håper selvsagt på det beste her. Denne spiren er så sykt etterlengtet[&o]

Jeg håper virkelig at du får beholde spiren din...
Det skal bli en frisk liten unge det der... det skal gå bra!
Du fortjener virkelig å få bli mor! Bare tenk positive tanker og slapp mest mulig av så ordner det seg...

ORIGINAL: Surita

Jeg håper virkelig at du får beholde spiren din...
Det skal bli en frisk liten unge det der... det skal gå bra!
Du fortjener virkelig å få bli mor! Bare tenk positive tanker og slapp mest mulig av så ordner det seg...

Tusen takk Surita! Håper på det beste her[:)]

Formen i dag er litt bedre enn i går. Det hjalp å få en god natts søvn! Jeg blør fremdeles litt, men det er i det minste ikke friskt blod. Kun brunt og sort. Håper at det ikke har noen betydning for spiren eller spirene i magen, men at den eller de vokser seg store og sterke.

Nå er jeg tilbake i fighthumør. Fikk meg en liten knekk i går, men er klar for å ta det som det kommer nå. Jeg tenker positivt uansett hvilket utfall dette tar. Det må jeg bare. Det nytter ikke å se det negative i ting og grave seg ned, men gå utenfor å se det store bildet. Se hvor mye positivt som faktisk finnes rundt meg, og tenke at med den hjelp og støtte som jeg har rundt meg så klarer jeg ALT. Dette er i så fall enda en hump i livets vei, men som jeg kommer meg over.

Jeg håper jo selvsagt at alt står bra til inni der, og at vi i august kan oppleve lykken med å bli foreldre. Men om det blir august eller om jeg må på en ny runde slik at det kanskje ikke blir før oktober/november vi blir foreldre, så er det det samme. Uansett så vet vi nå at vi kan bli gravide. DET er det viktigste, det er halmstrået. Vi klarer oss.

Du er god du Angelicka! [:D] Det er jo sånne tanker du må ha, men det er lett å dvele på den andre siden og heller syntes fryktelig synd på seg selv!
Prøvene på mandag må ha steget masse!! [8D] 

Har du kommet deg tilrette i det nye huset? Rart å være der alene nå kanskje? [;)] 

Back
Topp