Angelicka
Forumet er livet
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til november mnd. PP9! 
1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.
2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.
3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.
4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!
6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]
7. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]
8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira. Koste oss med spill og digg!
9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira.
10. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Fikk lest seks timer.
11. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Kommer to på visning her i dag, så da blir det litt husvask i dag og! Tv-kveld (Ukas høydepunkt)!
12. NOVEMBER:
Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen
Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!
Jobber fra klokken 10 og utover dagen. 
14. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Mannen skal hjelpe mamma som vakt på ett stort arrangement hun skal ha i helgen. Skal ha en visning for ei som er interessert i huset. Fikk TR!!! [:D]
15. NOVEMBER: Mannen og jeg var vakt i kveld og. TR[:)]
16. NOVEMBER: Slappet av og fikk lest litt. TR[:)]
17. NOVEMBER: Leste. TR[:)]
18. NOVEMBER: Reiser til Oslo! Skal møte Snuppis30 og Trusa[:D][:D][:D]
19. NOVEMBER:
Eksamen fra kl. 10-16
Følte det gikk ok.20. NOVEMBER:
Stemoren min og tantungen min har bursdag
21. NOVEMBER:
Eksamen fra kl. 10-16
Reiser hjem igjen.22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:
24. NOVEMBER: Skal på 4 visninger[:D]
25. NOVEMBER: UL hos Hausken kl. 08.45[:)] Skal i banken og få lånepapirene[:)] Det gikk ikke så bra[:@]
26. NOVEMBER: Begynner på cyclogest utenom metformin og progynovaen[:)]
27. NOVEMBER: Var på visning på ett kjempebra hus. Fikset huslån i DNB NOR! Fikk beskjed om at begge eggene våre tålte opptining[:D]
28. NOVEMBER:
RANDÅLF blir 30 år
Satt inn to fryseegg, OG kjøpte hus!!! 

Tantungen min er på overnatting hos oss[:)]29. NOVEMBER:
30. NOVEMBER:
6. august - 34 dager
8. september - 42 dager
19. oktober - 37 dager
24. november - 43 dager
05. januar - 52 dager
8. september - 42 dager
19. oktober - 37 dager
24. november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - 88 dager
24. mai - 38 dager ( med p-pillen)
01. juli - 26 dager ( med p-pillen)
27. juli- 28 dager ( med p-pillen)
24. august- 21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september- 9 dager [:-][:-][:-]
23.september - 52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november -
11.desember - testedag for første fryseforsøket!

:
: