~ Angelickas dagbok ~

Huff da[&:] Ikke lett med disse mannfolka alltid! Skjønner det ikke er lett for alle nei!

Alltid greit å la hverandre få tid til å tenke litt etter en diskusjon! Men han visste vel at søknad ble sendt til Riksen? Eller? Mange er vel sånn at de helst ikke vil ha legehjelp. Er utrolig stolt av min kar her som har total legeskrekk, men allikevel gjør det[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Han trodde at det var oss som skulle sende søknad om IVF, så det er derfor han ble forbanna [:)] Han synes også at gynekologen min gjorde en dårlig jobb. Hun forklarte ikke hvorfor jeg har dårlig eggstokker og hvordan det skal gjøres for at dem skal bli bedre [:'(] Jeg spurte han hvorfor han ikke spurte gynekologen, men nei da han tenkte ikke på det [&:] Mannfolk [:'(] Han er ikke så glad i sykehus og leger [8|]

Åååh, okaj da. Huff[&o] Jaja, det går vel bedre etterhvert. Tenker meg at dere får litt bedre svar på Riksen og!

Da hadde jeg satt inn den første museraketten. Skal ta to sånne til dagen nå, en morgen og en kveld. Noe griseri det der[8D] Er stress å huske alt for tiden, det er jo 9 tabletter eller noe til dagen nå[8D] 3 metformin, 3 progynova, 2 cyclogest og en gravitamin[8|]

ORIGINAL: Angelicka24

Da hadde jeg satt inn den første museraketten. Skal ta to sånne til dagen nå, en morgen og en kveld. Noe griseri det der[8D] Er stress å huske alt for tiden, det er jo 9 tabletter eller noe til dagen nå[8D] 3 metformin, 3 progynova, 2 cyclogest og en gravitamin[8|]

[8|][8|][8|][8|][8|]vet ikke helt hva det er, men tenker meg at det er et ord du bare har funnet på for et eller annet...

Se her har vi en samling av flere museraketter;

Såh, dette er altså en vagitorie på fagspråket. Jeg kaller den muserakett pga utformingen, og for at den jah.. skal opp i musa rett og slett[8|]

[:)][:)] ja måtte jo være noe som skulle oppi musa... [:)][:)][8D]

Rett og slett en vaginal stikkpille! [:D]
*NarkisAngelicka*

*Knasker tabletter og smiler sløvt* [8D]

Hahaha, skal gjøre mitt beste[:D]

De gjør vel ikke no nytte hvis de kommer opp i feil hull.... [8|][:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

De gjør vel ikke no nytte hvis de kommer opp i feil hull.... [8|][:D][:D]

På bruksanvisningen så står det noe om at man i visse tilfeller skal benytte seg av det andre hullet, men tror nok jeg sikter rett her[8D]

Åååååh, nå ringte Hausken her! De tinte opp ett strå i dag, og begge eggene har overlevd opptining og så fine ut[:D] Så nå kan det bli innsett av to egg i morgen[:)] Weeeeeeee

ORIGINAL: RANDÅLF

Så supert..... Nå kommer tvillingene skal du se

Hihihi, hadde vært fint det[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Så bra Angelicka [:)] Nå blir det tvillinger [:D]

Hihihi, hadde vært noe det[:D]

Å, så bra at bagge eggene hadde overlevd!!
Tvillingene er rett rundt hjørnet nå [:D][:D][:D]

Jaaaa[:D] Innsett er kl. 10.30 i morgen, og etterpå skal vi gå å legge bud på ett hus vi har sett på i dag[:D][:D][:D] Jeg er så lykkelig som jeg kan bli, og ikke minst superglad for at vi nå bytter bank! Fy søren, mye bedre betingelser i DNB Nor enn Sr-bank for å si det sånn[;)]

Back
Topp