~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis30

Jeg var fornøyd med fleecepledd og UV-lamper [:)] Manglet bare hansker [:)] Jeg hadde benken for meg selv [:D]

Ja, du ja! Så nesten ut som om du satt hjemme i stuen du[:D]

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: snuppis30

Jeg var fornøyd med fleecepledd og UV-lamper [:)] Manglet bare hansker [:)] Jeg hadde benken for meg selv [:D]

Jeg hadde hansker [:)] Bædi! [8D]

Jaaa, jeg begynte å misunne de litt etterhvert! Men jeg fikk jo gratis røyk da[8D]

ORIGINAL: trusa

Var det gøy å møtes, jenter?
Masse lykke til på eksamen i morgen, Angelicka24. Dette klarer du så bra!

Ja, det var kos[:)] Håper eksamen går som en lek i morgen! Skal ha meg en festøl eller gravøl på Gardermoen i morgen jah!

Hei snuppa!

Nå er jeg veldig spent på hvordan det går med deg!!!

Fått begynt med fryseforsøk???

Send meg en PM da[;)]

Stooooor klem og masse babystøv:

**
*

Satser på festøl på Gardermoen i dag!!
Lykke til! [:D]

Eksamenen gikk for så vidt greit tror jeg. Tør ikke håpe på for mye da, men jeg tror nok det har gått sånn tålelig uansett. Tror ikke jeg stryker i hvert fall!
Nå skal jeg snart ut til Lillestrøm for å se på standen til stemoren min på kunstmessen der. Så er det to og en halv time venting på Gardemoen[&:] Plenty av tid til å drikke øl med andre ord! Gleder meg masse til å komme hjem nå, selv om jeg hørte at det var masse snø hjemme[:-] Åååååh, jeg er trøtt!!!

Hahaha, drakk bare en øl på flyplassen daaah[8D]

Ja, det var skikkelig godt å komme hjem til ham[:)] Tror han hadde kjedet seg ganske mye mens jeg var borte[8D] Dumt vi ikke bor i samme by Snuppis!

Godt å være savnet da [8D] 
Når er ultralyden din? Ikke lenge til... [;)]

Anbefaler alle å heller flytte til Kristiansand, er jo tross alt i midten!! [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Ja, det er jo det[:D] Skal ha UL på tirsdag! Weee[:D][:D][:D]
I morgen skal vi på fire visninger, tirsdag en, og onsdag en[8D]
Hvordan går det med deg da?

Anbefaler alle å heller flytte til Kristiansand, er jo tross alt i midten!! [:D]

Synes dere skulle kommet til Haugesund heller jeg[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Ja, det er jo det[:D] Skal ha UL på tirsdag! Weee[:D][:D][:D]
I morgen skal vi på fire visninger, tirsdag en, og onsdag en[8D]
Hvordan går det med deg da?

Krysser fingrene for deg i morgen da! [:D]
4+1+1 visninger er masse, men vet hvordan det er, har selv vært ivrig på husjakt! Når overtar de huset deres?
Jeg har det fint! Ingen kvalme eller noe heldigvis! [8D] Har bare sinnsykt vondt i 2 tenner! Uæææ, er sånn at jeg faktisk har veldig lyst å grine når det setter inn for fullt! [&:] Skal til tannlegen i dag da, kl 13:15!

Huset overtas 5. januar, men vi kan bo hos mamma om vi ikke har funnet noe til den tid da, så det er jo greit! Er så mye spennende som skjer for tiden, så jeg er helt gira! Hehe[:D]
Bra at du ikke er dårlig eller noe enda da, men tannvondt er jo forferdelig! Håper tannlegen fikser deg da[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira. Koste oss med spill og digg!

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira. 

10. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Fikk lest seks timer.

11. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Kommer to på visning her i dag, så da blir det litt husvask i dag og! Tv-kveld (Ukas høydepunkt)!

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen  Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!  Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

14. NOVEMBER
: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Mannen skal hjelpe mamma som vakt på ett stort arrangement hun skal ha i helgen. Skal ha en visning for ei som er interessert i huset. Fikk TR!!! [:D]

15. NOVEMBER: Mannen og jeg var vakt i kveld og. TR[:)]

16. NOVEMBER: Slappet av og fikk lest litt. TR[:)]

17. NOVEMBERLeste. TR[:)]

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo! Skal møte Snuppis30 og Trusa[:D][:D][:D]

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Følte det gikk ok.

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: Skal på 4 visninger[:D]

25. NOVEMBER: UL hos Hausken kl. 08.45[:)] Skal i banken og få lånepapirene[:)]

26. NOVEMBER: 

27. NOVEMBER: Mulig innsettdato av fryseeggene!

28. NOVEMBER:  RANDÅLF blir 30 år

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november -

~UL hos Hausken den 25.nov kl. 08.45. Kanskje vi får satt inn egg ett par dager etter?~

Ååååååh så mye spennende som skjer hos deg nå!!!! Lykke til med alt sammen!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Ååååååh så mye spennende som skjer hos deg nå!!!! Lykke til med alt sammen!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Tusen takk snuppa! Er kjempespennende dette her[:D]

Masse lykke til på ul i morgen. Blir en spennende tid fremover nå! [:D] Skal også på ul i morgen. Så blir gøy å se om det er en gutt eller jente som gjemmer seg i magen. [:)]

Back
Topp