~ Angelickas dagbok ~

Herregud, hele ti befruktede egg!!!! Det er virkelig helt fantastisk[:D]
Håper at alle overlever til i morgen og, noe som det er stor sjans for. Da setter vi altså inn ett egg, og får 9 på frys[:)][:)][:)]
Så jeg skal ha innsett klokken 10 i morgen[:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til september mnd. PP7! 

1. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Siste hormonsprøyte settes.

2. SEPTEMBER:  UL på Hausken kl. 12.45. Bestemmes når EL-sprøyten skal settes. Satte EL-sprøyten. Pga overstimulering ble det bestemt at vi skulle omdanne prosessen til prøverør!

3. SEPTEMBER:  Jobb 10-17.

4. SEPTEMBER: Uttak av egg klokken 09.30. Fri fra jobb. Fikk ut hele 12 egg!!!

5. SEPTEMBER: Kan ringe klinikken og høre hvor mange egg som ble befruktet[:-] Jobb 10-15. Hele 10 egg befruktet!!!

6. SEPTEMBER:  Feire søssens bursdag i Stavanger[:D] Innsett av egg klokken 10[:D] FRI fra jobb.

7. SEPTEMBER:  Reiser hjem fra Stavanger. Muligens ringe meg inn på jobb.

8. SEPTEMBER
:  Søssen har bursdag! Jobb 10-15. Muligens innsett av egg!

9. SEPTEMBER:  Trusa har bursdag! Jobb 10-15.

10. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. 

11. SEPTEMBER
:  Minstesøss har bursdag!

12. SEPTEMBER: 

13. SEPTEMBER: 

14. SEPTEMBER
: 

15. SEPTEMBER:  Stipendet kommer.

16. SEPTEMBER:  Tannlegetime[:o]

17. SEPTEMBER:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[X(] Tester muligens her og, i og med at mannen reiser!

18. SEPTEMBER:

19. SEPTEMBER:  Lønn. Foreløpig testdato

20. SEPTEMBER:

21. SEPTEMBER
:

22. SEPTEMBER:

23. SEPTEMBER:

24. SEPTEMBER:

25. SEPTEMBER:

26. SEPTEMBER: 

27. SEPTEMBER: 

28. SEPTEMBER:

29. SEPTEMBER:    

30. SEPTEMBER:

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-      SPRØYTESTART
2. september -  EL-sprøyten ble satt
4. september -  Uttak av egg
6. september-   Innsett av egg
17. september- Foreløpig testdato.

1 dag til vi skal sette inn ett egg!

[:D][:D][:D][:D] Herregud så utrolig flott!!! [:D][:D][:D][:D]

Skal tenke på deg i morgen kl 10 da! [8D]

Åh så spennende for deg nå! Supert at de klarte å befrukte såå mange egg da [:)][:)][:)]
LYKKE TIL I MORGEN [:)][:)][:)][:)]

Grattis med 10 befruktede egg!!!![:D] Skal krysse fingre og tær for deg i morra! Også får du nok positiv test den 19, for det er en super dag. Da har nemlig sambo og jeg tre års dag!![:D]

ORIGINAL: Kaizer

[:D][:D][:D][:D] Herregud så utrolig flott!!! [:D][:D][:D][:D]

Skal tenke på deg i morgen kl 10 da! [8D]

Hihihi, det må du! Vi kjører sikkert til Stavanger etterpå[:)]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Åh så spennende for deg nå! Supert at de klarte å befrukte såå mange egg da [:)][:)][:)]
LYKKE TIL I MORGEN [:)][:)][:)][:)]

Tusen takk! Er litt i sjokk enda[8D]

ORIGINAL: tullemor79

Grattis med 10 befruktede egg!!!![:D] Skal krysse fingre og tær for deg i morra! Også får du nok positiv test den 19, for det er en super dag. Da har nemlig sambo og jeg tre års dag!![:D]

Ooooh, da må jeg ha positiv test den dagen synes jeg[:D]

ORIGINAL: trusa

Jeg ble så glad da du sendte sms i dag. Har gått og venta på den. JIPPI! 10 egg er over all forventning. Jeg trodde kanskje 6-7 om du var heldig.

Hehehe, vi håpte på fem i hvert fall; da skulle vi være kjempefornøyde! Men 10 er jo helt sykt. Jeg er så glad at jeg bobler snart over! Klarer ikke hoppe rundt da, for jeg er veldig øm fra i går enda[8D]

hei=) har dere satt inn egg enda???
dette her er jo bare kjempe spennende og så mange egg da=) gratulere med det=) da blir det sikkert en pos test den 19 da[;)] tenker på dere hele tiden!!!!

ORIGINAL: #snart#

hei=) har dere satt inn egg enda???
dette her er jo bare kjempe spennende og så mange egg da=) gratulere med det=) da blir det sikkert en pos test den 19 da[;)] tenker på dere hele tiden!!!!

Hehe, jeg setter inn i morgen[:D] Blir superspennende dette!

gratulerer snuppa, kjempe gøy dette[:D] Har en veldig god følelse på dette[:)] Men hvorfor setter de ikke inn to? stor klem

kan jeg få spørre om en personlig ting????

Det kan du helt sikkert? Men spørs om jeg svarer[8D]

ORIGINAL: Lillemor1

gratulerer snuppa, kjempe gøy dette[:D] Har en veldig god følelse på dette[:)] Men hvorfor setter de ikke inn to? stor klem

Det er ikke vanlig å sette inn to lenger. Grunnen er at man har hatt så gode resultater med å sette inn bare ett, og det er større sjanser for komplikasjoner ved flerlingegraviditet[:)]

Ååååååh, nei! Nå snakket jeg med tanten min og hun fikk TR i dag. Så der gikk det tredje prøverørsforsøket deres i vasken. De satte inn to egg og denne gang[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Angelicka24

jeg lurte på om dere fikk hjelp med en gang?? eller hvor lang tid prøvde dere før der fikk hjelp?

ORIGINAL: Angelicka24

jeg lurte på om dere fikk hjelp med en gang?? eller hvor lang tid prøvde dere før der fikk hjelp?

Men det var ikke så galt nei! Hehe[:D] Jeg vet ikke hvor langt tilbake i dagboken min du har lest? Men om du leser de tre siste sidene, så er du hvordan dette med prøverør kom totalt uventet.
Vi har prøvd i litt over 13 måneder nå. Jeg gikk til legen etter 8 måneder pga veeeeldig lange og uregelmessige sykluser, og fant da ut at jeg antageligvis hadde PCOS basert på blodprøver. Bestilte da time hos Hausken, og var der 5. juni og tok innvendig UL (som viste at jeg HAR PCOS), spermprøve av mannen, og en generell samtale. Vi fant da ut at jeg skulle begynne på metformin (for insulinresistensen jeg har som følge av PCOS) og mercilon (som er p-piller). P-pillene gikk jeg på i tre måneder for å rense ut alle ganle egg som hadde hopet seg opp, i og med at når man har PCOS så har man manglende eller ingene eggløsning. Så det er veien frem til nå. Begynte på hormonsprøyter 24. august for å få eggløsning. Men nå fikk jeg jo 12 egg i stedet for det ene jeg skulle slippe[8D]
Ble langt dette gitt[;)]

Tusen takk[:D][:D][:D]

Back
Topp