~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka23

Satser på det! Nå har jeg pratet med min kjære. Alltid like gøy når han ringer[:D] Men bare seks dager til han er hjemme nå da! Han blir vel rimelig overraska når han ser at jeg har malt soverommet[8D] Det blir SÅ bra altså[:D][:D][:D]

Så flink du er til å holde deg, tenkte jeg skule male ferdig huset vårt til sambo kommer hjem, men hvor lenge greier jeg å holde meg??????? Jo forteller på første telefonsamtale hvor langt jeg er kommet[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Satser på det! Nå har jeg pratet med min kjære. Alltid like gøy når han ringer[:D] Men bare seks dager til han er hjemme nå da! Han blir vel rimelig overraska når han ser at jeg har malt soverommet[8D] Det blir SÅ bra altså[:D][:D][:D]

Så flink du er til å holde deg, tenkte jeg skule male ferdig huset vårt til sambo kommer hjem, men hvor lenge greier jeg å holde meg??????? Jo forteller på første telefonsamtale hvor langt jeg er kommet[:D][:D][:D]

Hahaha, jeg har vært på nippet flere ganger!!! Hadde sååå lyst til å fortelle at jeg holdt på å tryne med malebrettet og alt idag. Sto på en stol, skulle gå ned, og hadde på meg skikkelig slækkings joggebukse. Står visst på buksekanten til den foten jeg skulle ned med, og holdt på å tryne skikkelig! Heldigvis klarte jeg å rulle meg over på sengen, med malerbrettet over hodet og vannrett[:D][:D][:D] Var rett før det lå maling over alt der gitt! Hehehe[8D] 

Men det ble SÅ utrolig sinnsykt bra der inne! Gleder meg til å sove der i morgen natt[:D]

ORIGINAL: trusa

Hahaha, SÅ lettskremt er jeg ikke! *Rekke tunge til*

Hahaha, jeg har vært på nippet flere ganger!!! Hadde sååå lyst til å fortelle at jeg holdt på å tryne med malebrettet og alt idag. Sto på en stol, skulle gå ned, og hadde på meg skikkelig slækkings joggebukse. Står visst på buksekanten til den foten jeg skulle ned med, og holdt på å tryne skikkelig! Heldigvis klarte jeg å rulle meg over på sengen, med malerbrettet over hodet og vannrett[:D][:D][:D] Var rett før det lå maling over alt der gitt! Hehehe[8D] 

Men det ble SÅ utrolig sinnsykt bra der inne! Gleder meg til å sove der i morgen natt[:D]

Hehe ja det kunne blitt maling over hele sengen da jo[:)][:)][:)] Jeg trakket i malingsbrettet til pappa en gang da jeg var sånn ca 5 år, det er røde fotspor på murplatten enda[:D][:D][:D] Det er litt rart å tenke på at det er mine føtter liksom[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Angelicka og trusa: alt bra med dere?

Alt bra her snuppa! Du da? Noe tegn til den dumme tanta?

Hehe ja det kunne blitt maling over hele sengen da jo[:)][:)][:)] Jeg trakket i malingsbrettet til pappa en gang da jeg var sånn ca 5 år, det er røde fotspor på murplatten enda[:D][:D][:D] Det er litt rart å tenke på at det er mine føtter liksom[:)]

Hahaha, hadde gjort seg det ja[8D] Svogeren min tråkket i tapetlimen når vi tapetserte soverommet vårt! Hihihi[:D]

Egentlig er jeg i ganske dårlig form i dag. Har kasta opp to ganger, diaré og magevondt.
Hva med deg da, snuppisen? [;)]

Æsj da! Det var da fælt[&:]

Egentlig er jeg i ganske dårlig form i dag. Har kasta opp to ganger, diaré og magevondt.
Hva med deg da, snuppisen? [;)]

Det går bra med meg [:)] Akupunktøren min skjønner ikke hva som skjer med kroppen min for tiden siden TR vil ikke komme [:'(]

SKRIKER TIL DEN DUMME TANTA DI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅ MÅ DU SE Å KOMME DA[:@][:@][:@][:@][:@]

Alt bra her snuppa! Du da? Noe tegn til den dumme tanta?

Ingen tegn på TR [:'(] Har hun fra september ringt deg i kveld?

Nei, ikke som jeg vet i hvert fall! Vært generelt stille her både i går og i dag.

Nei, jeg skjønner ikke hva det er som feiler kroppen din nå. Må være fryktelig irriterende å gå sånn når du bare vil begynne på pergo igjen.. [:@][:@]

Jeg har tenkt å ringe gynekologen for å fortelle om situasjonen og spørre om jeg kan slippe å ha månedspause mellom kurene. Jeg vet ikke om hun kan skrive en resept for å få i gang mensen eller om jeg må spørre legen?

Det hadde jeg og gjort! Eller i hvert fall bedt om å få primolut eller hva det heter for å sette i gang TR!

Håper den er positiv da! Man vet jo aldri[:)]
Kommer du til å ringe legen hvis den ikke er det?

Ja, jeg orker ikke å være i denne situasjonen lenger [:'(]

Takk for hjelpen, jenter [:)] Dere  er gode å ha [:)]

Bare hyggelig snuppa! Hvordan går det sånn ellers da?

Bare hyggelig snuppa! Hvordan går det sånn ellers da?

Med meg går kjempe bra [:)] Jeg er kjempe lykkelig gift  [:)] Mannen min jobber en del overtid for tiden så det blir ikke så veldig mye tid sammen. Ellers håper jeg at jeg blir snart innkalt på intervju og får meg en jobb [:)]

Ja, vet hvordan det er å savne mannen når han er på jobb! Men det har faktisk hjulpet å ha mye å gjøre på! Du har ikke noe prosjekter du kan sette i gang med da?
Hadde vært kjekt om du hadde fått deg en jobb snart ja[:)]

Jeg studerer på dagen hjemmefra så dagene går fort [:)] Svigers vil at jeg skal komme en tur til dem i morgen siden dem vet at mannen min skal jobbe. Og dem liker å få besøk av meg [:)]

Det er jo kjempekoselig da[:D] 
Sitter og studerer hjemme jeg og nå, men kjenner at jeg mangler litt motivasjon enda til å begynne å sitte de fem faste timene jeg pleier å lese til dagen. Men fått lest en del i dag da, så satser på at det bare går fremover[:D]

Da har jeg fått pusset opp soverommet vårt!

Slik så det ut før:

Lite pen tapet egentlig[8D]

Sånn ser det ut nå, skjønner ikke hvorfor bildene ble så uklare, men[8|]

Har brukt fargene krydder og sans[:)] Hva synes dere? Tror dere han blir glad?

Dritlekkert, Angelicka!

Han kommer til å hoppe i taket av glede[:D]

Tusen takk jenter[:D] Deilig å være ferdig å slippe å sove på sofaen[8D]

Så stilig! [:)][:)]
Han blir garantert skikkelig happy [:D]

*Krydder og sans... notere bak øret*

ORIGINAL: Kaizer

Så stilig! [:)][:)]
Han blir garantert skikkelig happy [:D]

*Krydder og sans... notere bak øret*

Ja, synes de fargene der ble veldig fine sammen og soverommet ble mer rolig. Men har lyst til å bytte ut kommodene og garderobeskapet, og få noe i hvitt eller noe i stedet da. Synes ikke de er fine de jeg har. Forslag?[;)]

Back
Topp