De siste kveldene har jeg og min kjære pratet veldig mye om den prosessen jeg skal i gjennom med medisiner, og en eventuell etterfølgende graviditet. Kjenner at det er litt deilig å prate om at jeg kanskje blir gravid snart, og hva som skjer videre.
Vi er begge klare på at vi kommer til å gå i gjennom assistert befruktning med inseminasjon dersom det ikke klaffer med medisinene, og adopsjon er en mulighet for oss begge. Synes det er greit å ha pratet om alt slik jeg, før det eventuelt skjer. Man vet jo aldri hva fremtiden bringer, selv om jeg selvsagt velger å tro at det skal klaffe med medisinene nå[:)]
Har pratet en del om hvor mange barn vi vil ha og. Han vil helst ha to. Det har jeg og alltid ment, men allikevel har jeg følelsen av at vi kommer til å få tre. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg har en så sterk følelse av tvillinger i ett av svangerskapene? Jeg tror selv vi får to jenter og en gutt. Hehehe, så får vi se hvor synsk jeg egentlig er etterhvert[;)]
Når vi er ferdig med barna har vi også pratet om at han skal *kremt* snippe seg. Har også pratet om at dersom magen min ser ut som om den er prøvd å bli dradd herfra til Kina, så skal jeg få fikset det.. Hehehe.. Syke tanker, men jeg har sett en del kvinner med voldsomt heng etter fødsel, og jeg vet at jeg ikke hadde klart å gå på stranden slik, selv om det er en natulig følge. Som tidligere nevnt; vi har pratet om MYE rart de siste kveldene[8D]
Det er så sykt mange tanker som melder seg i denne prosessen, av og til vil man bare at ventetiden skal være over, og at man kan puste lettet ut. Men ventetiden gjør jo bare at vi enn mer kommer til å sette pris på det lille mirakelet når det først kommer.
Jeg kan ikke vente til jeg skal ringe inn om 6 dager og få høre veien videre. Kjenner jeg er klar for noe nytt nå! Jeg har tenkt en del på om jeg skal prøve litt kjerringråd med fotbad, ananas, gulerøtter osv, men i første rekke så skal jeg slutte å røyke. Min kjære sluttet for ett par dager siden, så nå skal jeg røyke opp det som er igjen fra Tysklandsturen, så skal jeg prøve meg jeg og!
Ble mye tanker dette, men det er greit å få ut litt underveis!!!