~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Angelicka23

Nei, du har rett i det! Men lurer på hvordan det blir i forhold til penger fra Lånekassen jeg da...hmm..

Du får penger fra lånekassen nå?
Tror du det har noe å si? De fortsetter vel å komme selv om du er i jobbpermisjon?

Om jeg blir gravid nå, så vurderer jeg å skrive master etter sommeren, eller så blir det nok litt vel mye etter jul, i og med at jeg skal ha eksamen i bygg - og entrepriserett og. Da må jeg jo ta permisjon ett par måneder, og har vel egentlig rett på noe penger derifra. Fødselspenger som blir utbetalt i ett beløp eller noe. Lurer bare på hvordan de virker inn på hverandre i så fall. Menmen, får vel ta det når jeg får positiv test. Ringe lånekassen da[;)]

Åååååh, nå gleder jeg meg til Paradise Hotel[:D][:D][:D]

Skal se Poliser nå jeg! [:)][:)][:)]

Det har jeg faktisk aldri sett! Nå spiller jeg og mannen Mah Jong på lommepcen frem til det begynner. Prøver å slå hverandres rekorder[8D]

Ååh, det er gøy!
Har det på pcen min jeg, spille hele tiden! [:D]

Hihihi, man blir jo totalt hekta[:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til august mnd. PP7? 

1. AUGUST:   Jobb 15-19. Får besøk av en vennine.   - 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

2. AUGUST:   Barnevakt for en vennine, mannen min i utdrikningslag[:)]   

3. AUGUST:  Lillegutt skal hjem, og min kjære ankommer nok hjem noe dårlig etter en hard hyttetur[8D]  

4. AUGUST:  Jobb 15-19

5. AUGUST:  Kosedag med mannen min[;)]

6. AUGUST:  [&o] Mannen min reiser ut i Nordsjøen [&o] Undervisning og kursregistrering starter i studentweb. Svigerfar har bursdag[:)]

7. AUGUST:  Jobb 19-24. Får antageligvis stipendet i dag[:D]

8. AUGUST:  Jobb 19-24.

9. AUGUST:  Jobb 12-15. Muligens reunionsparty fra barneskolegjengen hos meg

10. AUGUST:  

11. AUGUST:    1 - års bryllupsdag. 
Kunne ønske at mannen var hjemme!
 Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 
Jobb 20-24.

12. AUGUST:  Jobb 20-24.

13. AUGUST: 

14. AUGUST: 

15. AUGUST:

16. AUGUST:  Skal i bryllup til ett vennepar

17. AUGUST:

18. AUGUST:

19. AUGUST:

20. AUGUST:  Mannen kommer hjem fra Nordsjøen!  Lønn fra spåtelefonen[;)]

21. AUGUST:  Søskenbarnet mitt har bursdag[:)]

22. AUGUST:

23. AUGUST:   Angelicka23 blir 24 år  Pappa har også bursdag i dag!

24. AUGUST:

25. AUGUST:

26. AUGUST: 

27. AUGUST:  Svigermor har bursdag[:)]

28. AUGUST:

29. AUGUST:    

30. AUGUST:    

31. AUGUST: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Håper jeg kan begynne på pp7 skikkelig denne måneden, har vært prøvere ett år nå!
Bare 6 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

De siste kveldene har jeg og min kjære pratet veldig mye om den prosessen jeg skal i gjennom med medisiner, og en eventuell etterfølgende graviditet. Kjenner at det er litt deilig å prate om at jeg kanskje blir gravid snart, og hva som skjer videre.
Vi er begge klare på at vi kommer til å gå i gjennom assistert befruktning med inseminasjon dersom det ikke klaffer med medisinene, og adopsjon er en mulighet for oss begge. Synes det er greit å ha pratet om alt slik jeg, før det eventuelt skjer. Man vet jo aldri hva fremtiden bringer, selv om jeg selvsagt velger å tro at det skal klaffe med medisinene nå[:)]
Har pratet en del om hvor mange barn vi vil ha og. Han vil helst ha to. Det har jeg og alltid ment, men allikevel har jeg følelsen av at vi kommer til å få tre. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg har en så sterk følelse av tvillinger i ett av svangerskapene? Jeg tror selv vi får to jenter og en gutt. Hehehe, så får vi se hvor synsk jeg egentlig er etterhvert[;)] 
Når vi er ferdig med barna har vi også pratet om at han skal *kremt* snippe seg. Har også pratet om at dersom magen min ser ut som om den er prøvd å bli dradd herfra til Kina, så skal jeg få fikset det.. Hehehe.. Syke tanker, men jeg har sett en del kvinner med voldsomt heng etter fødsel, og jeg vet at jeg ikke hadde klart å gå på stranden slik, selv om det er en natulig følge. Som tidligere nevnt; vi har pratet om MYE rart de siste kveldene[8D]
Det er så sykt mange tanker som melder seg i denne prosessen, av og til vil man bare at ventetiden skal være over, og at man kan puste lettet ut. Men ventetiden gjør jo bare at vi enn mer kommer til å sette pris på det lille mirakelet når det først kommer.
Jeg kan ikke vente til jeg skal ringe inn om 6 dager og få høre veien videre. Kjenner jeg er klar for noe nytt nå! Jeg har tenkt en del på om jeg skal prøve litt kjerringråd med fotbad, ananas, gulerøtter osv, men i første rekke så skal jeg slutte å røyke. Min kjære sluttet for ett par dager siden, så nå skal jeg røyke opp det som er igjen fra Tysklandsturen, så skal jeg prøve meg jeg og!
Ble mye tanker dette, men det er greit å få ut litt underveis!!!

Håper det klaffer med medisinhjelp så du slipper gjennom alt det andre. Blir litt trist når jeg leser hvordan så mange strever o.l. å jeg håper virkelig dette blir DIN TUR!
Du har virkelig vært til mye hjelp her for mange tror jeg, har ikke vært her så lenge selv, men skjønner(og synes det selv) at du betyr MYE her inne![:)] 
Håper at August blir en veldig fruktbar periode for mange her inne, spesielt deg, og alle andre som har prøvd lenge og må ha hjelp for at ting skal klaffe!
Noen små tanker fra lille meg

Jeg ser opp til deg mht motet ditt o.l.
Klem

Jeg er helt enig med deg angående det å "ordne" opp magen hvis den ser ut som en svææær hengende sviske. Tror faktisk man får dekket det av staten hvis det hemmer livskvaliteten også. Og det gjør det jo om man får dårlig selvtillitt. Ei venninne av meg fikk ordnet på puppene etter to graviditeter. På statens regning [:)]

Edit: skrev samvittighet istedet for selvtillitt[8D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Håper det klaffer med medisinhjelp så du slipper gjennom alt det andre. Blir litt trist når jeg leser hvordan så mange strever o.l. å jeg håper virkelig dette blir DIN TUR!
Du har virkelig vært til mye hjelp her for mange tror jeg, har ikke vært her så lenge selv, men skjønner(og synes det selv) at du betyr MYE her inne![:)] 
Håper at August blir en veldig fruktbar periode for mange her inne, spesielt deg, og alle andre som har prøvd lenge og må ha hjelp for at ting skal klaffe!

Klem

Tuuuusen takk for kjempekoselig innlegg Cowgirl86! Jeg håper det klaffer snart for deg og. Unner ingen å gå så lenge i spenning, uten at noe skjer. Det er psykisk tøft, men gud det er deilig å få hjelp og!
Er utrolig glad i dette forumet, så spørs vel egentlig om jeg klarer å flytte ut herfra når den tid kommer! Kommer nok til å ha dagboken min her uansett, for den har vært veldig fin å ha underveis[:D]

ORIGINAL: Helene M

Jeg er helt enig med deg angående det å "ordne" opp magen hvis den ser ut som en svææær hengende sviske. Tror faktisk man får dekket det av staten hvis det hemmer livskvaliteten også. Og det gjør det jo om man får dårlig samvittighet. Ei venninne av meg fikk ordnet på puppene etter to graviditeter. På statens regning [:)]
'

Du har rett i det! Husker ikke om det er 3 eller 5 cm heng som blir dekket uansett. Jeg kan faktisk tenke meg å fikse litt både på hengepupper og heng dersom det ser skikkelig galt ut. Ikke det at jeg ser så fantastisk deilig ut nå, men det hadde jo vært greit å se litt ok ut etterpå og. Trenger ikke få flat mage og digre daier liksom[8D]

Klem

Tuuuusen takk for kjempekoselig innlegg Cowgirl86! Jeg håper det klaffer snart for deg og. Unner ingen å gå så lenge i spenning, uten at noe skjer. Det er psykisk tøft, men gud det er deilig å få hjelp og!
Er utrolig glad i dette forumet, så spørs vel egentlig om jeg klarer å flytte ut herfra når den tid kommer! Kommer nok til å ha dagboken min her uansett, for den har vært veldig fin å ha underveis[:D]

Ja, er nok deilig å få hjelp![:D] Du kommer til å bli veldig savnet når du forsvinner til et terminforum[;)]
Dagboken din ja, den hadde nok jeg ikke "reist" fra heller.. hehe.. gudameg hvor lang den er![8D][:D][;)]

Ja, er nok deilig å få hjelp![:D] Du kommer til å bli veldig savnet når du forsvinner til et terminforum[;)]
Dagboken din ja, den hadde nok jeg ikke "reist" fra heller.. hehe.. gudameg hvor lang den er![8D][:D][;)]

Hehehe, den er blitt fantastisk lang ja! Faktisk BVs 10. lengste tråd *knis*
Hadde ikke akkurat planer om det når jeg begynte på den nei!

Hehehe, den er blitt fantastisk lang ja! Faktisk BVs 10. lengste tråd *knis*
Hadde ikke akkurat planer om det når jeg begynte på den nei!

Hehe, morsomt da![:D]

Nå har vi vært og spist en bedre middag på Lothes. Mørbrad av kalv med ett glass rødvin til..mmmmm[8D]

krysser alle fingre og tær for at nå er det deres tur!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: swimzy

krysser alle fingre og tær for at nå er det deres tur!!!! [:D][:D]

Takk for det swimzy! Håper på positiv test i september jeg da[;)][:D]

Hei Angelica23!

Vil bare si at jeg krysser fingrer  for deg og håper på at det klaffer for deg snart! D fortjener du! Er godt å få pratet ut i en sånn prosess (også om evt reduksjon av hengmage [;)] hihi)...det letter mye på frustrasjon og sånnt...å prate ut altså... [:D]

Ha en flott kveld!

Klem fra Ulva

Hjelper godt å prate om ting [:D] Tror vi må begynne å gjør det myyyye oftere enn det vi gjør [8|]

Back
Topp