Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

ORIGINAL: Angelicka23
Så koselig å høre snuppa!!! Er jo bare SÅ gøy å planlegge bryllupp da[:D] Satser på at resten og ordner seg slik jeg sa[;)]
Skulle hilse og si takk for god bedringsønsket til mamma[:D] Hun var her i dag på besøk, og er nok sykemeldt en liten stund til.
ORIGINAL: Emja
Så koselig å høre snuppa!!! Er jo bare SÅ gøy å planlegge bryllupp da[:D] Satser på at resten og ordner seg slik jeg sa[;)]
Skulle hilse og si takk for god bedringsønsket til mamma[:D] Hun var her i dag på besøk, og er nok sykemeldt en liten stund til.
Ja håper det blir gøy [:D] Men jeg ser egentlig på hele greia som stress hehe..Så får håpe forloveren min hjelper litt [:D]
Så det var henne ja.. Huff kjipt å bli syk nå som det er sommer og da.. Ja håper hun kommer seg snart[:)]
Dere er vel å griller nå.. og slurper til drinker...å misunner dere.. hørtes herlig ut hehe..
Vi har jo matfestivalen her nå..men jeg er jo som vanlig blakk når disse festivalene er [8D] Men må vel innom byen en tur å kikke hvertfall [:)]
Vi snx.. Klem..[:)]
ORIGINAL: snuppis30
Vi hadde det kjempekos. Helt herlig[:D]
Hvordan har dere hatt det da? Funker pergoen?[;)]
Jeg vet ikke om jeg hadde EL disse dagene siden jeg hadde ikke med meg EL-tester, og i Frankrike så MÅ man bestille EL-tester når man er på apoteket [:@]
Ellers hadde vi det kjempe fint i Frankrike [:)] Fikk masse penger i bryllupsgave, så jeg må snart skrive takkekort [:)]
Angelickas prøvedagbok 

Angelickas prøvedagbok