~ Angelickas dagbok ~

quote:

ORIGINAL: Angelicka23

Jaaa, det kan jeg tenke meg snuppa! Jeg får mannen hjem i morgen[:D]

Såpass ja hehe [:D] Ja da blir det noe på deg og da lol [:D]

Jaaaaaa, nå blir det pulings fra morgen til kveld[8D]

Weeeeeeeeeeee, bare 15 timer til mannen min er hjemme[:D] Tror dere jeg gleder meg eller?[8|][8D]

Hihi, for en poet du er. Randålf![:D]

Ha det fantastisk med mannen når han kommer hjem, Angelicka! Da er det jo greit at tr ikke har meldt sin ankomst?[;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Danse danse rundt i ring
mannen kommer pling pling pling
heier på Angelicka
for hun vil jo baby ha

Ååååååååååååh, fancy!!! Eget dikt og greier jo[:D] Nå er det bare 5 timer til han er hjemme[;)]

ORIGINAL: MyOwn

Hihi, for en poet du er. Randålf![:D]

Ha det fantastisk med mannen når han kommer hjem, Angelicka! Da er det jo greit at tr ikke har meldt sin ankomst?[;)]

Ja, greit at jeg hadde den når han var i Nordsjøen nå! Men kjipt at jeg får den uken før han reiser ut igjen da[&:]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI:  I dag skal jeg bare jobbe! Gått ned 5 kilo til sammen. Hallelujah Metformin!!!! [:D]

8. JULI: Ååååh, *hoppedanserundtiring*; mannen min kommer hjem i morgen!!! Skal vaksinere pusen min.

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned og 1 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Kjenner denne følelsen å gå å vente kjenner jeg godt og føler nesten jeg venter med deg nå[:D] Mått bare muntre deg litt opp med mine fantastiske poetiske evner, hahahahaha[:D][:D][:D]

Kjenner denne følelsen å gå å vente kjenner jeg godt og føler nesten jeg venter med deg nå[:D] Mått bare muntre deg litt opp med mine fantastiske poetiske evner, hahahahaha[:D][:D][:D]

Hehehe, ja denne ventingen, denne ventingen! Menmen, jeg får vel finne på masse her i mellomtiden[:D] Skal vaske over gulvene, legge sammen klær, og legge på nytt sengetøy.Har vasket hodeputene våre og, så nå er de rene. Må bare ligge og tørke litt til[;)] Så må jeg ha meg frokost og kaffi, og dusje! Ha en spåkunde, og vips så er han her[:)] Har planlagt en travel dag frem til han kommer med andre ord...Hehehehe[:D]

Næmen det ser jo ut som om du ikke har tid til oss i dag?!? [:D]
Kos deg masse når han kommer, disse 2 ukene har gått fort syntes jeg, føler dere nettopp kom hjem fra Bulgaria jeg!

*KLEMMER*

Kjempesmart å være travel i dag ja..... Kos dere masse når han kommer da[:)]

Det kommer vi helt sikkert til å gjøre! Og nå ble det jaggu meg sol og deilig vær her og[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Næmen det ser jo ut som om du ikke har tid til oss i dag?!? [:D]
Kos deg masse når han kommer, disse 2 ukene har gått fort syntes jeg, føler dere nettopp kom hjem fra Bulgaria jeg!

*KLEMMER*

Hihihi, jeg er nok ikke så mye innom her i kveld for å si det sånn[8D]
Ukene har gått seeeeent føler jeg, men nå er han jo her i dag, så da er alt fint likevel[:D]

Men har du tid til å være her da når mannen er kommet hjem[8D] Det hadde ikke jeg[8D]

Hehehe,nei det var jo det og. Nå ble helikopteret forsinket, så han kommer en time senere hjem. En fugl kræsjet inn i rotoren på helikopteret, så de måtte fikse opp i det før de lettet fra plattformen[8|]

JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST - JEG ER EN DUST -

Hvorfor sier jeg ja til å hjelpe alle når jeg aldri får noe igjen for det? [8|]

Hva har du sagt ja til nå da?

Æsj, bare jeg som sier ja til alt alltid. Jeg har ikke tid til det, men allikevel sier jeg ja når folk spør meg om jeg kan gjøre ditt eller datt. Jeg får så fælt dårlig samvitiighet om jeg sier nei[X(] Kan noen ta ett nei - kurs med meg?

Huff, jeg er sånn selv..

Okei, et lite nei kurs. Starter med noe enkelt.

Jeg spør: Angelicka23, kan du lage middag til meg i dag?
Du svarer: ?

Back
Topp