~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Emja

Ja det ble heldigvis ordnet [:D] Tanta mi, barnet og bestemora mi kommer hit imårra formiddag, før vi skal i dette brylluppet [:)] Så det var jo bra, så får de møttes [:D]

Så bra da[:D] Godt når det ordner seg sånn! Alt bra med deg?

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: babylahermine

hehe jeg må ta det i dag jeg vill ikke vill streike ,men må hehe

skal til byen en tur jeg og handle må stoppe i aksdal for bilen vill ha mat også ska jeg vist ned mot skjoldastraumen svigerfar vile ha jorbær og han mente jeg skulle handle de der.. helt greit det er ikke jeg som betaler bensinen da hehe han skal ha fri han nå i helga så han skal vell kose seg bra ja... hehe

men er det på tveit du skal hente ride utstyret eller tar jeg feil nå?

Jepp, var på Tveit ja[:)] Har solgt hesten min til ei som har hatt ham der på helfor ett år nå, så nå måtte jeg hente det i og med at hun ikke kjøpte utstyret til hesten[:)] Så var jeg og koste og nusset på "hesten min" som står på beite der ute. Han fikk en pose med gulerøtter av meg[8D]
Mmmm, jordbær har vi og hatt i dag! Jordbær og jordbæris - deilig!

hehe to jeg kjenner går p tveit ho ene holder på med hest veit jeg.. Men ikke spør åsen hest da.. hehe ja er godt du kan få hilse på han når du var der ute da og skjemme han bort litt hehe...

ja er godt med jorbær har en mann som elsker det jeg kjøpte 4 korger og sambo spiste masse hehe så tror jeg må ut og kjøpe mere til uka.. men de jeg kjøpte var store og fine altså.. så var verdt pengene... klem

Ja, jordbær er deilig! Og mamma kom med en haug med sjokolade og[8|] Typisk hun! Utsetter meg for fristelser; godt det er lørdag i morgen[8D]
Sååå fikk jeg en bukett med roser, og en bukett med Marthaliljer ( mamman min er snill!!!!!)[:D]

Så heldig du er! Marthaliljer er jo de flotteste!
Skal ut nå å kjøpe litt blomster, må jo freshe opp her hjemme litt! [:D] Tror det blir liljer og peoner på meg!

Eller... Kordan går det? Du sliter du også i varmen ser jeg! [;)]
Jeg har jo klar å bli solbrent [8|] Jaja, går nok over, smurte meg godt i dag med faktor 12!

Ellers har jeg jo syklet langt! Tur/Retur Kristiansand by! Noe som bli sånn ca 1,4mil! Skal sykle litt lengre i dag! Er bare litt lemster mellom beina, så håper det går bra!

Du får ha en trivelig lørdag snuppa!

Hahaha, men du er flink å sykle da! Kjempebra!
Marthaliljer er desidert yndlingsblomstene mine altså[:D]
Her er det heldigvis ikke så varmt i dag, så planen er å få klippet plenen igjen. Så kommer mamma, søss og svigerinnen min og skal grille litt på dagen i dag. I kveld kommer kanskje en kompis og dama på besøk. Får se hva dagen bringer tenker jeg meg!
Vi holder på å planlegge søssens 20 - årsdag nå. Vurderer å leie båt og kjøre ut til en øy, som serverer utrolig bra mat, og har masse eksotiske planter! Kan bli spennende[:)] Er visst bare en times båttur unna oss.

Hei [:)] har lest i dagboken din og må si at jeg sitter her med tårer i øynene [:(] krysser alt jeg har for at det ordner seg for dere nå [:)][:)][:)] LYKKE TIL ! ! ! ! !

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI: 

8. JULI:

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned og 4 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

ORIGINAL: trulteline

Hei [:)] har lest i dagboken din og må si at jeg sitter her med tårer i øynene [:(] krysser alt jeg har for at det ordner seg for dere nå [:)][:)][:)] LYKKE TIL ! ! ! ! !

Heia!
Tusen takk for det[:D]
Er virkelig klar for en liten spire nå etterhvert, men nå er det heller ikke lenge til jeg kan ringe legen igjen! Føler alle rundt oss blir gravide, så nå er det jaggu meg vår tur snart[;)]

Hei snupp!
Hvordan går det med kvalmen?

Det var godt å høre! Hadde du det kos på festival?

Så vidt jeg vet så eksisterer jeg i det minste. Men det er bare det jeg gidder om dagene og - å være til liksom[8|]
Håper livet begynner igjen når min kjære kommer hjem på onsdag!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI:  I dag skal jeg bare jobbe!

8. JULI: Ååååh, *hoppedanserundtiring*; mannen min kommer hjem i morgen!!! Skal vaksinere pusen min.

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned og 3 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Nå er det ikke lenge til mannen kommer hjem Angelicka[:)][8D] Skjønner du gleder deg masse nå ja[:)]

Jaaaaaaa! Jeg gleder meg som en liten unge. Har fått ryddet huset i dag og støvsugd, så har jeg hevet sengetøyet til vask. Så nå er det bare å vaske over gulvene, skifte sengtøy, og så tenkte jeg å vaske hodeputene våre. Deilig og rent til min kjære kommer hjem[:D]

Jepp, lag sengen goooood og innbydende til mannen kommer, du!!!!!! [;)][;)][;)][;)][;)]
Så tester vi på likt! [;)]

Jeg kan nok ikke teste før i september, siden jeg går på p-pillen nå, men rent og fint skal vi ha det. Må jo kose oss litt uansett når han kommer hjem[8D]

Usj åja stemmer. P-pillen, ja... Det hadde jo JEG glemt... [8D] Men de er jo bare 99% sikre, da! [;)][8D]

Jaaaaaaa! Jeg gleder meg som en liten unge. Har fått ryddet huset i dag og støvsugd, så har jeg hevet sengetøyet til vask. Så nå er det bare å vaske over gulvene, skifte sengtøy, og så tenkte jeg å vaske hodeputene våre. Deilig og rent til min kjære kommer hjem[:D]

Da blir han nok så fornøyd når hen kommer hjem ja[8D] Så får du din betaling hehe[;)][:D]

ORIGINAL: Grete71

Usj åja stemmer. P-pillen, ja... Det hadde jo JEG glemt... [8D] Men de er jo bare 99% sikre, da! [;)][8D]

Hahaha, hadde gjort seg det om jeg hadde klart å bli preggo med pilla[8D] Lov å håpe i hvert fall!!!

ORIGINAL: RANDÅLF

Da blir han nok så fornøyd når hen kommer hjem ja[8D] Så får du din betaling hehe[;)][:D]

Ooooh yes! Jeg skal ha godt betalt og!!!

Back
Topp