Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka23
ORIGINAL: babylahermine
hehe jeg må ta det i dag jeg vill ikke vill streike ,men må hehe
skal til byen en tur jeg og handle må stoppe i aksdal for bilen vill ha mat også ska jeg vist ned mot skjoldastraumen svigerfar vile ha jorbær og han mente jeg skulle handle de der.. helt greit det er ikke jeg som betaler bensinen da hehe han skal ha fri han nå i helga så han skal vell kose seg bra ja... hehe
men er det på tveit du skal hente ride utstyret eller tar jeg feil nå?
Jepp, var på Tveit ja[:)] Har solgt hesten min til ei som har hatt ham der på helfor ett år nå, så nå måtte jeg hente det i og med at hun ikke kjøpte utstyret til hesten[:)] Så var jeg og koste og nusset på "hesten min" som står på beite der ute. Han fikk en pose med gulerøtter av meg[8D]
Mmmm, jordbær har vi og hatt i dag! Jordbær og jordbæris - deilig!
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

ORIGINAL: trulteline
Hei [:)] har lest i dagboken din og må si at jeg sitter her med tårer i øynene [:(] krysser alt jeg har for at det ordner seg for dere nå [:)][:)][:)] LYKKE TIL ! ! ! ! !
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

Jaaaaaaa! Jeg gleder meg som en liten unge. Har fått ryddet huset i dag og støvsugd, så har jeg hevet sengetøyet til vask. Så nå er det bare å vaske over gulvene, skifte sengtøy, og så tenkte jeg å vaske hodeputene våre. Deilig og rent til min kjære kommer hjem[:D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Jaaaaaaa! Jeg gleder meg som en liten unge. Har fått ryddet huset i dag og støvsugd, så har jeg hevet sengetøyet til vask. Så nå er det bare å vaske over gulvene, skifte sengtøy, og så tenkte jeg å vaske hodeputene våre. Deilig og rent til min kjære kommer hjem[:D]
Da blir han nok så fornøyd når hen kommer hjem ja[8D] Så får du din betaling hehe[;)][:D]