~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka23

Den var jo bare supersøt da.. Hihihi, måtte sende den rundt til alle jeg nå[8D]

Vanvittig skjønn melding!
Tror det er fra den tvillingforening-reklamen som går på tv de reklamefrie dagene?!?!

ORIGINAL: Kaizer

Hei snuppa!
Så bra å lese at alt gikk fint i går! Flink du er som klarer å spå og til og med uten kort! WoW! Må si jeg er imponert!
Ser du har begynnt å spotte litt, da kommer nok mensen i dag (eller i morgen) skal du se! [:)]

Ja, tenkt at jeg plutselig skal få en 30 - noe syklus! Hehehe[:D] Håper hun kommer idag! Men jeg spotter bare bittelitt da. Så du at jeg plutselig har gått ned 4 kilo? [:-]
Jeg fikk jobb av Phil i går og jeg[8D]

JA! GRATTIS MED NY JOBB OG -4 KILO!!!!!!
Fantastisk!
1: Hvordan klarte du å miste de 4 kiloene?
2: Har du takket ja til jobben? Som går ut på...?

Tanta kommer nok en av dagene, må være fantastisk med normale sykluser! *drømmer om* [:D]

1. Jeg spiser bittelitt mindre pga nedsatt matlyst av metforminen. Så har jeg diare hver morgen[8|] Kanskje ikke det du ville høre om, men det er gjerne derfor det har rent litt av meg. Har bare fått trent en dag denne uka[8D]
2. Jeg har takket ja, og nå skal jeg jobbe på teletorget[8D] *Ler* Jeg har alltid sagt at jeg ikke skal jobbe der, men gud for en morsom jobb det må være! utenom på nattestid da, når de galne mannfolka ringer inn og tror det er sextelefonen[:-]

Ja, endelig en normal syklus! Det er jo helt sykt[:D]

Den var jo bare supersøt da.. Hihihi, måtte sende den rundt til alle jeg nå[8D]

Vanvittig skjønn melding!
Tror det er fra den tvillingforening-reklamen som går på tv de reklamefrie dagene?!?!

Hehehe, jeg har aldri sett den før, så jeg holdt på å le meg i hjel!
Har sendt den til ti stykker eller noe nå[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avslappende dag ved bassenget, men her høljer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D] Veide meg - *grøss*! Her skal det trenes!!!

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:  Så ett par filmer med min kjære - hadde kosekveld[:)]

24. JUNI: Gruer meg til mannen reiser i morgen. Får kose ham i hjel i dag!!!  Skal på Egon å spise med min kjære, søssen min og hennes sambo - koselig!!! [:D] 

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o] Gått ned en kilo[8D] Trente en times aerobic striptease[:)] Gøy!

26. JUNI:  Ikke så mange andre planer enn å jobbe litt[:)] 1 måned og to uker til babymakingplan iverksettes!!!

27. JUNI:  

28. JUNI:  Skal på mediumship II kurs med Phil Phillips, og ut på restaurant på kvelden[:)] Begynt å spotte bittelitt.

29. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine! Spotter enda. Har gått ned 4 kilo til sammen[:-]

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avslappende dag ved bassenget, men her høljer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D] Veide meg - *grøss*! Her skal det trenes!!!

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:  Så ett par filmer med min kjære - hadde kosekveld[:)]

24. JUNI: Gruer meg til mannen reiser i morgen. Får kose ham i hjel i dag!!!  Skal på Egon å spise med min kjære, søssen min og hennes sambo - koselig!!! [:D] 

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o] Gått ned en kilo[8D] Trente en times aerobic striptease[:)] Gøy!

26. JUNI:  Ikke så mange andre planer enn å jobbe litt[:)] 1 måned og to uker til babymakingplan iverksettes!!!

27. JUNI:  

28. JUNI:  Skal på mediumship II kurs med Phil Phillips, og ut på restaurant på kvelden[:)] Begynt å spotte bittelitt.

29. JUNI: Spotter enda. Har gått ned 4 kilo til sammen[:-]

30. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine! Snuppis30 gifter seg

8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager

Jippi, fem timers søvn[&o] Ble vekket av at en av naboungene lå og spente ball i en vegg ikke langt unna meg. Igjen og igjen og igjen og igjen... Grrrrrrr[:@][:@][:@] *Gjesp*

God morgen, Angelicka23 :)

Ønsker deg en herlig dag!

ORIGINAL: Helene M

God morgen, Angelicka23 :)

Ønsker deg en herlig dag!

God morgen ja. Satser på at resten av dagen blir bra, for jeg er trøtt!!!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:

2. JULI:  

3. JULI : 

4. JULI:

5. JULI: 

6. JULI: 

7. JULI: 

8. JULI:

9. JULI:

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI: 

17. JULI:

18. JULI:

19. JULI:

20. JULI:

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI:

29. JULI:    

30. JULI:    

31. JULI:

8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda. Bare en måned igjen nå til vi kan begynne prøvingen igjen skikkelig[:)]

hey snuppa satt og tittet inne på siste siden din i dagboka.. og det stod du om litt over en mnd begynner dere med prøvingen og jeg synes det er kjempe gøy gleder meg masse til og følge deg opp og er kansje litt mere spes siden jeg tipset deg om hausken vi begge går der nesten samtidig ikke mange dagene i mellom på sist time osv.. men så slo det meg..[:-] hjelpes er jo jaggu vi og som skal begynne og prøve da.. fikk litt sånnn angst følelse her.. var liksom ikke sånn mann skulle lage barn da og måte liksom ¨på en måte vite nå man blir gravid.. håper du skjønner mine rare tanker i dag.. hehe

klem

Da er vi definitivt i gang vet du snuppa! Det skal bli deilig å begynne prøvingen hundre prosent igjen. Jeg blir litt sånn smågal av ventetiden, det må jeg bare innrømme. Men nå ser jeg jo lys i enden av tunnellen og, og det er virkelig en deilig følelse! Jeg har til og med begynt å se litt på babyting, og begynt å kunne drømme litt om det, noe jeg ikke har tillatt meg selv før.
Nå er det vår tur!!!

Du er på listen, så det er nok ikke lenge til[;)]

Ja endelig er vi i gang igjen snuppa! men blir litt sånn ehh hvor har tiden blitt av liksom.. hehe syntes det var i går jeg satt og grein for at jeg ikke viste om sambo ville ha meg boende hos han og det var også i sept 05.. jeg fyttet inn fort hos han.. hehe
men vi forlovet oss da den mnd og begynte prøvingen også etter jeg mistet trodde jeg han ikke ville men han stakkars manen min prøvde og gjøre meg gravid han.. hehe og det blir tre år siden nå i sept..

men skla vi gå hånd i hånd til enden av tunnelen og juble for at vi får komme oss i gang? med samborene våres på slep da så klart hehe

jeg har sitte lenge og drømt om baby ting jeg men kommer kansje av at jeg gikk gavid og begynte da tidlig og se på ting så viste i uke ti åsen vogn jeg ville ha.. hehe

men når jeg blir gravid denne gang skal jeg jaggu holde meg til uke 38 vill ikke bli skuffet denne gangen og.. men da har jeg vell en smabo på nakken men det bryr vi oss ikke om.. hehe

men når ksla du til hausken da?
klem

Jeg skal ringe inn til Hausken den 11. august, så da planlegger vi det slik at eggløsningen kommer når mannen er hjemme fra Nordsjøen. Håper vi kan begynne med medisiner med en gang da, for mannen kommer hjem den 20 tror jeg, så det hadde jo egentlig vært ganske perfekt! At jeg begynner på medisiner den 12 eller 13 eller noe[:)]
Når i august har du bursdag?

skal vi se kan  13 august feirer jeg og sambo 3 års dag. den 16 blir jeg 22 og den 19 skal jeg ha time hos hausken =) og den 23 august er det snakk om at vi feirer bursdagen min =) så dene august blir kjempe fin.. hehe

men hva som skjer for min del hos hausken aner jeg ikke må gå aleine for sambo må til stavanger dne dagen =( så det var litt dumt men det får gå.. men er jo ikke noe feil på han så da må jeg i ilden me han får nok høre hva som skjer ja.... hehe klem

Så stilig at du skal feire bursdagen din på bursdagen min[;)]
Har du hatt innvendig UL og sånn?

Så stilig at du skal feire bursdagen din på bursdagen min[;)]
Har du hatt innvendig UL og sånn?

skal jeg så kult da hehe =) var eneste dagen det passet for den ene venninen min.. tenkte jeg skulle ha tema party i år.. jeg bare elsker og se sambo i dress men han hater det så i år tenkte jeg og ha prinssese party alle må kle seg i pen klær.. i fjor hadde vi med ei som hade prøvd over ett rå på og bli gravid så alle fikk små godte poser.. hehe

ja har innvendig ul ikke for at jeg trengte det tror jeg.. han så på meg og sa du har pcos du.. hehe jeg bare ehh jaha.. men vi blei enige om att jeg skulle ringe til høsten igjen for og beynne på stimulering som han sa eller pergo da.. men ringte og snakka med de da sambo endelig snakket og fikk time den 19 august siden vi drar på ferie den 11 og kommer hjem den 16 så ville jeg ha det klart før vi dro på ferie og det syntes skranke dama var bra og...

Da satser vi på at det ordner seg nå da! Nå får du medisiner som hjelper i hvert fall[:)]

ja endelig men av en eller annen grunn gleder jeg meg mest til du skal begyne jeg.. hmm men er fordi du fortjener det så virkelig snuppa..[:D] så du har bare og sende meg meld da du veit mere altså hehe klem men må gå jeg nå snakkes mere etter på..

Back
Topp